Connect with us
Publicitate

Actualitate

Black Friday: Românii au cheltuit peste un milion de lei pe minut. Record de cumpărături, în pandemie. Pe ce loc este Alba Iulia

Publicat

Românii au cheltuit mai mult decât în anii precedenți pe promoțiile de Black Friday. Au fost înregistrate comenzi de mai bine de 1 milion de lei pe minut, în primele șapte ore de la startul campaniei.

Cei mai mulți români și-au luat produse pentru casă și îngrijirea locuinței, dar și produse de beauty și îngrijire personală. În topul comenzilor s-au aflat inclusiv produse de protecție sanitară, precum mănușile și măștile, dar și servicii medicale care cuprind și teste real time PCR, pentru depistarea coronavirusului, scrie digi24.ro.

În acest an, de Black Friday, românii  cu 200 de lei mai mult față de anul trecut. Valoarea coșului mediu a fost de peste 700 de lei. Ofertele s-au concentrat în online.

Minutul de aur al ediției online de Black Friday a fost înregistrat în intervalul 7:44 – 7:45. Timp de 60 de secunde românii au făcut aproape 5.000 de tranzacții. În ediția de anul acesta, cel mai valoros produs vândut a fost o mașină cu peste 40.000 de euro, la care s-a aplicat o reducere de mai bine de 13.000 de euro.

Potrivit eMag, românii au cumpărat, în primele trei ore de la startul campaniei Black Friday, produse de peste 312 milioane de lei.

De asemenea, peste 150.000 de produse au fost vândute de sellerii din Marketplace, în creştere cu 20%, comparativ cu anul anterior.

Clienţii au pus în coş, în medie, două produse, din care unul cu o valoare mai mare, iar celălalt din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru acasă, băuturi sau cadouri de Crăciun.

Potrivit sursei citate, la ediţia din acest an a Black Friday, clienţii au optat în special pentru livrarea în easybox, iar 44% dintre clienţii care au opţiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. În acelaşi timp, aproape 54% din totalul comenzilor au fost plătite cu cardul şi 83% dintre vizite au fost efectuate de pe dispozitive mobile.

Reprezentanţii retailerului online precizează că, în primele zece minute ale campaniei de reduceri, au fost înregistrate 1,7 milioane vizite pe site-ul propriu.

Datele centralizate de eMag relevă faptul că în secunda de aur (ora 7:37:42) au fost comercializate 333 de produse, iar în minutul de aur (la ora 7:38) au fost comandate 8.503 de produse, în valoare de 5,6 milioane de lei.

Cea mai mare comandă înregistrată este 37.100 de euro, redus de la 47.150 de euro, pentru un Ford Kuga.

Topul reşedinţelor de judeţ de unde au comandat românii cel mai mult este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Slatina, Constanţa, Zalău, Alba Iulia şi Timişoara.

surse: digi24.ro, agerpres.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate