Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

CALENDARUL obligaţiilor fiscale pe luna APRILIE 2018. Termene la Fisc, declaraţii, formulare, plăţi


Publicat

sediul ANAF Alba

Obligații fiscale pentru luna APRILIE 2018. Agenția Națională de Administrare Fiscală reaminteşte calendarul obligațiilor fiscale pentru luna aprilie 2018. Sunt anunţate termenele la care se depun declarațiile de menţiuni, privind impozitele pe venit, alte formulare și plăți.

OBLIGAȚII FISCALE APRILIE 2018

În 30 de zile de la împlinirea termenului de 183 de zile de prezență în România

Depunerea formularului „Chestionar pentru stabilirea rezidenței fiscale a persoanei fizice la sosirea în România

Formular: Chestionar A1_OMFP_1099_2016

– se depune de persoana fizică sosită în România care are o ședere în statul român o perioadă sau mai multe perioade care depășesc în total 183 de zile, pe parcursul oricărui interval de 12 luni consecutive, care se încheie în anul calendaristic vizat.

Legea 207/2015 art.230, OMFP 1099/2016

Cu 30 de zile înaintea plecării din România

Depunerea formularului „Chestionar pentru stabilirea rezidenței fiscale a persoanei fizice la plecarea din România

Formular: Chestonar_A2_OMFP_1099_2016

– se depune de persoana fizică rezidentă în România, precum și persoana fizică nerezidentă care pleacă din țară pentru o perioadă sau mai multe perioade de ședere în străinătate care depășesc în total 183 de zile, pe parcursul oricărui interval de 12 luni consecutive.

Legea 207/2015 art.230, OMFP 1099/2016

30 de zile de la data înființării/ data eliberării actului legal de funcționare/ data începerii activității/ data obținerii primului venit/ data dobândirii calității de angajator, după caz, sau 15 zile de la data modificării ulterioare a datelor declarate inițial

Depunerea declarațiilor:

010 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică

Formular: Declaratia 010

– se completează și se depune de către:
– persoanele juridice române;
– asocierile și alte entități fără personalitate juridică;
– deținătorii autorizațiilor de punere pe piață a medicamentelor, persoane juridice române;
– reprezentanții legali, desemnați potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/2011 privind stabilirea unor contribuții pentru finanțarea unor cheltuieli în domeniul sănătății, aprobată prin Legea nr. 184/2015, ai deținătorilor autorizațiilor de punere pe piață a medicamentelor, care nu sunt persoane juridice române.

Legea 207/2015 art. 82 alin.(6), art.88 alin.(1), OPANAF nr.3725/2017

sau
– 700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

020 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni pentru persoane fizice române și străine care dețin cod numeric personal

– se completează și se depune de către persoanele fizice române și străine, care dețin cod numeric personal, altele decât persoanele fizice care desfășoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere

sau

– 700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

070 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru persoanele fizice care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii libere

Formular: Declaratia 070

– se completează și se depune de către persoanele fizice române sau străine care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii libere, în conformitate cu prevederile legale

sau

– 700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 2 aprilie

Depunerea Declarației de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică

Formular: Declaratia 010

 

sau

700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

– persoanele juridice care au îndeplinit la 31.12.2017 condițiile prevăzute la art 47 din Legea nr.227/2015

Legea nr.227/2015 art.55 alin.(2), Legea nr.207/2015 art.88 alin.(1), OPANAF nr.3725/2017

OBLIGAŢII FISCALE: Marți, 10 aprilie

Depunerea Declarației de mențiuni privind schimbarea perioadei fiscale pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA care utilizează trimestrul calendaristic ca perioadă fiscală și care efectuează o achiziție intracomunitară taxabilă în România

Formular Declaratia_092

– contribuabilii înregistrați în scop de TVA care utilizează ca perioadă fiscală trimestrul și care au efectuat o achiziție intracomunitară taxabilă în România, fiind astfel obligați să își modifice perioada fiscală, devenind plătitori de TVA lunar.

Legea 227/2015 art. 322, OPANAF 1165/2009

OBLIGAŢII FISCALE: Marți, 10 aprilie

Depunerea declarațiilor:

010 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică

sau
700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

020 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni pentru persoane fizice române și străine care dețin cod numeric personal

sau

700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

070 Declarație de înregistrare fiscală/Declarație de mențiuni/Declarație de radiere pentru persoanele fizice care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii libere

Formular: Declaratia 070

sau

– 700 Declarație pentru înregistrarea/modificarea categoriilor de obligații fiscale declarative înscrise în vectorul fiscal

Formular electronic: Declaratia 700_2017 

Aici, programul.

– persoanele impozabile, înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea 227/2015, care nu au depășit plafonul de scutire și care doresc să fie scoase din evidența persoanelor înregistrate în scopuri de TVA.

Legea 227/2015 art.310 alin.(7), OPANAF 3725/2017

OBLIGAŢII FISCALE: Marţi, 10 aprilie

Depunerea formularului Notificare privind aplicarea/încetarea aplicării regimului special pentru agricultori

Formular: Declaraţia 087

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea 227/2015, care optează pentru aplicarea regimului special pentru agricultori.

Legea 227/2015 art.3151 alin.(1) lit c) și d), OPANAF nr.3698/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației eliberărilor pentru consum de tutun fin tăiat, destinat rulării în țigarete/alte tutunuri de fumat în luna … anul …

Anexa nr.4 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A4_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați, destinatarii înregistrați sau importatorii autorizați pentru produse din grupa tutunului prelucrat

Legea 227/2015 art.354 alin. (8), H 1/2016 titlul VIII pct.13 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației eliberărilor pentru consum de țigarete/ țigări și țigări de foi în luna … anul …

Anexa nr.3 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A3_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați, destinatarii înregistrați sau importatorii autorizați pentru produse din grupa tutunului prelucrat

Legea 227/2015 art.354 alin.(8), HG 1/2016 titlul VIII pct.13 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației centralizatoare privind achizițiile/utilizările de produse accizabile și livrările de produse finite rezultate în luna … anul …, pentru luna precedentă

Anexa nr.26 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A26_NMT8CF

– operatorii economici care dețin autorizații de utilizator final (produse energetice)

Legea 227/2015 art.394 și art.398, HG 1/2016 titlul VIII pct.63 și pct.97 alin.(1)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației centralizatoare privind achizițiile/ utilizările de produse accizabile și livrările de produse finite rezultate în luna …, pentru luna precedentă

Anexa nr.26 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A26_NMT8CF

– operatorii economici care dețin autorizație de utilizator final (alcoolul etilic și a produse alcoolice)

Legea 227/2015 art.397, HG 1/2016 titlul VIII pct.85

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației centralizatoare privind achizițiile și livrările de produse accizabile pentru luna precedentă

Anexa nr.19 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A19_NMT8CF

– destinatarii înregistrați și reprezentanții fiscali pentru achizițiile și livrările de produse accizabile

Legea 227/2015 art.375 alin.(1), HG 1/2016 titlul VIII pct.46 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de alcool și băuturi spirtoase pentru luna precedentă

Anexa nr.12 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A12_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile

Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de vinuri/ băuturi fermentate/ produse intermediare pentru luna precedentă

Anexa nr.13 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A13_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile

Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de bere pentru luna precedentă

Anexa nr.14 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A14_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile

Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție tutunuri prelucrate pentru luna precedentă

Anexa nr.15 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A15_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile

Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de producție de produse energetice pentru luna precedentă

Anexa nr.16 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A16_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați pentru producție produse accizabile

Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind operațiunile desfășurate în antrepozitul fiscal de depozitare pentru luna precedentă

Anexa nr.17 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A17_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați pentru depozitare produse accizabile

Legea 227/2015 art. 367 alin.(1) lit.l), HG 1/2016 titlul VIII pct.39 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea jurnalelor pentru luna precedentă privind livrările de combustibil destinat utilizării exclusive pentru aviație

Anexa nr.29 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

sau navigație

Anexa nr.31 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

-antrepozitarii autorizați pentru producție/ depozitare

Legea 227/2015 art.399 alin.(1) lit.a) și lit.b), HG 1/2016 titlul VIII pct.92 alin.(2), pct. 93 alin.(9) și (11)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea jurnalelor pentru luna precedentă privind achizițiile/ livrările de combustibil destinat utilizării exclusive pentru aviație

Anexa nr.30 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

sau navigație

Anexa nr.32 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

-antrepozitarii autorizați pentru depozitare

Legea 227/2015 art.399 alin.(1) lit.a) și lit.b), HG 1/2016 titlul VIII pct.92 alin.(2), pct. 93 alin.(9) și (11)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Situației privind privind livrările de produse accizabile în luna … anul … pentru luna precedentă

Anexa nr.21 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A21_NMT8CF

– operatorii economici care dețin autorizații de expeditor înregistrat

Legea 227/2015 art.383 alin.(3), HG 1/2016 titlul VIII pct.52 alin.(3)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 16 aprilie

Depunerea Evidenței achiziționării, utilizării și returnării marcajelor pentru luna precedentă

Anexa nr.42 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A42_NMT8CF

– antrepozitarii autorizați, destinatarii înregistrați și importatorii autorizați de produse supuse marcării

Legea 227/2015 art.424 alin.(5), HG 1/2016 titlul VIII pct.152 alin.(2)

OBLIGAŢII FISCALE: Vineri, 20 aprilie

Depunerea Declarației speciale de taxă pe valoarea adăugată pentru trimestrul precedent (sistem VOES)

a) Persoanele impozabile nestabilite în U.E. care prestează servicii electronice de telecomunicații, de radiodifuziune și televiziune persoanelor neimpozabile;

Legea 227/2015 art.314 alin.(7)

b) Persoanele impozabile stabilite în U.E., dar în alt stat membru decât statul membru de consum care prestează servicii electronice, de telecomunicații, de radiodifuziune și televiziune

b) Legea 227/2015 art.315 alin.(6)

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Plata impozitului reținut la sursă în luna precedentă

Plătitorii următoarelor venituri:

– din drepturi de proprietate intelectuală;

– din premii și jocuri de noroc;

– obținute de nerezidenți;

– din alte surse

Legea 227/2015 art.72 alin.(3), art.73 alin.(1) și (4), art.110 alin.(6), art.115 alin.(3), art.224 alin.(5) și (6)

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Efectuarea plății anticipate privind impozitul pe profit, aferentă trimestrul I 2018

– contribuabilii care aplică sistemul de declarare și plată a impozitului pe profit anual, cu plăți anticipate efectuate trimestrial

– persoanele juridice străine și persoanele fizice nerezidente care desfășoară activitate în România într-o asociere cu sau fără personalitate juridică

– persoanele fizice rezidente asociate cu persoane juridice române, pentru veniturile realizate atât în România cât și în străinătate din asocieri fără personalitate juridică

Legea 227/2015 art.41 alin.(8), Legea 227/2015 art.233 alin.(3)

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea „Declaraţiei privind obligaţiile de plată la bugetul de stat

Formular: Declaratia 100

lunar – contribuabilii care au următoarele obligații de plată la bugetul de stat:

– impozit pe venitul persoanelor fizice: impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, impozit pe veniturile din dobânzi, impozit pe veniturile din premii, impozit pe veniturile din jocuri de noroc, impozit pe veniturile din transferul proprietăților imobiliare din patrimoniul personal, impozit pe veniturile din pensii, impozit pe veniturile din drepturi de proprietate intelectuală, impozit pe veniturile din arendarea bunurilor agricole, impozit pe veniturile din alte surse, datorat de persoanele fizice;

– impozit pe veniturile obținute din România de nerezidenți;- taxa anuală de autorizare a jocurilor de noroc;

– alte obligații de plată lunare prevăzute în OPANAF 587/2016 la anexa 4, cap. I, pct. 1, subpct. 1.1.

– trimestrial – contribuabilii care au următoarele obligații de plată la bugetul de stat:

– plăți anticipate, în contul impozitului pe profit anual;

– impozit pe veniturile microîntreprinderilor;

– redevențe miniere și petroliere;

– impozit pe veniturile realizate de persoanele fizice dintr-o asociere cu o persoană juridică contribuabil potrivit titlului II din Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare;

– impozit pe veniturile obținute de persoanele fizice dintr-o asociere cu o persoană juridică contribuabil potrivit Legii nr.170/2016;

– impozit pe veniturile realizate de persoanele fizice dintr-o asociere cu o persoană juridică contribuabil potrivit titlului III din Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare;

– alte obligații de plată trimestriale prevăzute în OPANAF 587/2016 la anexa 4, cap. I, pct. 1, subpct. 1.2.

– alte termene – contribuabilii care au următoarele obligații de plată la bugetul de stat:

– pentru plățile anticipate aferente trimestrului IV, în cazul contribuabililor care declară și plătesc impozit pe profit anual;

– în cazul impozitului pe profit datorat de contribuabilii care au optat pentru anul fiscal diferit de anul calendaristic;

– alte obligații de plată prevăzute în OPANAF 587/2016 la anexa 4, cap. I, pct. 1, subpct. 1.3.

(vezi instrucțiunile de completare din formular)

OPANAF 587/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Declarației privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate

Formular: Declaratia 112

Aici, program.

Pentru luna precedentă:

– persoanele fizice și juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora, instituțiile prevăzute la art.136 lit. d) – f) din Legea nr.227/2015 precum și persoanele fizice care realizează în România venituri din salarii sau asimilate salariilor de la angajatori din state care nu intră sub incidența legislației europene aplicabile în domeniul securității sociale, precum și a acordurilor privind sistemele de securitate socială la care România este parte.

– persoanele fizice și juridice care au calitatea de angajatori, precum și entitățile asimilate angajatorului, care au calitatea de plătitori de venituri din activități dependente

– instituțiile publice care calculează, rețin, plătesc și suportă contribuții sociale obligatorii în numele asiguratului

– orice plătitor de venituri de natură salarială sau asimilate salariilor

Legea 227/2015 art.147 alin.(1), OMFP 1209/2018

Pentru trimestrul precedent:

– contribuabilii prevăzuți la art. 80 alin. (2) din Legea 227/2015

Legea 227/2015 art.147 alin. 4, OMFP 1209/2018

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Declarației privind veniturile sub formă de salarii şi asimilate salariilor din străinătate obținute de către persoanele fizice care desfășoară activitate în România pentru luna precedentă

Formular: Declaraţia 224

– persoanele fizice care își desfășoară activitatea în România, obțin venituri sub formă de salarii sau asimilate salariilor de la angajatori care nu au sediu social, sediu permanent sau reprezentanță în România și care datorează contribuțiile sociale obligatorii pentru salariații lor, potrivit prevederilor legislației europene aplicabile în domeniul securității sociale, precum și ale acordurilor privind sistemele de securitate socială la care România este parte, și care nu au încheiat cu angajatorul un acord referitor la obligația declarării și plșții contribuțiilor sociale obligatorii.

Legea 227/2015 art. 82 alin.(2), OPANAF 3780/2017

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Decontului de taxă pe valoarea adăugată

Formular: Declaratia 300

AICI, program.

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Legea nr.227/2015

– lunar, trimestrial, semestrial, anual, după caz (vezi instrucțiunile de completare din formular)

Legea 227/2015 art.323 alin.(1), OPANAF 591/2017

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Decontului special de taxa pe valoarea adăugată pentru luna precedentă

Formular: Declaratia 301

AICI, program.

– persoanele menționate în instrucțiunile de completare a formularului, pentru fiecare secțiune

Legea 227/2015 art.324 alin.(2), OPANAF 592/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Declarației privind sumele rezultate din ajustarea taxei pe valoarea adăugată

Formular: Declaratia 307

– persoanele impozabile prevăzute la art. 280 alin.(6), art.270 alin.(7), art.310 alin.(7), art.316 alin.(11) lit.a) – e) și g) din Legea nr.227/2015

OPANAF 793/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Declarației privind taxa pe valoarea adăugată datorată de către persoanele impozabile al căror cod de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată a fost anulat conform art. 316 alin. (11) lit. a) – e), lit. g) sau lit. h) din Legea 227/2015 privind Codul fiscal

Formular: Declaratia 311_2018

– persoanele impozabile al căror cod de TVA a fost anulat conf. Art. 316 alin. (11) lit. a) – e), lit. g) sau lit. h) din Legea nr.227/2015 și care efectuează în perioada în care nu au cod valid de TVA, livrări și/sau achiziții /prestări de bunuri/ servicii care sunt obligate la plata TVA

OPANAF 188/2018

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Declarației recapitulative privind livrările/ achizițiile/ prestările intracomunitare de bunuri pentru luna precedentă

Formular: Declaratie 390 VIES

AICI, program.

– contribuabilii înregistrați în scopuri de TVA conform art. 316 sau art.317 din Legea nr.227/2015.

Legea 227/2015 art. 325, OPANAF 591/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Cererii de restituire a accizelor în cazul vânzărilor la distanță, pe trimestrul precedent

Anexa nr.39 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A39_NMT8CF

– vânzătorii pentru livrările efectuate în cadrul vânzării la distanță

Legea 227/2015 art.417 alin.(1), HG 1/2016 titlul VIII pct.139 alin.(21)

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Depunerea Notificării privind aplicarea / încetarea aplicării sistemului TVA la încasare

Formular: Declaratie 097

– persoanele impozabile care depășesc plafonul de 2.250.000 lei;

– persoanele impozabile care renunță la aplicarea sistemului TVA la încasare.

OPANAF 1503/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Miercuri, 25 aprilie

Plata taxei anuale pentru autorizația de exploatare a jocurilor de noroc (sumele care rezultă din aplicarea procentelor prevăzute în anexă la veniturile estimate de operatorul economic, dar nu mai puțin decât taxa anuală minimală – până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care documentația a fost aprobată; în cazul în care, în cursul anului de autorizare, încasările efective depășesc încasările estimate prin documentația prezentată la data autorizării, taxa se va recalcula prin aplicarea cotei procentuale asupra încasărilor efective cumulate de la începutul perioadei de autorizare. Recalcularea se va efectua lunar, începând cu prima lună în care se înregistrează depășirea rezultatelor estimate. Încasările efective cumulate și taxa plătită de la începutul perioadei de autorizare până la finele lunii precedente celei pentru care se face regularizarea se va declara și plăti până la data de 25 a lunii următoare)

– organizatorii de jocuri de tip pariu, jocuri de noroc, bingo organizate prin TV, pariuri on-line, jocuri bingo prin internet, sisteme de telefonie fixă sau mobilă, jocuri de noroc on-line.

OUG 77/2009 art. 14 alin. (2) lit. b) iii)

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 30 aprilie

Depunerea Declarației informative privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național aferente perioadei de raportare precedente (luna, trim. etc.; perioada de raportare este cea declarată pentru depunerea decontului de TVA, prevăzută la art.322 din Legea nr.227/2015)

Formular: Declaratia 394

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, conform art.316 din Legea nr.227/2015, obligate la plata taxei conform art. 307 alin.(1), (2), (6) și (7) din Legea nr.227/2015, pentru operațiuni impozabile în România conform art.268 alin.(1) din Legea nr.227/2015

– persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, conform art.316 din Legea nr.227/2015, care realizează în România, de la persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA în România, achiziții de bunuri sau servicii taxabile.

OPANAF 3769/2015

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 30 aprilie

Depunerea Decontului privind accizele pentru anul precedent

Formular: Declaratia 120

– operatorii economici plătitori de accize

Legea 227/2015 art.346 alin.(4) și art.445 lit.c), OPANAF 3386/2016

OBLIGAŢII FISCALE: Luni, 30 aprilie

Depunerea Cererii de restituire a accizelor în baza prevederilor art. 395 din Codul fiscal

Anexa nr.27 din normele metodologice de aplicare a prevederilor titlului VIII din Codul fiscal

Formular: A27_NMT8CF

– beneficiarii scutirilor de accize (instituții, organizații)

Legea 227/2015 art. 395, HG 1/2016 titlul VIII pct.75 alin.(5)



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

CJSU Alba: Noi măsuri restrictive pentru diminuarea cazurilor de COVID în Sebeș, Baia de Arieș și alte cinci comune din județ

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis duminică măsuri ce trebuie respectate în municipiul Sebeș, orașul Baia de Arieș și comunele Cetatea de Baltă, Crăciunelu de Jos, Poșaga, Sâncel și Unirea. Acestea intră în vigoare de luni, 19 aprilie, ora 00:00.

HOTĂRÂREA nr. 107 din 18.04.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza municipiului Sebeș, orașului Baia de Arieș, comunelor Cetatea de Baltă, Crăciunelu de Jos, Poșaga, Sâncel și Unirea.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 18.04.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1 Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 18.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Art. 2 (1) La nivelul comunei Crăciunelu de Jos unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 4 şi mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori, începând cu data de 19.04.2021, ora 0000, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în zilele de luni, marți, miercuri și joi în intervalul orar 2200-0500, iar în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 2000-0500, cu următoarele excepţii:

deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuinţă/gospodărie şi locul/locurile de desfăşurare a activităţii profesionale şi înapoi;
deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente;
deplasări în afara localităţilor ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicţiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, şi care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoţirea copilului, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori decesul unui membru de familie;

b) Operatorii economici care desfăşoară activităţi de comerţ/prestări de servicii în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, își vor organiza şi desfăşura activitatea în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 0500-1800. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 0500- 2000.

c) În zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, în intervalul orar 1800-0500, operatorii economici pot activa doar în relaţia cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 2000-0500;

d) Unităţile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum şi operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, şi cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone îşi pot desfăşura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

e) Se suspendă activitatea operatorilor economici desfăşurată în spaţii închise în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness;

f) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

g) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

h) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

i) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

j) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

k) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

l) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

m) Măsurile stabilite la lit. k) și lit. l) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

n) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

o) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. m), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

p) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

q) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există;

(3) Centrele de vaccinare și cabinetele medicale își vor desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

(4) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 3 (1) La nivelul municipiului Sebeș și comunei Poșaga unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 19.04.2021, ora 0000, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 4 (1) La nivelul orașului Baia de Arieș, comunelor Cetatea de Baltă, Sâncel și Unirea unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 19.04.2021, ora 0000, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:
a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 0600-2200, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2200, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2200;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 5 Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Art. 6 Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Art. 7 Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Art. 8 Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T.-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cât costă un sejur pe litoral, în minivacanţa de 1 Mai şi de Paşte. Peste 100 de hoteluri de la mare, pregătite pentru turiști

Publicat

Peste 100 de hoteluri urmează să primească primii turişti în minivacanţa de Paşti şi 1 mai. Hotelurile se vor redeschide cu respectarea restricţiilor din vreme de pandemie, care prevăd funcţionarea la o capacitate de cazare de 70%, servirea meselor pe terase, dezinfectarea şi igienizarea tuturor spaţiilor, purtarea măştilor.

„În această perioadă, atât hotelierii, cât şi proprietarii de terase şi magazine de pe litoral lucrează intens şi se pregătesc de deschidere: spaţiile verzi sunt amenajate, se fac lucrări de cosmetizare, curăţenie şi igienizare. E un entuziasm general şi toată lumea aşteaptă cu bucurie şi nerăbdare primii turişti din sezon cu atât mai mult cu cât anul trecut litoralul a fost închis pe perioada sărbătorilor de Paşte şi 1 Mai”, afirmă Ionuţ Nedea, CEO litoralulromanesc.ro.

Ca noutate faţă de sezonul 2020, pentru aceste sărbători este deja instituită măsura care prevede limitarea cazărilor la 70% din capacitatea hotelurilor.

Astfel, pentru servirea meselor, hotelierii vor deschide terasele şi vor pregăti încălzitoare pentru confortul turiştilor.

În plus, majoritatea hotelurilor sau restaurantelor de pe litoral au terase spaţioase.

De asemenea, se vor deschide si unităţile de alimentaţie publică ce nu aparţin de hoteluri, astfel încât turiştii să aibă mai multe opţiuni.

„Restricţiile sunt cele cu care ne-am obişnuit deja în viaţa de zi cu zi şi care sunt valabile în toată ţara. Ceea ce sperăm este ca autorităţile să elimine obligativitatea purtării măştii pe plajă, aşa cum s-a întâmplat şi vara trecută, mai ales că studiile arată că transmiterea virusului în aer liber este mult încetinită. Aşteptăm adoptarea acestei măsuri cât mai repede, astfel încât toţi românii care petrec vacanţa pe litoral să se bucure de clipe de relaxare de care toţi avem atât de mare nevoie”, adaugă Ionuţ Nedea.

Pachetele includ, pe lângă cazare, spectacole cu muzică live, cină în seara de Înviere, prânz festiv sau diverse activități pentru copii

Pachetele de pe litoral din minivacanţă includ, pe lângă cazare, mesele complete servite sub formă de bufet suedez, cina în seara de Înviere, prânz festiv, diverse activităţi pentru copii, spectacole cu muzică live, sesiuni de masaj.

Un hotel de 4 stele din Mamaia propune un pachet de Paşte care include surprize dulci pentru copii, acces la Delfinariu şi Microrezervaţie, primirea oaspeţilor în noaptea de Înviere cu cozonac, pască şi ouă roşii, dejun pascal tradiţional.

Un alt hotel de 3 stele din Venus oferă, pe lângă cazare şi mese, transport gratuit către Vama Veche.

Un hotel de 3 stele din Neptun le oferă turiştilor transport în noaptea de Înviere la biserică.

Cât costă un sejur în minivacanța de 1 Mai, pe litoral

Un sejur de 3 nopţi de cazare pentru două persoane, fără mic dejun, costă de la 345 de lei la un hotel de 2 stele din Mamaia. La 3 stele, în aceeaşi staţiune şi în aceleaşi condiţii, costul se ridică la 627 de lei.

În sudul litoralului, tarifele pornesc de la 258 de lei pentru 3 nopţi de cazare în hoteluri de 2 şi 3 nopţi din Eforie Nord. Cei care optează pentru pachete complexe (toate mesele şi alte servicii) trebuie să achite pentru un sejur de 3 nopţi la 3 stele în Mamaia de la 915 lei, iar la 4 stele de la 1.008 lei.

În sudul litoralului, la 3 stele, cu pensiune completă şi tratament, un sejur de 3 nopţi costă 1.338 lei pentru două persoane, iar un sejur cu all inclusive costă aproape 1.800 lei.

sursa: mediafax.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO ȘTIREA TA: Tupeu și nesimțire, la Alba Iulia. Șofer surprins cu mașina pe pista de biciclete de pe Dealul Mamut

Publicat

Tupeul în trafic nu are limite. O dovedește un șofer care a fost surprins, duminică după-amiaza, în timp ce conducea un autoturism, pe pista de biciclete de pe Dealul Mamut din Alba Iulia. 

Incidentul a fost surprins în jurul orei 14:50, de un cititor Alba24, pe porțiunea dintre Parcul Dendrologic și restaurantul Panoramic.

Potrivit cititorului, șoferul mașinii înmatriculată în județul Alba nu a vrut să treacă pe banda pentru autovehicule, acesta fiind nevoit să îl ocolească.

„Pe pista de biciclete de la Dendrologic. Nu a vrut să treacă pe partea lui, a trebuit să ocolesc eu”, ne-a transmis cititorul Alba24.

În zona respectivă, traficul autoturismelor este restricționat pe o singură bandă, iar aleile sunt doar pentru bicicliști și pietoni.

Citeste mai mult
Publicitate

AIUD

JOI: Şedinţă la Consiliul Local Aiud. Stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2022 și alte 26 de proiecte

Publicat

Consilierii locali din Aiud se reunesc în şedinţă ordinară joi, 22 aprilie, începând cu ora 14:00, în sistem la distanță, prin mijloace electronice.

Pe ordinea de zi sunt 27 de proiecte, între care stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2022, retragerea unor autorizații de transport și autorizații taxi și aprobarea Regulamentului de administrare și întreținere a spațiilor verzi din intravilanul municipiului. 

Ordinea de zi:

1. Proiect de hotărâre privind stabilirea și aprobarea impozitelor şi taxelor locale pentru anul fiscal 2022 în Municipiul Aiud.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuţie al bugetului Centrului Cultural Liviu Rebreanu Aiud la 31 martie 2021.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuţie al bugetului Serviciului Public Administrația Patrimoniului Local Aiud la 31 martie 2021.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuţie al bugetului Spitalului Municipal Aiud la 31 martie 2021.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetelor la secţiunea de funcţionare şi secţiunea de dezvoltare cumulate la 31 martie 2021 pentru Municipiul Aiud.

6. Proiect de hotărâre privind însușirea valorilor de inventar actualizate a bunurilor din domeniul public și privat al Municipiului Aiud.

7. Proiect de hotărâre privind alocarea unei sume din bugetul local reprezentând cotizația Municipiului Aiud pentru anul 2021 la Asociația Municipiilor din România.

8. Proiect de hotărâre privind alocarea unei sume din bugetul local, reprezentând cotizația pentru anul 2021 la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “APA ALBA“.

9. Proiect de hotărâre privind încheierea Convenției de colaborare între Municipiul Aiud – Direcția de Asistență Socială și Asociația Serviciul de Ajutor Maltez în România.

10 . Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării statului de funcții al Direcției de Asistență Socială a municipiului Aiud din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea statului de funcții al Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local subordonat Consiliului Local Aiud.

12. Proiect de hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și desfășurare a activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Aiud, aprobat prin H.C.L. nr. 29 din 22.02.2017.

13. Proiect de hotărâre privind prelungirea contractelor de închiriere pentru un număr de 5 loturi din imobilul ”Construcții Corp A și teren aferent” situate administrativ în Aiud, str. Iuliu Maniu, în zona Pieței „Dr. Constantin Hagea”.

14. Proiect de hotărâre privind propunerea de atribuire în proprietate a unor terenuri, conform art. 36 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

15. Proiect de hotărâre privind retragerea unor autorizații de transport și autorizații taxi.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea Acordului de colaborare în interes public, între Municipiul Aiud și SC Dacia Faber SRL Cluj – Napoca.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării prin act adițional, a art. 2, alin 3 și art. 13, lit. d) din contractul de concesiune nr. 1122/29.03.2019, concesionar Asociația Un Pas Înainte Alexandra.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de administrare și întreținere a spațiilor verzi ce aparțin domeniului public din intravilanul Municipiului Aiud.

19. Proiect de hotărâre privind concesionarea prin licitație publică a imobilului Atelier C10 și terenul aferent, proprietate privată a municipiului Aiud, situat în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 5, înscris în CF nr. 74194, având numerele cadastrale 74194 și 74194-C1.

20. Proiect de hotărâre privind diminuarea suprafeței de teren cuprinsă în contractul de concesiune nr. 503 din 22.11.2004 încheiat în Consiliul local Aiud și Cristea Ana.

21. Proiect de hotărâre privind concesionarea directă a imobilului teren înscris în CF. nr. 75726 Aiud, în suprafață de 25 mp, situat în Aiud, str. Băilor, Bl. G2 – domeniul privat, cu destinația de extindere garsonieră, în favoarea petenților Popa Viorel-Adrian și soției Popa Silvia-Cristina, în baza contractului de vânzare-cumpărare cu încheierea de autentificare nr. 1690 din 07.09.2020.

22. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordului de asociere pentru administrarea „Bazei sportive Ciumbrud” între Serviciul Public Administrația Patrimoniului Local Aiud și Asociația Club Sportiv „Șoimii Ciumbrud”.

23. Proiect de hotărâre privind schimbarea titularului contractelor de concesiune nr. 8 din 02.08.1996 și nr. 1640/30.06.2010 respectiv a contractului de comodat (folosință gratuită) nr. 7425/15.06.2010 încheiate între Consiliul Local al Municipiului Aiud și Societatea de Distribuție a Energiei Electrice Transilvania Sud S.A în Societatea Distribuție Energie Electrică România S.A.

24. Proiect de hotărâre privind achitarea unor cheltuieli legate de plățile electronice online utilizând cardul bancar.

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației PUZ – „Construire depozit de materiale de construcții”, Aiud, DJ 107E, extravilan FN.

26 . Proiect de hotărâre privind modificarea art.1 din HCL nr. 182/27.11.2020, pct. 1 și 8 la Anexa la hotărâre, prin care au fost desemnați reprezentanţii Consiliului Local Aiud ca membri ai consiliilor de administraţie şi ai comisiilor pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat de pe raza municipiului Aiud, pentru anul școlar 2020 – 2021.

27. Raport periodic de activitate conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public pe anul 2020.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate