Connect with us
Publicitate

Actualitate

Ce mai reclamă clienţii nemulţumiţi la Protecţia Consumatorului Alba: Defecte la telefoane, facturi încărcate la energie, atitudinea angajaţilor

Publicat

Comisariatul judeţean pentru Protecţia Consumatorului Alba

Ce mai reclamă clienţii nemulţumiţi de produse sau servicii din Alba la Protecţia Consumatorului? Defecte la ceasuri de mână, telefoane mobile sau tablete, promoţii înşelătoare, facturi supraîncărcate la telefonie mobilă, energie electrică sau apă şi atitudinea unor angajaţi sau serviciile unor restaurante. Sunt doar câteva exemple ale obiectelor reclamaţiilor depuse la CJPC Alba şi care au ajuns în atenţia inspectorilor.

În perioada 1-28 februarie, inspectorii din Alba de la Protecţia Consumatorului au cercetat 44 de reclamaţii, din care patru au fost închise cu rezolvare amiabilă. Şapte au fost concluzionate ca fiind întemeiate, 18 ca neîntemeiate, şase redirecţionate, cinci clasate, patru nesoluţionabile.

Potrivit datelor CJPC Alba, în aceeaşi perioadă, reclamaţiile consumatorilor au fost formulate pentru următoarele nereguli:

– la categoria bunuri nealimentare, au fost sesizate prestarea de servicii de alimentaţie publică în magazin alimentar şi cafeaua necorespunzătoare calitativ (câte o reclamaţie)

– la categoria bunuri nealimentare, oamenii au depus 12 acte de reclamare a unor defecte în termenele de garanţie la produse ca telefoane mobile, ceasuri de mână, tablete, televizor, lentile de ochelari; alţii au fost nemulţumiţi de măsuri greşite pentru uşa de termopan, clăpari necorespunzători cu cei comandaţi, capsule de detergenţi, vin contrafăcut, publicitatea înşelătoare privind preţul comunicat la promoţie;

– pentru prestări servicii nealimentare, trei reclamaţii au vizat supraîncărcarea facturilor la telefonie, energie electrică sau apă, alte nouă s-au referit la contractele de internet/telefonie/cablu TV, respectiv la condiţiile de reziliere a contractului, atena satelit şi preluarea contractului de către alt operator economic (reamintim că abonaţii Electrosim TV HCC au fost transferaţi către RCS & RDS SA, de la 1 februarie); alţi clienţi au fost nemulţumiţi de anularea unei rezervări la o pensiune turistică, neacărdarea reducerii de 100% la tichetul pentru transport public, atitudinea unui angajat şi fumatul în spaţiul public

– în ceea ce priveşte serviciile financiare, şapte reclamaţii au fost depuse pentru condiţii din contractile de credit bancar (transfer credit, credit nevoi personale, neatrarea ratei la timp, primă de la stat neacordată, comission de administrare credit, marjă contract de credit, poprire pensie pentru neplata creditului) şi alte trei pentru blocarea cardului de cumpărături, respective poliţele de asigurare.

De asemenea, două reclamaţii înregistrate de inspectori s-au referit la serviciu de alimentaţie publică necorespunzătoare.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. corina

    luni, 04.07.2016 at 10:37

    buna . in com daia-romana pica curentu la secinda. am facut nenumarate sesizari dar degeaba. am facut sesizare si o trimis echipa de interventie care nu au facut nimic iar in raport sesizari o dat rezultatul; ca e din vina instalatiei abonatului. oare deasta sa luat curentul in toata comuna ?. frunos nu ?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate