Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

ASF a deschis un call-center, care oferă informații gratuite românilor despre asigurări, burse sau pensii private

Publicat

call center posturi telefon Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a deschis un nou call-center care oferă informaţii gratuite românilor despre asigurări, burse sau pensii private.

„Autoritatea de Supraveghere Financiară are, începând din data de 14 iulie, un nou call-center modern care permite gestionarea eficientă a apelurilor primite din partea consumatorilor”, au transmis reprezentanții ASF într-un comunicat de presă.

Acest nou proiect face parte din politica ASF privind îmbunătăţirea permanentă a relaţiei cu beneficiarii de produse şi servicii oferite de către entităţile care activează pe piaţa financiară non-bancară.

ASF pune la dispoziţia cetăţenilor un sistem performant de preluare a solicitărilor telefonice care  oferă soluţii cu privire la managementul apelurilor şi la vizualizarea şi generarea rapoartelor de trafic. Potrivit reprezenanților autorității, sistemul va optimiza timpul de aşteptare al consumatorului, va prioritiza apelul în funcţie de zona de interes şi va oferi un acces facil la informaţii.

Astfel, persoanele care apelează numărul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 vor fi rutate către una dintre cele şase linii predefinite: Asigurări – tasta 1; Pensii – tasta 2; Piața de capital – tasta 3; Alte informații – tasta 4; Abuz de piață – tasta 5; Engleză –  tasta 6.

La atingerea numărului maxim de apeluri aferente unei linii, apelantul va fi redirecționat către celelalte linii libere, în funcție de nivelul de competenţă al specialiştilor care lucrează în call-center.

În cazul în care toţi operatorii sunt ocupați, apelantul rămâne în aşteptare până când unul dintre specialiştii, care deţin competenţa adecvată pentru tipul apelului, devine disponibil. În cazul în care un cetăţean revine cu apel în call-center pentru informaţii suplimentare legate de o petiţie înregistrată anterior, orice operator are posibilitarea transferului / redirecţionării apelului către operatorul responsabil de petiţie.

sursa: asfromania.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax