Connect with us
Advertisement

Educație

Când încep înscrierile pentru anul școlar 2024-2025 la Creșa 1 Ampoi din Alba Iulia. Ce documente sunt necesare

Publicat

Înscrierile pentru anul școlar 2024-2025 la Creșa 1 Ampoi, se vor desfășura în luna martie 2025. Ce documente sunt necesare. 

Părinții care doresc să își înscrie copiii la Creșa 1 Ampoi pentru anul școlar 2024-2025, trebuie să se pregătească pentru începerea înscrierilor, care se vor desfășura în luna martie 2025.

Este important să respectați calendarul stabilit pentru a asigura locul dorit pentru copilul dumneavoastră.

Pentru a începe procesul de înscriere, părinții trebuie să depună o serie de acte necesare și să se asigure că toate documentele sunt complete și corecte.

Calendarul înscrierilor pentru anul școlar 2024-2025 la Creșa 1 Ampoi

  • Etapa de înscriere: 03 martie 2025 – 07 martie 2025
  • Evaluarea dosarelor: 10 martie 2025 – 13 martie 2025
  • Afișarea listelor: 14 martie 2025, ora 14:00
  • Depunerea contestațiilor: 17 martie 2025 – 19 martie 2025
  • Soluționarea contestațiilor: 20 martie 2025 – 21 martie 2025
  • Afișare rezultate finale: 24 martie 2025
  • Confirmarea locului: 25 martie 2025 – 31 martie 2025

Lista cu actele necesare pentru a înscrie copilul la creșă

Pentru a putea înscrie copilul la Creșa 1 Ampoi, părinții trebuie să depună o serie de documente necesare.

Citește și Structura anului școlar 2024-2025. Când încep cursurile, perioadele de vacanță. Calendarul, publicat în Monitorul Oficial

Mai jos găsiți lista completă a actelor ce trebuie prezentate la momentul înscrierii:

  • Cererea de înscriere (disponibilă pe site-ul Primăriei Alba Iulia, la sediul Primăriei sau la sediul Creșei);
  • Certificatul de naștere al copilului;
  • Actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali și alte documente relevante (certificat naștere frați minori, hotărâre/sentință de plasament, sentință de încredințare în vederea adopției);
  • Certificatul de căsătorie;
  • Acte care dovedesc uniunea consensuală;
  • Documente care atestă calitatea de salariat (adeverință de angajat, decizie de indemnizație pentru creșterea copilului, decizie de reluare a activității, decizie de suspendare a activității, cupoane de pensie, șomaj, alte acte doveditoare de venituri);
  • Pentru venituri în străinătate: contract de muncă tradus în limba română sau adeverință de la Administrația Financiară;
  • Adeverință de la medicul de familie privind sănătatea copilului;
  • Certificat de încadrare în grad de handicap grav pentru copil (dacă este cazul);
  • Certificat de deces / sentință de divorț definitivă pentru părintele unic;
  • Adeverință de student, masterand la zi, pentru părintele/reprezentantul legal al copilului (dacă este cazul);
  • Alte acte justificative, în funcție de situația din cerere;
  • Pentru locurile sociale: acte care demonstrează situația de urgență a familiei și plan de serviciu/anchetă socială de la Direcția de Asistență Socială Alba Iulia.

sursă foto: arhiva alba24.ro, rol ilustrativ.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement