Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Balul de caritate „Dăruieşte speranţă”, organizat de Asociaţia Pakiv România. Au fost strânse fonduri pentru o familie aflată în dificultate


Publicat

Asociația Pakiv România a organizat, marți, 20 decembrie 2011, în cadrul campaniei ”Fii darnic de Crăciun!” un bal de caritate cu titlul ”Dăruiește Speranță!”. Evenimentul s-a desfăşurat la Hotel Cetate, începând cu ora 19.00 și a avut drept scop strângerea de fonduri pentru a ajuta o familie aflată într-o situație dificilă.

Patru copii rămaşi fără mamă – Andrei (16 ani), Bogdan (12 ani), Lorena (10 ani) și Florin (8 ani) – cresc în grija bunicii lor, Margareta Bone (55 ani). Aceasta îi îngrijeşte singură, cu puțini bani (deocamdată doar ajutorul său social). Familia locuieşte într-o casă veche din Vinţu de Jos, cu o singură cameră şi cu o bucătărie improvizată din scânduri. Femeia caută de lucru cu ziua, se zbate ca nepoții cei mai mici să meargă la școală, crezând cu tărie că astfel va face o investiție sigură în viitorul lor. Băiatul cel mare, Andrei, suferă de o afecțiune cardiacă și, astfel, nu poate să îşi ajute familia.

Asociația Pakiv România a dorit să aducă acest caz în atenția autorităților, a mediului de afaceri, a instituțiilor media și a organizațiilor nonguvernamentale pentru ca aceşti copii să primească sprijin. Pe termen scurt, familia are nevoie de un stoc de lemne care să asigure familiei încălzirea locuinței, provizii de alimente neperisabile, îmbrăcăminte și încălțăminte adecvată sezonului, schimbarea sobei cu care se face încălzirea camerei în care doarme femeia împreună cu cei patru nepoți ai săi pentru ca viața lor să nu mai fie în pericol.

La Balul de de Caritate ”Dăruiește Speranță!” au participat peste 100 de persoane, iar suma strânsă pentru sprijinirea acestei familii este în valoare de 8.000 lei, la care se adaugă bunuri în valoare de 13.500 lei. Principalul sponsor al acestui eveniment a fost Hotel Cetate ca a asigurat locația pentru desfășurarea evenimentului și mâncarea necesară pentru 100 de invitați, sprijin în valoare de 5.500 lei. De asemenea, SC „Decembrie 89” SRL a donat îmbrăcăminte și încălțăminte sport pentru copii (1.500 lei), SC „Jidvei” SRL a donat vin pentru balul de caritate (700 lei), Club „Rotary” Alba Iulia a donat o sobă și lemne pentru foc (2.000 lei), SC „Pinticarn” SRL a donat un coș cu alimente (500 lei), SC „Ener Rom” SRL a donat 1.500 lei, SC „Xerom” SRL a donat rechizite în valoare de 1.000 lei, iar „Best Business Office” SRL a dăruit copiilor rechizite în valoare de 250 lei.

Un moment special pregătit invitaților a fost o proiecție video cu cazul familiei aflată în dificultate. La finalul proiecției, pe scena de la Hotel Cetate a urcat Margareta Bone împreună cu nepoții ei rămași fără mamă și fără alt sprijin. Vizibil emoționată, femeia a mulțumit cu lacrimi în ochi participanților la eveniment. Momentul a fost urmat de programul artistic pregătit pentru invitați. Rând pe rând, Alex Moldovan împreună cu orchestra sa, Sebastian Stan și Magic Orchestra, Silvan Stâncel, Grupul Primavera și Ansamblul folcloric din cadrul Centrului de cultură ”Augustin Bena” Alba, Agafia Maria Bușa au creat o atmosferă festivă, specifică sărbătorilor de iarnă, bucurând ochii, urechile și sufletul participanților la eveniment.

Asociația Pakiv România a organizat și o licitație de obiecte cu valoarea simbolică, unele dintre ele fiind donate de societăți comerciale. Licitația a adus familiei din partea „Livio&Dario” SRL , dincolo de valoarea materială a obiectelor, un abonament pentru transport Vințu de Jos  – Alba Iulia pentru Andrei (16 ani) care îi va permite să acceseze programul ”A doua șansă” și să meargă din nou la școală.

La Balul de Caritate ”Dăruiește Speranță!” au dorit să sprijine această familie primarul municipiului Alba Iulia, Mircea Hava, viceprimarul municipiului Alba Iulia, Paul Voicu, consilier Instituția Prefectului Alba, Dorin Sava, primarul comunei Cricău, Emil Lupșan,  membrii ai Clubului Rotary Alba Iulia, director OIR POSDRU Centru, Dorin Nistor, director executiv AJOFM, Corneliu Engi, director executiv DSP Alba, Horea Timiș, consilier local al  municipiului Alba Iulia, Horia Bărdaș, director Poșta Română, Nicolae Albu, reprezentanți ai mai multor instituții din județul Alba, ai societății civile și oameni de afaceri.

Familia a primit ajutor în bunuri și de la autorități: prefectul județului Alba, Ștefan Bardan a donat lemne pentru foc familiei Bone, primarul municipiului Alba Iulia, Mircea Hava, a donat familiei haine de iarnă, consilierul local al municipiului Alba Iulia, Horia Bărdaș a promis cărămidă pentru construirea unei camere, iar primarul comunei Vințu de Jos, Alexandru Danciu, a donat mobilă familiei.

Suma strânsă pentru cei patru copii minori și bunica lor va fi folosită pentru a le îmbunătăți condițiile de trai.

„Vom duce familiei bunurile donate pentru copii si pentru bunică, iar în perioada imediat următoare vom realiza, împreună cu Primăria Vințu de Jos, un plan prin care să reabilităm casa, să încercăm să creștem calitatea condițiilor de trai și a alimentației acestei familii. Cred că în Alba Iulia spiritul civic de a ajuta persoanele nevoiașe trebuie dezvoltat. Autoritățile, multe persoane și societăți comerciale au venit în sprijinul celor patru copii rămași în grija bunicii lor și le mulțumim. Dar implicarea în sprijinirea persoanelor în nevoie ar trebui să fie o caracteristică a comunității, nu să se manifeste doar cazuri izolate. Este nevoie ca cei care au, să îi ajute pe cei care nu au, pentru a reduce decalajul între clasele sociale. Le mulțumim celor care au contribuit la realizarea acestui eveniment și care ne-au dat șansa de a oferi bucurie acestor copii”, a declarat Gruia Ioan Bumbu, președintele Asociației Pakiv România.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. stzdf

    duminică, 04.05.2014 at 16:51

    La numai 57 de ani, un român se zbate la limita dintre viaţă şi moarte. El şi-a pierdut total capacitatea de muncă din cauza numeroaselor afecţiuni grave de care suferă. Drept urmare, banii pentru tratamente sunt din ce în ce mai puţini, iar omul este condamnat la moarte. Citeşte în continuare povestea cutremurătoare a lui Mihai Feraru, aşa cum ne-a relatat-o chiar el într-un mail trimis pe adresa redacţiei. „Ma numesc Mihai Feraru de 57 ani, sunt foarte bolnav din 1994, primul infarct l-am suferit cand eram la serviciu, al doilea infarct l-am suferit in1998, dupa primul infarct am suferit primul accident vascular din trunchiul cerebral, dupa care am ramas cu o paralizie pe partea dreapta asta s-a intamplat in 1995, al doilea accident vascular cerebral l-am suferit in anul 2000, in 2004 am fost diagnosticat cu DIABET ZAHARAT, De atunci si in prezent fac injectii cu insulina multa, acuma de 2 ani am fost descoperit cu
    POLIARTRITA REUMATOIDA, am ajuns sa pot merge cam 30-40 m dupa care trebue sa fac o pauza, eu nu pot efectua nici un fel de activitate, capacitatea de munca este pierduta in totalitate, numai bunul Dumnezeu stie ce fel de viata chinuita duc eu zi de zi, mai ales ca duc lipsa de mancare , medicamente,si multe altele, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi care-l iubeste pe Dumnezeu, sa ma ajute si pe mine din putinul lor, iar Dumnezeu si Maica domnului sa le rasplateasca darul inzecit, si cu multa sanatate. Pentru asta eu am un cont deschis la banca; RAIFFAISEN BANK IN ROMANIA ARE NR RO93RZBR0000060001059026 IN LEI .pe nume mihai feraru cod zwift: RZBRROBU”.. eu nu mint am ca martor pe DUMNEZEU, ptr ca numai el stie si vede totul, si tot Dumnezeu ne va judeca pe fiecare ptr faptele noastre, Iertati-ma. Adresa mea postala este: Mihai Feraru oficiul postal nr 1 vaslui,
    casuta postala 95, localitatea vaslui jud vaslui Romania,sau prin western-union. tel 0040761887298 .multa bucurie.va rog sa nu ma uitati,,iertati-ma ,,DUMNEZEU SA FIE CU DV CU TOTI,,DOAMNE AJUTA. A-R–HRISTOS A INVIAT..

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

AIUD

Echipamente și aparatură medicală de peste 12,3 milioane de lei pentru dotarea Spitalului COVID din Aiud. Licitație, în SEAP

Publicat

spital aiud

Spitalul Municipal din Aiud cumpără echipamente și aparatură medicală de peste 12,3 milioane de lei, pentru asigurarea unei capacități adecvate de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul Sars-Cov-2. De asemenea, se urmărește creșterea capacității de îngrijire și tratament a cazurilor de Covid-19. 

Spitalul Municipal Aiud a lansat marți, 13 aprilie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru achiziția de echipamente și aparatură medicală.

Valoarea totală estimată este de 12.316.547,9 lei, fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, de la declanșarea pandemiei până în prezent, în cadrul spitalului au fost tratați un număr de 403 pacienți confirmați pozitiv SARS-CoV-2 din care 43 au decedat, aceștia fiind internați în cadrul Serviciului de Anestezie Terapie Intensivă (20 de paturi), Boli Infecțioase (8 paturi), Secției de Medicină Internă (30 paturi), Obst-Ginecologie (18 paturi).

Proiectul are în vedere achiziționarea de echipamente și aparatură medicală pentru comparțimentele ATI, Boli Infecțioase, Ginecologie-Obstetrică, Radiologie și Imagistică Medicală, zona desemnată de către DSP cu destinația de lzolator/zonă tampon, dar și pentru celelalte compartimente/secții, care nu dețin aparatura necesră pentru a putea fi tratați pacienții COVID-19, luând în considerare posibilitatea de a interna și trata un număr mai mare de pacienți în 6 saloane cu posibilitatea de extensie la 48 de paturi.

Se dorește astfel creșterea capacității de tratare a pacienților cu infecție COVID-19 în cadrul spitalului, ridicarea nivelului calitativ al actului medical, scăderea timpului necesar pentru diagnosticare și tratament, scăderea numărului de pacienți COVID-19 redirecționați către alte spitale și scăderea numărului de persoane infectate cu virusul Sars-Cov-2.

Achiziția este împărțită pe șase loturi, astfel:

Lot 1 – Bloc operator

  • linie de chirurgie laparoscopică – 1 buc.
  • aparat ligasure – 1 buc.
  • instrumentar complet pentru sală operații și sală nașteri – 4 set.
  • trusă chiuretaj – 2 set.
  • masă chirurgicală sală operație ginecologie – 2 buc.
  • lampă sală operație ginecologie – 3 buc.
  • trusă instrumentar chirurgie – sala de operații – 2 buc.
  • trusă instrumentar chirurgie plastică – 2 buc.
  • linie de artroscopie – 1 set.
  • masă chirurgicală sală operație traumatologie – ortopedie – 1 buc.
  • trusă instrumentar traumatologie – ortopedie – 2 set.
  • trusă instrumentar chirurgie – secție chirurgie – 2 buc.
  • videoendoscoape (gastroscop + colonoscop) – 1 buc.
  • ventilator mecanic pacient – 5 buc.
  • scaun operator – 1 buc.

Lot 2 – diverse aparate medicale

  • dispozitiv de dezinfecție cu lumină ultravioletă – 10 buc.
  • lampă scialitică cu picior – 2 buc.
  • cozoroc cu lupă și lanternă led – 2 buc.
  • motor de osteosinteză – 2 buc.
  • aparat EKG mobil – 5 buc.
  • electrocardiograf 12 canale – 5 buc.
  • holter EKG – 3 buc.
  • holter TA – 3 buc,
  • tensiometru electronic – 5 buc.
  • pulsoximetru – 10 buc.
  • defibrilator – 5 buc.
  • monitoare funcții vitale – 12 buc.
  • monitoare mobile pacienți – 7 buc.
  • trusă de reanimare – 2 buc.
  • truse de urgență – 2 buc.
  • electroencefalograf – EEG – 1 buc.
  • diapazon multifuncțional de stimulare neurologică – 2 buc.
  • cântar sugari – 3 buc.
  • tensiometru cu manșetă pentru copii – 5 buc.
  • incubator – 3 buc.
  • spirometru – 2 buc.
  • unit. ORL cu scaun de consultație – 1 buc.
  • biomicroscop oftalmologic operator – 1 buc.
  • facoemulsificator – 1 buc.
  • termometru/termoscaner non contact – 10 buc.

Lot 3 – echipamente pentru sterilizare

  • dispozitiv dezinfecție prin nebulizare – 3 buc.
  • autoclav cu abur saturat – 7 buc.
  • pupinel – 1 buc.
  • sterilizator cu aburi, capacitate minim 340 litri, cu 2 uși – 1 buc.
  • sigilator automat de pungi – 2 buc.
  • mașină de spălat și dezinfectat instrumentar, capacitate minim 265 litri, cu 2 uși – 1 buc

Lot 4 – ecografe

  • ecograf (eco abdominal) cu sondă convexă și liniară – 1 buc.
  • ecograf (eco cardiac) cu sondă de cord și sondă liniară – 1 buc.
  • ecograf multifuncțional cu minimum sondă cord, sondă părți moi – 1 buc.
  • ecograf părți moi – Secția Traumatologie – Ortopedie – 1 buc.
  • ecograf sondă convexă și liniară – Laborator Radiologie și Imagistică Medicală – 1 buc.
  • ecograf portabil – 2 buc.

Lot 5 – radiologie

  • aparat roentgen portabil – 1 buc.
  • osteodensitometru Dexa Whole Body – 1 buc.
  • aparat de roentgen diagnostic C-Arm – 1 buc.

Lot 6 – mobilier medical

  • masă de consultație ginecologie – 1 buc.
  • tăvițe renale – 5 buc.
  • brancard cu suporți laterali rabatabili, butelie oxigen, ventilator transport, monitor transport, seringi automate – 3 buc.
  • targă transport pacienți – 3 buc.
  • rampă acces și transport pacienți – 1 buc.
  • saltele antiescară – 18 buc.
  • noptiere cu măsuțe – 108 buc.
  • paturi medicale cu stativ și saltea – 93 buc.
  • cadru metalic de mers cu două roți – 5 buc.
  • canapele consultație pacienți – 7 buc.
  • paturi mari școlari – 10 buc.
  • paturi mici sugari – 10 buc.
  • paturi electrice ATI – 7 buc.
  • paturi pacienți speciale pentru ortopedie – 15 buc.
  • scaune vizitatori – 13 buc.
  • scaun toaletă pacienți – 13 buc.
  • frigidere pentru salon pacienți – 5 buc.
  • cărucioare pentru tratament la patul bolnavului – 8 buc.
  • cărucior lenjerie – 1 buc.
  • cărucior medicamente/pansamente – 1 buc.
  • cărucior pentru curățenie – 7 buc.
  • cărucior pentru rufe din inox cu sac de depozitare rufe murdare și rafturi, pe roți – 7 buc.
  • cărucior tratament cu cadru aluminiu, 3 etajere și 2 sertare – 2 buc.
  • masă instrumente cu poliță – 1 buc.
  • scaun pentru recoltat analize sânge – 1 buc.
  • stativ perfuzie – 5 buc.
  • cărucior pacienți – 8 buc.
  • masă pentru salon – 10 buc.
  • banchetă sală așteptare – 7 buc.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

RABLA pentru ELECTROCASNICE: Ministerul Mediului modifică valoarea voucherului. LISTA sumelor acordate pe categorii de produse

Publicat

Se schimbă programul Rabla pentru electrocasnice după ce Ministerul Mediului a lansat un nou proiect de ordin privind programul lansat de AFM. Astfel valoarea voucherelor se modifică în funcție de clasa energetică a fiecărui tip de produse.

În noile condiții voucherul are valoare mai mare pentru laptopuri și mașini de spălat cu uscător din cea mai nouă clasă A sau pentru uscătoare de rufe cu eficiență energetică A+++.

Rabla pentru Electrocasnice 2021 este de fapt o amânare a programului lansat la finalul anului trecut. În acest moment, lista magazinelor participante în cadrul programului din 2021 este validată și cunoaștem bugetul alocat – 40 de milioane de lei.

Proiectul Ministerului Mediului propune ca valoarea voucherelor rabla electrocasnice 2021 să fie în funcție de noile clase de eficiență energetică.

S-a ținut cont în luarea deciziei de modificarea claselor de eficiență energetică la o serie de echipamente electronice și electrocasnice începând cu 1 martie 2021.

Rabla pentru electrocasnice: Cum se modifică valoarea voucherelor

La edițiile anterioare vale programului, voucherul Rabla Electrocasnice avea aceeași valoare, fixă, indiferent de clasa de eficiență energetică a echipamentului cumpărat.

De exemplu, fie că voiai să cumperi un televizor din vechea clasă A+ sau unul clasa A++, voucherul oferit era de 400 de lei.Acum valoarea este diferențiată în funcție de categoriile de produse dar și de clasa energetică a fiecăruia.

În proiectul al Ministerului Mediului, lansat spre dezbatere publică în data de 8 aprilie 2021, se propune diferențierea valorii voucherelor rabla electrocasnice în funcție de clasa de eficiență energetică a echipamentului nou cumpărat scrie DCNews.ro

Potrivit acestuia, cei care vor să-și înlocuiască electrocasnicele vechi, cu consum mare de energie electrică, cu unele noi, vor putea cere bani de la stat, iar în schimb, vor primi vouchere cu valori diferențiate în funcție de clasa de eficiență, pornind de la clasa C.

Cu toate acestea, valoarea suportată de către stat nu va putea depăși 50% din prețul produsului achiziționat.

Pentru moment, proiectul de ordin nu a intrat în vigoare, pentru că acesta are nevoie de semnătura Ministrului Mediului și de publicarea în Monitorul Oficial.

DOCUMENTUL poate fi consultat AICI: Proiect Ordin Ministru Rabla pentru electrocasnice 2021

„În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (MMAP) supune dezbaterii publice, proiectul de ordin pentru modificarea și completarea Ghidului de finanţare a Programului naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 2089/2020, însoţit de Referatul de aprobare – instrument de prezentare şi motivare, însuşite de către reprezentantul legal al Administraţiei Fondului pentru Mediu”, se arată în proiectul dat de Ministerul Mediului.

Rabla pentru electrocasnice: Sumele acordate, conform proiectului de ordin al Ministrului Mediului

Finanțarea se acordă sub formă de vouchere, pentru achiziționarea de echipamente electrice şi electronice de uz casnic, denumite în continuare echipamente, după cum urmează:

a) 300 lei pentru mașini de spălat rufe cu noua clasa energetică A;

b) 250 lei pentru maşini de spălat rufe cu noua clasa energetică B;

c) 200 lei pentru maşini de spălat rufe cu noua clasa energetică C;

d) 500 de lei pentru mașini de spălat rufe cu uscător cu noua clasă energetică A;

e) 450 de lei pentru mașini de spălat rufe cu uscător cu noua clasă energetică B;

f) 400 de lei pentru mașini de spălat rufe cu uscător cu noua clasă energetică C;

g) 400 lei pentru mașini de spălat vase cu noua clasă energetică A;

h) 350 lei pentru mașini de spălat vase cu noua clasă energetică B;

i) 300 lei pentru mașini de spălat vase cu noua clasă energetică C;

j) 400 lei pentru aparate de aer condiționat, inclusiv aparate de aer condiționat portabile, cu eficiență energetică la răcire cel puțin A++;

k) 400 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu noua clasă energetică A;

l) 350 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu noua clasă energetică B;

m) 300 lei pentru categoria frigidere/combine frigorifice/lăzi frigorifice/congelatoare cu noua clasă energetică C;

n) 400 lei pentru televizoare cu noua clasă energetică A;

o) 350 lei pentru televizoare cu nouă clasă energetică B;

p) 300 lei pentru televizoare cu nouă clasă energetică C;

q) 400 lei pentru uscătoare de rufe cu eficiență energetică A++;

r) 500 lei pentru uscătoare de rufe cu eficiență energetică A+++;

s) 200 lei pentru aspiratoare cu un consum de energie mai mic de 43 kWh/an;

t) 500 lei pentru laptopuri;

u) 300 lei pentru tablete.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Compania Johnson & Johnson amână livrarea vaccinului în Europa, după decizia din SUA

Publicat

Compania Johnson & Johnson a amânat livrarea vaccinului său în Europa după „pauza” impusă în Statele Unite, din cauza mai multor persoane care au dezvoltat cheaguri de sânge după ce au fost vaccinate.

Administraţia Naţională a Alimentelor şi Medicamentului (FDA) din Statele Unite ale Americii, precum şi Centrele de Control al Bolilor (CDC) au anunțat marți oprirea vaccinării cu serul produs de Johnson & Johnson, după ce șase persoane au dezvoltat o tulburare rară de coagulare a sângelui.

FDA a spus că recomandarea este „din precauție extremă”, adăugând că evenimentele adverse observate sunt deocamdată extrem de rare, potrivit The New York Times.

Toate cele șase cazuri cu tulburare rară de coagulare a sângelui au apărut la femei cu vârste cuprinse între 18 și 48 de ani, simptomele apărând la șase până la 13 zile după vaccinare.

Coordonatorul campaniei de vaccinare din România, Valeriu Gheorghiță, spune, în cazul vaccinului Johnson & Johnson, că așteaptă recomandarea Agenției Europene a Medicamentului, după cazurile de tromboză din SUA.

„Am văzut această informație (privind solicitarea FDA de întrerupre a vaccinării cu Johnson & Johnson în SUA – n.r.).

Așteptăm o recomandare de la Agenția Europeană a Medicamentului și dacă va fi nevoie să nu demarăm încă utilizarea acestui tip de vaccin putem face acest lucru.

Avem capacitatea de stocare, nu ne forțează nimeni să începem atâta timp cât nu avem suficiente date de siguranță”, a spus dr. Valeriu Gheorghiță, marți.

El consideră că din moment ce FDA a recomandat acest lucru, EMA va face cât de curând o precizare, mai ales că în Europa nu s-a folosit acest tip de vaccin.

„Tocmai de aceea este importantă experiența acumulată până la acest moment în SUA, unde sunt aproape 7 milioane de doze de vaccin utilizate”, a spus Valeriu Gheorghiță.

Coordonatorul campaniei de vaccinare din România a mai spus că frecvența acestor cazuri de evenimente trombotice după utilizarea serului de la Johnson&Johnson par a fi de circa un caz la un milion, o frecvență extrem de rară.

În România ar fi trebuit să ajungă în această săptămână 60.000 de doze de vaccin Johnson & Johnson.

sursă: Mediafax

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO VIDEO UPDATE: Un bărbat a fost găsit decedat într-o fântână din cartierul Micești din Alba Iulia

Publicat

Pompierii din Alba Iulia intervin marți seara pentru extragerea cadavrului unei bărbat de aproximativ 53 de ani, căzut într-o fântână din cartierul Micești, din Alba Iulia. 

Potrivit ISU Alba, cadavrul bărbatului se afla în fântână la o adâncime de aproximativ 13 metri.

În jurul orei 22.5o, pompierii din Alba Iulia interveneau pentru extragerea corpului neînsuflețit.

UPDATE 23.00: Potrivit surselor alba24.ro, cadavrul bărbatului ar fi fost descoperit de fratele acestuia. Bărbatul căzut nu ar mai fi răspuns la telefon încă de marți dimineață.

Știre în curs de actualizare.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate