Actualitate
Cetatea Alba Iulia, promovată la Târgul Naţional de Turism al României de la Bucureşti
Municipiul Alba Iulia şi Cetatea Alba Carolina sunt prezentate în acest sfârşit de săptămână la Târgul de Turism al României ce se desfăşoară la Bucureşti.
În cadrul evenimentului, fortificaţia de tip Vauban şi atracţiile turistice care fac din Alba Iulia un oraş unic vor fi aduse în atenţia participanţilor la târg printr-o serie de materiale de promovare realizate în cadrul proiectului „Respiră Aerul Istoriei” implementat de administraţia locală. La Bucureşti s-au deplasat încă de miercuri două delegaţii din partea Primăriei Alba Iulia şi a Consiliului Judeţean Alba.
Prezenţa la acest târg este încă un pas pe care Alba Iulia îl face pentru a deveni vizibilă în ţară şi străinătate şi a se plasa pe harta zonelor turistice importante din România.
Standul Consiliului Județean Alba prezintă, în acest an, publicații turistice specifice, și anume volumul „Județul Alba. Ghid turistic”, broșura „Județul Alba. Destinații de vară” și pliantul „Județul Alba. Evenimente 2012.” Broșura și pliantul sunt create pe formatul unic al volumului „Județul Alba. Ghid turistic”.
Standul Consiliului Județean Alba este alăturat celui al Primăriei Municipiului Alba Iulia, acțiunea de promovare fiind simultană și reciprocă. De asemenea, standurile Consiliului Județean Alba și al Municipiului Alba Iulia oferă o expoziție de vinuri marca „Țara Vinului” și „Jidvei”.
Târgul de Turism al României este cel mai important eveniment dedicat turismului din România și reunește, timp de patru zile, atât profesioniștii din domeniu, cât și publicul interesat de călătorii, vacanțe și programe de recreare. În acest scop, organizatorii și-au propus să deschidă porțile tuturor celor implicați direct pe această piață: autorităţi de promovare regională din România şi străinătate, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, agenţii de turism şi tour-operatori, hoteluri şi pensiuni, organizatori de congrese şi turism de afaceri, edituri şi instituţii culturale, în vederea dezvoltării și întâmpinării exigențelor publicului consumator. În total, participă peste 200 de companii din 25 de ţări, pe o suprafaţă totală de peste 15.000 mp.
Târgul de Turism al României este un eveniment organizat în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism – ANAT, cu Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc – FPTR, Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural – ANTREC şi Organizaţia Patronală a Turismului Balnear – OPTBR.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News