Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Aplicaţia Visit Alba Iulia a intrat în finala Webstock, cel mai mare eveniment social media din ţară. Premii pentru cele mai creative campanii

Publicat

visit alba iulia Aplicaţia Visit Alba Iulia, realizată de Primăria Alba Iulia a intrat în finala Webstock, cel mai mare eveniment social media din ţară, alături de alte 12 iniţiative, ca Let`s Do it Romania, Tripsta sau Read a tree. Save a book, la categoria „aplicaţii de mobil”.

Gala Webstock Awards va decerna premiile celor mai creative şi inedite campanii în social media din Romania, lansate în ultimul an. Premiile Webstock fac parte din cea mai importantă conferinţă dedicată social media din România.

Conferintele Webstock cuprind întâlniri interactive despre cele mai noi tendinţe în social media, bune practici, comunicare si promovare, aducâand în prim-plan ultimele tehnologii şi aplicaţii din domeniu. Aflată în acest an la a şasea ediţie, conferinţa Webstock aduce în prim plan cele mai noi şi mai interesante teme din zona reteţelor sociale, blogging-ului şi tehnologiei.

Premiile Webstock 2015 se desfăşoară în două etape: nominalizările (derulate în perioada 15 iulie – 2 septembrie) şi jurizarea (include preselecţie şi jurizare finală, derulată până în 4 septembrie), în care s-au calificat proiectele care au fost realizate în intervalul 2014 – 2015 (august), se adresează publicului român, sunt dezvoltate de echipe locale şi nu au mai fost nominalizate la ediţiile anterioare ale Webstock Awards.

Proiectele online vor fi premiate pe categorii: Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campanigns, Special Projects, Facebok Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Use of Video in Online, Intel Online Personality of the Year.

AICI, proiectele din categoria „Mobile Applications”.

Jurizarea efectivă revine unui grup format din specialişti în marketing şi persoane din agenţii de comunicare online şi se desfăşoară în perioada 8-21 septembrie. Acesta va lua în calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate şi funcţionalitate, relevanţă şi interactivitate, însă în aprecierea proiectelor va conta foarte mult creativitatea şi experienta generală oferita de acestea, potrivit organizatorilor.

Reamintim că Primăria Alba Iulia a lansat în vară, în premieră naţională, un kit complet de instrumente de promovare turistică, din care face parte şi aplicaţia Visit Alba Iulia. Aplicația de mobil este disponibilă pe telefoane și tablete Android și iOS, un instrument util pentru indentificarea punctelor de interes dar și de orientare prin GPS. De asemenea, aplicația poate fi accesată și din cele două infochioșcuri aflate la Sala Unirii și Muzeul Principia.

VisitAlbaIulia.com este un instrument util adresat străinilor care vor sosi în „Cealaltă Capitală”. Cu o interfață interactivă, site-ul cuprinde categoria “Top 5”, ce include informații pentru mai multe segmente de turiști, de la cei tradiționali, până la iubitorii de sport sau cei care preferă activitățile de familie. Nu lipsesc nici detaliile despre mijloacele de transport, inclusiv aeroporturile din apropiere, ori facilitățile de cazare înregistrate pe Booking.com și Trips Advisor. Utilizatorii pot identifica foarte simplu punctele de interes, serviciile, produsele sau evenimentele organizate la nivelul destinației alese.

Vezi şi Premieră naţională pentru Cealaltă Capitală: Alba Iulia, primul oraș din România care lansează un kit complet de instrumente de promovare turistică

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax