Actualitate
Care a fost CEL MAI RECLAMAT operator de telefonie mobilă din România în 2018. Ce nemulțumiri au avut clienții
Relația contractuală cu furnizorii, probleme la portare, condițiile de utilizare a serviciilor în roaming. Acestea au fost princpalele probleme reclamate la ANCOM de clienții operatorilor de telefonie din România. Din totalul reclamaţiilor primite de Autoritate în anul 2018, 87% au vizat serviciile de comunicaţii electronice, principalele nemulţumiri reclamate vizând aspecte care ţin de relaţia contractuală cu furnizorii de servicii de comunicaţii electronice.
Astfel, utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (17% din reclamaţiile referitoare la serviciile de comunicaţii electronice),facturarea acestor servicii (12%), nerespectarea contractelor de către furnizori(11%) şi derularea contractelor la distanţă (9%).
Peste 21% dintre petiţiile trimise la ANCOM au vizat probleme întâlnite în procesul de portare a numerelor de telefon.
În creştere faţă de anul precedent au fost reclamaţiile privind serviciul de roaming (14%), acestea vizând în special condiţiile de utilizare a serviciilor de roaming în Spaţiul Economic European (Roamlike at home).
Datele ANCOM arată că reclamaţiile formulate de utilizatori s-au referit la serviciile furnizate de:
Vodafone România în proporţie de 24%,
Telekom Romania Mobile Communications – 20%,
Telekom Romania Communications – 15%
Orange România – 15%
RCS&RDS – 12%.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News