Connect with us
Publicitate

Actualitate

Centru de Informare și Promovare Turistică la Alba Iulia. Va fi amplasat în Ravelinul Sfântul Michael, din zona Parcului Unirii

Publicat

schimbarea garzii cetatii alba carolina seara Primăria Alba Iulia și Ministerul Dezvoltării Regionale și Administratiei Publice, respectiv Autoritatea Națională pentru Turism au semnat contractul de finanțare pentru deschiderea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică – Alba Iulia.

Spațiul propus pentru desfășurarea activității centrului de informare este amplasat în Ravelinul Sfântul Michael, parte din fortificația dezvelită în urma lucrărilor de punere în valoare a Laturii de Vest.

Termenul prevăzut pentru amenajarea centrului și dotarea acestuia este de 10 luni de la data semnării contractului de finanțare.

Argumentele prezentate în solicitarea finanțării au scos în evidență potențialul turistic de care dispune orașul, dovedit prin creșterea spectaculoasă a numărului de vizitatori, ca urmare a lucrărilor de restaurare a Cetății Alba Carolina, dar și necesitatea de a ne informa oaspeții despre toate serviciile și ofertele turistice disponibile în Alba Iulia.

Spațiul propus pentru desfășurarea activității centrului de informare este amplasat în Ravelinul Sfantul Michael, parte din fortificația dezvelită în urma lucrărilor de punere în valoare a Laturii de Vest. Zona de acces este în curtea interioară amenajată în Parcul Unirii, în apropiere de parcarea destinată autocarelor.

(P) Independent Media: Publicitate outdoor în Alba Iulia: Reclamă pe panouri publicitate de 12 mp tip backlit, unipole, bilboard. Publicitate pe ecrane video led gigant în cele mai importante orașe din Transilvania.

Termenul prevăzut pentru amenajarea centrului și dotarea acestuia este de 10 luni de la data semnării contractului de finanțare. În ansamblu, dotările sunt specifice activităților de informare, incluzând mobilier, echipamente electronice și materiale ce conțin răspunsuri la solicitările turiștilor despre oferta locală de cazare, ghizi turistici locali, rezervări de bilete, atracții turistice etc.

„La toate acestea, se adaugă certitudinea oferirii serviciilor în regim de gratuitate pentru toti cei interesați, de personal specializat, angajat în urma implementării proiectului.  Centrului de informare îi va fi atribuită și o zonă de întâlniri, ședințe, workshopuri ce pot fi susținute în cadrul unei săli multimedia. În perioada de sustenabilitate (după implemetarea proiectului) se va amenaja și un “gift shop” în care se vor comercializa obiecte de tip <souvenir de Alba Iulia>”, transmit reprezentanții Primăriei Alba Iulia.

“Centrul de Informare Turistică din Cetate  e un pas firesc în planul nostru de promovare turistică. Este o parte esențială în interacțiunea directă cu cei care vin să vadă “Cealaltă Capitală” și un mod profesionist, organizat, de a prezenta și reprezenta Cetatea Alba Carolina, ajunsă anul acesta la momentul 300. Va cuprinde toată activitatea de turism în care este implicată primăria, organizarea de evenimente, participarea la târguri și evenimente turistice, poate va ajunge chiar să unifice toți actorii care-și desfășoară activitatea în turism pe plan local.

Ca să le răspund direct unor nemultumiti care, sunt convins, vor aparea și acum, ca de fiecare dată când se face ceva, nu, nu e un moft să ai centru de informare turistică. Nu în cazul nostru, din fericire. E drept că, dacă te uiți la știri, vezi și exemple extreme, cu centre ca acesta făcute doar ca să fie făcute, prin cine știe ce comune sau sate izolate, în locuri care n-au nicio treabă cu turismul. Aici însă, în Cetate, după tot ceea ce s-a făcut, un centru de informare turistică nu era doar necesar, ci obligatoriu. El va asigura un fel de permanență pentru turiștii care vor să știe cu adevărat mai multe despre Alba Iulia și Cetatea Alba Carolina, nu doar să <dea o tură>”, declară Mircea Hava.

Sursa de finanțare este Programul Operațional Regional, operațiunea dedicată înființării centrelor naționale de informare și promovare turistică și dotării acestora. Valoarea totală a proiectului este de 630 000 lei, iar contribuția municipalității este de 55 632 lei. Centrul va fi acreditat în rețeaua centrelor naționale de promovare turistică, întrunind toate beneficiile ce decurg din acest lucru.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate