Cazul din Caracal, răsturnare de situație. Nu a putut fi stabilit profilul ADN al oaselor găsite în pădure. Precizări DIICOT

DIICOT a anunțat sâmbătă că nu s-a putut evidenţia niciun profil ADN din rămășițele găsite în pădurea de lângă Caracal, despre care Gheorghe Dincă precizase că ar fi ale Luizei Melencu.

Potrivit DIICOT, sâmbătă dimineața, Institutul Național de Medicină Legală ”Mina Minovici” a înaintat Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism constatările preliminare ale expertizei genetice judiciare, potrivit cărora:

”- au fost expertizate de către Institutul Național de Medicină Legală o parte dintre probele ridicate cu ocazia cercetării la faţa locului efectuată la zona de lizieră de pădure, respectiv fragmente osoase de natură umană.

având în vedere starea de calcinare excesivă a acestora, ca urmare a acţiunii factorilor fizico-chimici la care a fost supus materialul biologic osos, nu s-a putut evidenţia niciun profil ADN”.

DIICOT mai precizează că, prin adresa emisă astăzi, procurorii DIICOT – Structura Centrală au reiterat Institutului Național de Medicină Legală ”Mina Minovici”, dispoziţia de efectuare în continuare, în regim de urgenţă, a expertizei genetice judiciare asupra întregului material probator, inclusiv asupra dinţilor şi a altor mijloace materiale de probă găsite cu ocazia cercetării la faţa locului.

Vezi și Noi descoperiri în cazul crimelor de la Caracal: dinți și bucăți osoase, găsite de anchetatori, într-o lizieră indicată de Dincă

Potrivit informațiilor comunicate inițial, rămăşiţele osoase descoperite în 5 august, în zona de lizieră de pădure, ar fi provenit de la o persoană de sex feminin, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 19 ani, diferite față de cele găsite în case lui Dincă și despre care s-a stabilit că ar avea ADN-ul Alexandrei Măceșanu.

Cu privire la fragmentele osoase, dinți și cenușă găsite în într-o lizieră de pădure lângă Caracal, Dincă preciza că ar aparține Luizei Melencu, însă deocamdată INML nu a putut confirma ADN-ul, din cauza stării de calcinare excesivă a rămășițelor umane.