Connect with us
Publicitate

Actualitate

BT: Peste 14.000 de clienţi Volksbank au fost de acord cu oferta de conversie a creditelor din franci elveţieni în lei sau euro

Publicat

banca transilvania Din datele Băncii Transilvania, peste 14.000 dintre clienții Volksbank România au acceptat până acum oferta de conversie a creditelor din franci elvețieni în lei sau euro. BT precizează că persoanele care acceptă oferta până în data de 31 iulie, inclusiv, până la ora 17.30 se mai pot programa pentru semnarea efectivă a documentelor până în 17 august.

De la începutul campaniei, din 4 mai și până în prezent, aproximativ 18.000 de clienți Volksbank România, reprezentând peste 99% dintre cei vizați, s-au programat pentru a le fi prezentată oferta de către echipele VBRO și BT.

Dintre cei 14.000 de clienți Volksbank România care au acceptat deja condițiile ofertei, 12.000 de persoane, reprezentând peste 70%, au semnat deja contractele de novație, iar ceilalți clienți urmează să semneze în zilele următoare, în funcție de programările făcute împreună cu echipa Volksbank — Banca Transilvania. Moneda preferată pentru conversie este leul, peste 95% dintre clienții care au acceptat oferta alegând această variantă.

Oferta băncii constă în returnarea sumelor deja plătite de clienții cu credite în CHF, în contul comisionului de risc, prin diminuarea creditului în sold și reducere de 22,5% pentru cei care acceptă conversia creditelor din CHF, aplicabilă la soldul creditului curent rezultat ca urmare a diminuării cu comisionul de risc/administrare plătit efectiv și nerecuperat de clienți până la data conversiei.

Oferta Băncii Transilvania și a Volksbank România poate fi accesată în peste 100 de sedii VBRO din țară, pentru localizarea unităților putând fi consultat site-ul Volksbank România. Programul sediilor care fac parte din programul de conversie este următorul: luni, miercuri, vineri, de la ora 9:00 la 17:00, iar în zilele de marți și joi acesta este prelungit, de la 9:00 la 19:00.

Potrivit datelor Băncii Naționale a României /BNR/, portofoliile băncilor comerciale din România aveau, la 1 ianuarie 2015, un număr de 65.000 de persoane cu credite în franci elvețieni, dintre care peste 36.500 au solicitat, până la începutul lunii iunie, conversia sau restructurarea împrumuturilor. Din totalul cererilor de conversie sau restructurare a creditelor în franci elvețieni, 15.594 au fost soluționate, iar 20.000 sunt în lucru. În acest context, un număr de 30.000 de clienți nu au înaintat băncilor nicio cerere de conversie sau restructurare a creditelor pe care le au în această monedă.

În data de 15 ianuarie 2015, francul elvețian s-a apreciat puternic pe piețele internaționale, câștigând aproape 30% în raport cu moneda euro, după ce Banca Națională a Elveției (BNS) a renunțat la pragul de 1,20 franci pentru un euro, pe care l-a practicat în ultimii trei ani.

Până în acest moment, doar Banca Transilvania /BT/ a venit cu o schemă de conversie a creditelor contractate în franci elvețieni.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcție de active, cu o cotă de piață de 9,8%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM și Retail. BT are peste 6.000 de angajați, o rețea formată din aproape 550 de sedii și 1,91 de milioane de clienți activi. Strategia băncii este susținută de acționari internaționali, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) și IFC — Banca Mondială.

La finele anului trecut, Banca Transilvania a achiziționat 100% din acțiunile Volksbank România de la Osterreichische Volksbanken, Groupe BPCE, DZ Bank și WGZ Bank. Documentele de perfectare a tranzacției pentru achiziționarea directă și indirectă a 100% din acțiunile Volksbank România au fost semnate în data de 7 aprilie a acestui an.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate