Connect with us
Publicitate

Actualitate

Cât cheltuiesc românii pentru cadourile de Crăciun cumpărate online. Bugetul de Sărbători şi pentru cine pregătesc daruri

Publicat

cadouriRomânii care fac cumpărături online în perioada sărbătorilor de iarnă vor achiziționa cadouri de aproximativ 570 de lei, intenționând ca pentru un singur dar să aloce circa 96 de lei, conform unui studiu.

Majoritatea (64%) vor oferi cadouri în primul rând celor din familie, în timp ce una din două persoane va oferi cadouri și rudelor apropiate, se arată într-un studiu Compari.ro realizat de GKI Digital. În plus, aproape o treime dintre persoanele active online se pregătesc cu daruri pentru prieteni, în timp ce doar 10% dintre cei intervievați își vor surprinde cu un cadou colegii de muncă sau alte cunoștințe.

Cei mai mulți (73%) dintre cumpărătorii online se inspiră pentru idei de cadouri căutând pe internet și 47% din materiale promoționale și flyere. Pe locul 3 în topul celor mai populare surse de inspirație se află chiar abordarea directă a destinatarului. De altfel, în căutările din mediul online pentru cadourile de sărbători, 75% dintre respondenți urmăresc ofertele magazinelor online și 74% accesează motoarele de căutare. De altfel, rolul paginilor de comparare a prețurilor au crescut de anul trecut cu 70% în topul surselor de informare ale românilor.

În decembrie, 87% dintre cei intervievați intenționează să achiziționeze cadourile de Crăciun din magazinele online iar 57% vor fi prezenți și în centrele comerciale.

(P)  Caciuli, manusi și fulare pe FashionSport.ro.  Peste 40.000 de haine, încaltaminte si accesorii sport pentru femei, bărbați și copii de la 900 branduri : Nike, Adidas, Puma, Salomon, Slazenger, Lee Cooper, Karrimor, Under Armour,  Everlast etc. La FashionSport.ro este Black Friday în fiecare zi.

Magazinele tradiționale și de specialitate sunt a treia opțiune, la o distanță considerabilă de primele două, doar 28% dintre intervievați declarând că vor cumpăra cadouri de aici. Cele mai puternice criterii pe baza cărora aleg magazinele online sunt prețul produsului și credibilitatea magazinului, iar în cele din urmă de posibilitatea accesului imediat la produs.

Articolele de îmbrăcăminte, cosmeticele, jucăriile pentru copii și produsele electronice sunt în topul preferințelor celor care achiziționează în mediul online.

sursa: agerpres.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate