Connect with us

Educație

Când încep înscrierile pentru anul școlar 2024-2025 la Creșa 1 Ampoi din Alba Iulia. Ce documente sunt necesare

Publicat

Înscrierile pentru anul școlar 2024-2025 la Creșa 1 Ampoi, se vor desfășura în luna martie 2025. Ce documente sunt necesare. 

Părinții care doresc să își înscrie copiii la Creșa 1 Ampoi pentru anul școlar 2024-2025, trebuie să se pregătească pentru începerea înscrierilor, care se vor desfășura în luna martie 2025.

Este important să respectați calendarul stabilit pentru a asigura locul dorit pentru copilul dumneavoastră.

Pentru a începe procesul de înscriere, părinții trebuie să depună o serie de acte necesare și să se asigure că toate documentele sunt complete și corecte.

Calendarul înscrierilor pentru anul școlar 2024-2025 la Creșa 1 Ampoi

  • Etapa de înscriere: 03 martie 2025 – 07 martie 2025
  • Evaluarea dosarelor: 10 martie 2025 – 13 martie 2025
  • Afișarea listelor: 14 martie 2025, ora 14:00
  • Depunerea contestațiilor: 17 martie 2025 – 19 martie 2025
  • Soluționarea contestațiilor: 20 martie 2025 – 21 martie 2025
  • Afișare rezultate finale: 24 martie 2025
  • Confirmarea locului: 25 martie 2025 – 31 martie 2025

Lista cu actele necesare pentru a înscrie copilul la creșă

Pentru a putea înscrie copilul la Creșa 1 Ampoi, părinții trebuie să depună o serie de documente necesare.

Citește și Structura anului școlar 2024-2025. Când încep cursurile, perioadele de vacanță. Calendarul, publicat în Monitorul Oficial

Mai jos găsiți lista completă a actelor ce trebuie prezentate la momentul înscrierii:

  • Cererea de înscriere (disponibilă pe site-ul Primăriei Alba Iulia, la sediul Primăriei sau la sediul Creșei);
  • Certificatul de naștere al copilului;
  • Actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali și alte documente relevante (certificat naștere frați minori, hotărâre/sentință de plasament, sentință de încredințare în vederea adopției);
  • Certificatul de căsătorie;
  • Acte care dovedesc uniunea consensuală;
  • Documente care atestă calitatea de salariat (adeverință de angajat, decizie de indemnizație pentru creșterea copilului, decizie de reluare a activității, decizie de suspendare a activității, cupoane de pensie, șomaj, alte acte doveditoare de venituri);
  • Pentru venituri în străinătate: contract de muncă tradus în limba română sau adeverință de la Administrația Financiară;
  • Adeverință de la medicul de familie privind sănătatea copilului;
  • Certificat de încadrare în grad de handicap grav pentru copil (dacă este cazul);
  • Certificat de deces / sentință de divorț definitivă pentru părintele unic;
  • Adeverință de student, masterand la zi, pentru părintele/reprezentantul legal al copilului (dacă este cazul);
  • Alte acte justificative, în funcție de situația din cerere;
  • Pentru locurile sociale: acte care demonstrează situația de urgență a familiei și plan de serviciu/anchetă socială de la Direcția de Asistență Socială Alba Iulia.

sursă foto: arhiva alba24.ro, rol ilustrativ.

Raluca Rus a absolvit Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, secțiunea Comunicare. Are șase luni de experiență în presa locală și a intrat în echipa Alba24 din anul 2024. O puteți urmări pe Raluca și pe contul ei de Facebook vezi mai mult ...

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement