Connect with us
Advertisement

Actualitate

Autoritatea de Supraveghere Financiară a lansat o platformă de petiții online. Proiect IT de aproximativ 3,88 milioane de lei

calculator

Publicat

autoritatea pentru supraveghere financiara asf Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a anunțat că a finalizat o primă etapă din procesul de modernizare a infrastructurii IT a instituției, valoarea totală a proiectului ridicându-se la aproximativ 3,88 milioane de lei. Soluția software implementată include și un portal destinat formulării petițiilor online, care asigură posibilitatea urmăririi în timp real a stadiului soluționării petițiilor, precum și schimbul rapid de informații dintre petent și ASF pe marginea sesizărilor trimise.

Proiectul a fost implementat de asocierea dintre firmele Net Brinel și Siveco România, în urma câștigării unei licitații demarate anul trecut.

Principalele obiective ale proiectului au vizat implementarea unei infrastructuri hardware și software centralizate, precum şi a unei soluţii software care asigură automatizarea şi suportul pentru call-centerul insituţiei, precum şi pentru managementul fluxului de documente la nivelul registraturii.

De asemenea, soluţia software implementată include şi un portal destinat formulării petiţiilor online, care asigură posibilitatea urmăririi în timp real a stadiului soluţionării petiţiilor, precum şi schimbul rapid de informaţii dintre petent şi ASF pe marginea sesizărilor trimise. Noua platformă pentru petiţii este activă şi poate fi accesată aici.

„Modernizarea infrastructurii IT a reprezentat o necesitate pentru ASF. O autoritate de supraveghere modernă şi europeană are nevoie de digitalizare. Aceasta reprezintă o condiție sine-qua-non ca procesele de supraveghere şi de protecţie a consumatorului să se desfăşoare în condiţii optime”, a declarat preşedintele ASF, Mişu Negriţoiu.

Noua infrastructură IT, precum şi soluţiile software dezvoltate în cadrul acestui proiect, creează bazele unei serii de viitoare proiecte în domeniul informatic, cu un important impact în relaţia cu entităţile reglementate şi consumatorii. Proiectele din perioada următoare vor viza printre altele managementul documentelor în cadrul întregii organizaţii, procesul de autorizare/avizare, precum şi migrarea unor sisteme IT pe noua infrastructură centralizată.

sursa: asfromania.ro, hotnews.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement