Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

ANUNȚ Angajări la Primăria Aiud: Se caută șef serviciu la Poliția Locală, consilier achiziții publice și expert. Condiții

Publicat

Primăria municipiului Aiud organizează concursuri de recrutare în vedere ocupării a trei posturi vacante. Este vorba despre un post șef serviciu al Serviciului Poliția Locală, un post de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Achiziții publice, Investiții și un post de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Strategii de informatizare. 

Primăria Aiud: concurs de recrutare – șef serviciu

Primăria municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de conducere de șef serviciu al Serviciului Poliția Locală din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de conducere de ȘEF SERVICIU este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

  • Proba scrisă: 23.08.2022,  ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
  • Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
  • Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.07.2022 – 08.08.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare la concurs sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • diploma de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă, conform prevederilor <LLNK 12020     1 12 263     59>art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
  • vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de şef serviciu.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Primăria Aiud: concurs de recrutare – consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior

Primăria municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Achiziții publice, Investiții din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional superior este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

  • Proba scrisă: 24.08.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
  • Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
  • Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.07.2022 – 08.08.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare la concurs:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Morar Angela, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, aparatul de specialitate al primarului municipiului Aiud, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Primăria Aiud: concurs de recrutare – expert, clasa I, grad profesional asistent

Primăria municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului sunt:

  • Proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor în domeniul tehnologiei informației: 19.08.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
  • Proba scrisă: 22.08.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud;
  • Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
  • Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19.07.2022 – 08.08.2022 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare la concurs pentru postul de expert, clasa I, grad profesional asistent sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare: matematică și științe ale naturii, ramura de știință: matematică; domeniul fundamental de ierarhizare: științe inginerești.
  • cunoștințe PC – nivel avansat din:

I. Concepte de bază ale tehnologiei informației (IT)

II. Utilizarea computerului și organizarea fișierelor

III. Procesare de text

IV. Calcul tabelar

V. Baze de date

VI. Prezentări

VII. Informație și comunicare

  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

ECONOMIE

Livrările de gaze prin gazoductul Nord Stream 1, suspendate în perioada 31 august – 2 septembrie, pentru mentenanță

Publicat

Livrările de gaz rusesc către Europa prin gazoductul Nord Stream 1 vor fi întrerupte timp de trei zile, între 31 august şi 2 septembrie, pentru lucrări de „mentenanţă”, a anunţat vineri compania rusă Gazprom, relatează AFP şi Reuters.

„Este necesar să se efectueze o mentenanţă la fiecare 1.000 de ore” de funcţionare, a explicat Gazprom într-un comunicat. După ce lucrările de mentenanţă vor fi încheiate, fluxul de 33 de milioane de metri cubi pe zi va fi reluat.

„Pe 31 august 2022, singura unitate de compresie a gazului Trent 60 va fi oprită timp de trei zile pentru mentenanţă”, la care vor participa tehnicieni ai Siemens, a precizat Gazprom în comunicatul citat.

În consecinţă, „transportul gazului prin gazoductul Nord Stream va fi suspendat timp de trei zile”, a adăugat sursa citată potrivit Agerpres.

Când vor fi reluate

„La finalul acestor lucrări şi în absenţa unor disfuncţionalităţi tehnice, livrările de gaz vor fi restabilite la un nivel de 33 de milioane de metri cubi pe zi”, a precizat Gazprom.

Această decizie riscă să acutizeze temerile de penurie în Europa, unde Moscova este acuzată de şantaj energetic, comentează France Presse.

După ce ţările occidentale au impus sancţiuni Moscovei în urma invadării Ucrainei, Rusia a redus de mai multe ori livrările de gaz către Europa, care este puternic dependentă de gazul rusesc.

Rusia reprezenta până anul trecut circa 40% din importurile de gaz din UE.

În ultimele săptămâni, Rusia şi-a justificat aceste reduceri prin faptul că nu i-a fost returnată o turbină Siemens reparată în Canada, despre care Moscova susţine să este esenţială pentru buna funcţionare a gazoductului Nord Stream 1.

Ţările europene acuză Moscova că întârzie revenirea acestei turbine pentru a avea un pretext pentru reducerea livrărilor sale.

O oprire a livrărilor pentru o perioadă de mentenanţă de zece zile în iulie a provocat îngrijorarea ţărilor europene, care fac eforturi de mai multe luni să-şi diversifice sursele de aprovizionare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Primăria Unirea alocă aproape o jumătare de milion de lei pentru delegarea serviciului de iluminat public

Publicat

Primăria Unirea a lansat vineri, 19 august, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru delegarea de gestiune prin concesiune a serviciului de iluminat public al comunei.

Valoarea totală este estimată la 496.150 de lei, fără TVA.

Potrivit documentației, în prezent serviciul de iluminat public este organizat sub forma prestării unor servicii de întreținere și mentenanță, printr-un contract/contracte încheiat/încheiate cu operatori de servicii în domeniul iluminatului stradal.

De asemenea, în anul 2020, administrația locală a demarat un proiect finanțat prin Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) prin care a obținut un contract ce are ca obiectiv modernizarea sistemului de iluminat public stradal, respectiv înlocuirea a 611 corpuri de iluminat clasice cu corpuri de iluminat cu tehnologie LED.

În cadrul contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public se dorește completarea sistemului de telegestiune implementat cu senzori inteligenți.

Este vorba despre:

Senzor RADAR – 2.4 GHz în banda K

  • modul Radar Doppler prevăzut cu 2×4 antene
  • identifică, clasifică și raportează participanții la trafic (camioane/autobuze, mașini, motociclete, biciclete, pietoni)
  • măsoară și raportează viteza de deplasare
  • afișează și raportează direcția de deplasare a participanților la trafic
  • posibilitatea programării senzorilor radar în funcționarea sistemului de iluminat public – acționarea funcționării sistemului de iluminat public în funcție de volumul de trafic prin comanda unui număr minim de 50 de corpuri de iluminat

Senzor monitorizare calitate aer – senzor pentru monitorizarea concentrației PM 0,5/1/2,5/4/10 din aer

  • senzor optic de particule cu raze laser
  • măsurare concentrații de la 0 la 1000 ug/mp
  • durata de viață de minim 10 ani, la o funcționare de 24h/zi

Stație meteo – stație meteo compactă pentru măsurători ale vitezei vântului, prezența ploii/zăpezii, temperaturii exterioare și senzori de măsurare a intensității luminoase

  • măsurare viteză vânt 2 – 30 m/s
  • senzor de ploaie cu sistem degrivare integrat
  • măsurare temperatură exterioară – 30 grade … +60 grade
  • măsurare intensitate lumină 1 – 100.000 lx
  • posibilitate de instalare pe stâlp sau zid

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

COD GALBEN de inundații pe Arieș, Ampoi și pe mai multe râuri din vestul țării. Avertizarea este în vigoare până luni

Publicat

Institutul Național de Hidrologie și Gospodărire a Apelor a emis un cod galben de inundații în Alba și mai multe județe din vestul țării, valabil până luni, 22 august, ora 16:00.

În intervalul 20.08.2022 ora 12:00 – 22.08.2022 ora 16:00 pe râurile din următoarele bazine hidrografice:

Someşul Mic – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele: Bihor şi Cluj),

Crişul Repede – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele: Cluj şi Bihor),

Crişul Negru – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele: Bihor şi Arad),

Crişul Alb – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele: Hunedoara şi Arad),

Arieş – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele: Alba şi Cluj), Mureş – afluenţii aferenţi sectorului aval confluenţă cu râul Târnava (judeţele: Alba, Sibiu, Hunedoara şi Arad),

Bega Veche – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior,

Bega – bazin amonte S.H. Balinţ şi afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Balinţ (judeţele: Timiş şi Arad),

Timiş – bazin amonte S.H. Lugoj şi afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Lugoj,

Bârzava, Moraviţa (judeţele: Caraş Severin şi Timiş), Caraş, Nera (judeţul Caraş Severin),

Cerna – bazin superior şi afluenţi bazin mijlociu şi inferior (judeţele: Gorj şi Caraş Severin),

Dunăre – afluenţii mici aferenţi sectorului amonte confluenţă cu râul Desnăţui (judeţele: Caraş Severin, Mehedinţi şi Dolj),

 

Desnăţui – (judeţele: Mehedinţi şi Dolj), Jiu – bazin amonte S.H. Podari şi afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Podari (judeţele: Hunedoara, Gorj, Mehedinţi şi Dolj),

Olt –afluenţii aferenţi sectorului aval S.H. Sebeş Olt (judeţele: Sibiu, Vâlcea, Argeş, Gorj, Dolj şi Olt).

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Lou Bega își cheamă publicul la Sebeș, la concertul din Parcul Arini. Zilele Municipiului Sebeș, în desfășurare

Publicat

Lou Bega își cheamă fanii la concertul său de la Sebeș, într-un video filmat special pentru acest eveniment. ”Ne vedem mâine la Sebeș, în Parcul Arini” spune Lou Bega. 

David Lubega Balemezi (născut la 13 aprilie 1975 dintr-o mamă din Sicilia și un tată din Uganda), mai cunoscut sub numele său de scenă Lou Bega, este un cântăreț german din Munchen.

Piesa sa din 1999 „Mambo No. 5 (A Little Bit of…)”, un remake al piesei instrumentale din 1949 a lui Pérez Prado, la care Bega și-a adăugat propriile cuvinte și a ajuns pe locul 1 în multe țări europene și a fost nominalizată la premiile Grammy.

Semnătura muzicală a lui Bega constă în combinarea elementelor muzicale din anii 1940 și 1950 cu beat-uri și groove moderne.

Reamintim că până în 21 august 2022, toți locuitorii Sebeșului și oaspeții orașului sunt invitați să participe la sărbătoarea verii: „Zilele Municipiului Sebeș”.

Parcul Arini va găzdui majoritatea spectacolelor, iar Muzeul Municipal „Ioan Raica” Sebeș și Casa Memorială „Lucian Blaga” din Lancrăm oferă acces gratuit tuturor vizitatorilor, spunând povestea frumoasă a acestor locuri.

Pe scena din Parcul Arini vor urca, printre alții, Lou Bega, Sasha Lopez, Manuel Riva, Emaa, Bruja, Green Line și Dublu Click.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax