Connect with us
Publicitate

Administrație

Angajări la STAT. POSTURILE disponibile în instituții publice din județul Alba. Calendarul concursurilor și condiții

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

Instituţia Avocatul Poporului

– expert (personal de execuție de specialitate juridică) în domeniul de activitate Apărarea, protecția și promovarea drepturilor copilului – Biroul Teritorial Alba Iulia.

Condiții: studii superioare juridice; vechimea în specialitatea studiilor nu este necesară.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 februarie 2022, ora 16.30

Concurs: 15 februarie 2022, ora 10.00 – proba scrisă de specialitate – Bucureşti, str. George Vraca nr. 8, sectorul 1; 21 februarie 2022, ora 10.00 – proba interviu.

Relații suplimentare: Avocatul Poporului, București, str. George Vraca nr. 8, sectorul 1, telefon 021/312.71.27, sau 021/312.49.23.

ALBA IULIA

Primăria Municipiului Alba Iulia

– consilier manager de proiect, clasa I, gradul debutant (2 posturi) – Direcția Programe / Compartimentul Prognoze, Programe

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în ramura de știință (RSI): științe juridice, științe administrative sau științe sociale; curs/master manager de proiect; vechime în specialitatea studiilor nu se cere.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 februarie 2022, inclusiv, ora 15.00

Concus: 22 februarie 2022, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.

– muncitor necalificat

Condiții: studii generale; vechime în specialitate necesară: nu se cere.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 februarie 2022, Inclusiv, ora 15.00

Concurs: 15 februarie 2022, ora 11.00 – proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare: Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, et. 2 telefon 0258/819.462, fax 0258/813.325.

Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 11 din Alba Iulia

– administrator financiar (0,5 normă/temporar vacant)

Condiții: studii superioare; vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, constituie avantaj experiența în contabilitate din învățământ; abilități foarte bune de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office, programe de contabilitate); cunoștințe de utilizare a softurilor: EDUSAL, REVISAL, SEAP, FOREXEBUG; cunoștințe privind: încadrarea personalului didactic, întocmirea corespondenței oficiale, comunicarea în relații publice; nu are cazier judiciar; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 1 februarie 2022, ora 13.00

Concurs: 9 februarie 2022, ora 10.00 – proba scrisă; 10 februarie 2022, ora 10.00 – proba practică; 11 februarie 2022, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 11 din Alba Iulia, str. Vasile Goldiş, nr. 14b telefon 0258/834.395.

Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia

– paznic – Serviciul de pază

Condiții: absolvent al învățământului liceal; cetățean român cu vârsta de cel puțin 18 ani; deținerea atestatului profesional/în curs de deținerea atestatului profesional (agent de securitate/agent de pază și ordine); minimum 1 an vechime în muncă; apt din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei de paznic, dovedit cu certificat eliberat de medicul de medicina muncii pe care să fie înscrisă mențiunea „apt pentru munca pe timp de noapte”; apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea profesiei de paznic, dovedit cu certificat pe care să fie înscrisă mențiunea „apt pentru munca pe timp de noapte”; fără antecedente penale pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 februarie 2022, între orele 08.00-12.00 și 14.00-16.00

Concurs: 15 februarie 2022, ora 10.00 – proba scrisă; 18 februarie 2022, ora 10.00 – proba interviu.

Relații suplimentare: Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/806.276.

Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” Alba Iulia

– secretar șef (studii superioare)

Condiții: studii superioare (științe economice, științe administrative, management, științe juridice, birotică și secretariat) de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalentă celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna); vechime în muncă: minimum 9 ani; abilități foarte bune de operare pe calculator și de utilizare a softurilor specifice activităților din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR; noțiuni de comunicare în relații publice; disponibilitate la timp de lucru prelungit; constituie avantaj experiența într-o unitate de învățământ.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 1 februarie 2022, ora 15.00

Concurs: 9 februarie 2022, ora 09.00 – proba scrisă; 11 februarie 2022, ora 09.00 – proba practică; 15 februarie 2022, ora 09.00 – proba interviu.

Relații suplimentare, la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian”, cu sediul în Alba Iulia, str. Octavian Goga nr. 11, județul Alba, telefon: 0258/811.468.

Consiliul Judeţean Alba

consilier, gradul profesional debutant, Direcţia amenajarea teritoriului şi urbanism – Compartimentului amenajarea teritoriului, urbanism

Condiţii:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii: arhitectură, urbanism sau construcţii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: -.

consilier, gradul profesional asistent, Direcţia amenajarea teritoriului şi urbanism – Compartimentului autorizare, disciplina în construcţii, cadastru, GIS

Condiții:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii: arhitectură, urbanism sau construcţii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minim 1 an.

Dosarele de înscriere se depun la sediul autorităţii, Biroul resurse umane, în perioada 18.01-07.02.2022, inclusiv, de luni până joi între orele 8.00-16.00 şi vineri între orele 8.00-13.30, și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) formularul de înscriere;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011;

f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

h) cazierul judiciar;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Proba scrisă: 17 februarie 2022, ora 10.00 la sala de şedinţe a Direcţiei Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba (Alba Iulia, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 68 – redactarea unei lucrări

Interviul: se va susţine în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor

Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” Alba Iulia

– îngrijitor

Condiții: studii generale, medii; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: nu se solicită.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 28 ianuarie 2022 – 2 februarie 2022

Concurs: 8 februarie 2022, ora 12.00 – proba practică; 10 februarie 2022, ora 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare, la Liceul Tehnologic „Alexandru Domșa” din Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 143, județul Alba, telefon: 0258/816.065, mobil: 0721/295.568, e-mail: ad.alba@isjalba.ro

AIUD

Primăria Municipiului Aiud

– casier – Biroul Administrația pieței

Condiții: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2022, ora 14.00

Concurs: 17 februarie 2022, ora 10.00 – proba scrisă, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala „Ion I.C. Brătianu”; 22 februarie 2022 – proba interviu, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala „Ion I.C. Brătianu”.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, camera 22 telefon 0258/861.310, interior 1013, fax 0258/861.280, e-mail: resurse@aiud.ro.

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local (SPLAP) Aiud

– inspector de specialitate, gradul IA – Serviciul tehnic, întreținere patrimoniu – Compartimentul seră, zone verzi

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul horticultură; vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului: minimum 6 ani și 6 luni.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 7 februarie 2022, ora 15:00

Concurs: 15 februarie 2022, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare: Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, str.Tribun Tudoran nr.9 telefon: 0258/861.593, interior 13, e-mail: spapl@aiud.ro

SEBEȘ

Liceul German din Sebeş

– îngrijitor (0,5 normă)

Condiții: studii gimnaziale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită; domiciliul stabil în localitatea Lancrăm, municipiul Sebeș.

Concurs: 9 februarie 2022, ora 09.00 – proba scrisă; 11 ferbruarie 2022, ora 9.00 – proba practică; 16 februarie 2022, ora 9.00 – proba interviu

Relaţii suplimentare, la sediul Liceului German din Sebeş, str. Ştefan cel Mare nr. 1, telefon: 0371/348.884.

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeş

– inspector de specialitate, grad IA, la Compartimentul bibliotecă

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență și de masterat; cunoașterea cel puțin a unei limbi străine de circulație internațională (dovedită prin certificat de competențe lingvistice sau diplomă universitară); cursuri/specializări în domeniul biblioteconomiei (dovedite prin diplomă/certificat de absolvire); minimum 7 ani vechime în muncă.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2022, ora 16.00

Concurs: 17 februarie 2022. ora 10.00  proba scrisă; 23 februarie 2022, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Centrului Cultural „Lucian Blaga” din Sebeş, bd. Lucian Blaga nr. 45, telefon 0372/930.929, în intervalul orar 09.00-15.00

CUGIR

Primăria Orașului Cugir

– administrator I

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă – minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 februarie 2022, ora 16.00

Concurs: 21 februarie 2022, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– inspector de specialitate, gradul I, în cadrul Serviciului public de gospodărire locală a orașului Cugir – Biroul financiar-contabil, personal, administrativ, achiziții publice, juridic

Condiții: studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență sau echivalente. în unul din următoarele domenii de licență: agronomie – specializările agricultură, științele solului, protecția plantelor și inginerie și management în agricultură și dezvoltare rurală specializarea inginerie și managementul afacerilor agricole; vechime în specialitatea studiilor și în muncă – minimum 3 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 31 ianuarie 2022, ora 16.00

Concurs: 9 februarie 2022, ora 11.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, telefon 0258/751.001, interior 115.

ABRUD

Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud

– director medical

Condiții: absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; confirmați cel puțin ca medic specialist; minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Concurs: 21 februarie 2022, ora 10.00 – test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului; 23 februarie 2022 – susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului; 25 februarie 2022 – interviul de selecție

– director financiar-contabil

Condiții: absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic; cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.

Concurs: 21 februarie 2022, ora 10.00 – test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului; 23 februarie 2022 – susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul’de activitate al postului; 25 februarie 2022 – interviul de selecție.

Relații suplimentare, pe siteul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, telefon 0258/780.614, interior 34.

Alte localități

Liceul Tehnologic de Turism şi Alimentaţie Arieşeni

– pedagog școlar (0,5 normă) – Compartimentul didactic auxiliar

Condiții: studii medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

Concurs: 16 februarie 2022, ora 10.00 – proba scrisă; 17 februarie 2022, ora 10.00 – proba interviu.

îngrijitor școală (0,5 normă)

Condiții: studii medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

Concurs: 18 februarie 2022, ora 10.00 – proba scrisă; 19 februarie 2022, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare: Liceul Tehnologic de Turism şi Alimentaţie, cu sediul în Arieşeni, Strada Centru nr. 8, judeţul Alba, telefon 0788/669.015.

Şcoala Gimnazială Noşlac

– secretar

Condiții: absolvirea unei instituții de învățământ superior, respectiv a unui liceu, cu diplomă de bacalaureat sau absolvirea învățământului postliceal cu specialitatea tehnician în activități de secretariat; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 15 februarie 2022, ora 12.00 – proba scrisă; 16 februarie 2022, ora 12.00 – proba practică; 16 februarie 2022, ora 13.00 – proba interviu.

Relații suplimentare: Şcoala Gimnazială Noşlac, str. Şcolii nr. 1, judeţul Alba, telefon: 0258/889.109, mobil: 0743/662.946.

Şcoala Gimnazială Petreşti

– secretar

Condiții: studii superioare; vechime în muncă – 3 ani; cunoștințe operare PC (MS Office, SIIIR, BD, Internet).

Concurs: 10 februarie 2022, ora 9.00 – proba scrisă; 14 februarie 2022, ora 9.00 – proba practică; 16 februarie 2022, ora 9.00 – proba interviu.

Relații suplimentare la Şcoala Gimnazială Petreşti, cu sediul în Petreşti, str. Mihai Viteazu nr. 3, telefon: 0258/743.112.

Școala Gimnazială Mirăslău

– secretar (0,5 normă)

Condiții: studii superioare cu licență; vechime specifică postului minimum 3 ani; cunoștințe de operare pe calculator (Word, Excel, poșta electronică etc.).

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 februarie 2022, ora 15.00

Concurs: 11 februarie 2022, ora 9.00 – proba scrisă; 14 februarie 2022, ora 9.00 – proba practică; 15 februarie 2022, ora 9:00 – proba interviu.

Relații suplimentare, la Școala Gimnazială Mirăslău, cu sediul în comuna Mirăslău, Str. Principală nr. 29, telefon 0258/879.042, fax 0258/879.042, e-mail: sc.miraslau@isjalba.ro.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate