Eveniment
Asistent virtual și telefonul cetățeanului cu voce AI, la Primăria Alba Iulia. Proiect pentru digitalizarea serviciilor publice
Asistent virtual și telefonul cetățeanului cu voce AI, la Primăria Alba Iulia. Administrația locală din Alba Iulia vrea să obțină fonduri europene pentru digitalizarea serviciilor publice la nivelul municipiului.
Proiectul urmărește, printre altele, implementarea unui asistent virtual pentru cetățeni, care va include și telefonul cetăţeanului cu voce AI.
Primăria Alba Iulia a cumpărat, pe 14 noiembrie, cu 92.000 de lei, servicii de consultanță pentru digitalizarea serviciilor publice la nivelul municipiului. Ofertantul este Goodwill Consulting GWC, o firmă din Cluj-Napoca.
Serviciile de consultanţă urmau să servească autorității locale în pregătirea unui plan de soluţii digitale care să primească finanţarea europeană în cadrul Programului Regional Centru 2021 – 2027.
Asistent virtual și telefonul cetățeanului cu voce AI, la Primăria Alba Iulia
Potrivit documentației, printre procesele propuse spre automatizare se numără:
Contabilitate:
- Generare ordonanţări şi angajamente de plată
- Transfer facturi SPV şi înregistrare facturi în SICO
- Adăugare venituri din SIMTAX în SICO
- Transfer tranzacții din registru de bancă în registru casă
- Comparare buget cu situaţie prevederi ALOP
- Rectificare bugetară subunități
Relaţii internaţionale, parteneriate și inovare urbană:
- Asistent Virtual intern – Documente strategice
- Asistent Virtual intern – Cereri de finanţare
- Split/unire PDF-uri la 50 mb
- Asistent Virtual pentru proiecte tehnice
- Asistent Virtual intern- rezumat al ghidului
- Generare secțiuni repetitive din cererile de finanţare cu Inteligență Artificială
- Raportare informaţii de pe platforme
Dispecerat, registratură, comunicare:
- Asistent virtual pentru cetăţeni (chat + voce, telefonul cetăţeanului cu voce AI)
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News