Connect with us
Publicitate

Actualitate

Asistent virtual pentru clienți la Distribuție Energie Electrică. Ce este și cum funcționează ChatVolt

Publicat

Distribuție Energie Electrică Romania lansează vineri, 15 martie, ora 22:00, asistentul virtual ChatVolt, care va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică. 

De asemenea, botul va furniza suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat.

După lansarea noului site și a hărții interactive, chatbot-ul, denumit ChatVolt, vine în întâmpinarea utilizatorilor cu o aplicatie rapidă și eficientă de asistență automată, pentru consultarea informațiilor cu privire la întreruperile în alimentarea cu energie electrică și suport pentru transmiterea indexului.

De asemenea, asistentul nostru virtual, ChatVolt, permite utilizatorilor să transmită deranjamentele fără a fi necesară apelarea serviciului Call Center, ceea ce reduce timpul de așteptare și asigură o gestionare promptă a diferitelor situații sesizate.

Practica utilizatorilor în folosirea acestui asistent virtual va fi simplă, ținând cont de aspectele cheie pentru asigurarea unei experiențe pozitive; această interfață va fi ușor de utilizat, cu instrucțiuni clare și opțiuni ușor accesibile, răspunsurile oferite utilizatorilor vor fi rapide și relevante, evitându-se întârzierile sau răspunsurile incomplete.

În situațiile în care utilizatorii vor dori să afle sau să ofere informații suplimentare, cu privire la un deranjament, aceștia vor fi preluați automat de către serviciul Call Center.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate