Actualitate
Cetatea Alba Iulia, promovată prin suveniruri realizate manual de echipa Artwork
Echipa Artwok anunță finalizarea implementării proiectului „Atelier de creaţie produse personalizate pentru promovarea Cetatii Alba Carolina”, finanțat de Fundația Comunitară Alba cu suma de 2.440 lei, în cadrul Programului YouthBank.
În cadrul acestui proiect au fost produse 279 de obiecte personalizate pentru promovarea municipiului Alba Iulia, dintre cele mai diverse: căni, tricouri, puzzle-uri, stegulețe, magneți de frigider, mouse pad-uri, brelocuri, suport pentru pahare, brichete sau tablouri ceramice. Machetele propuse pentru personalizare au ca tematică Cetatea Alba Carolina, iar produsele menționate pot fi în continuare achiziționate de la Info Point-ul RYMA sau în cadrul evenimentelor, din zonele comerciale special amenajate în Cetatea Alba Carolina. Profitul obținut din vânzarea acestor produse va fi reinvestit, în scopul autofinanțării acestei activități de promovare a Cetății Alba Carolina.
„Beneficiarii proiectului sunt în primul rând turiștii care vizitează Alba Iulia, dar și locuitorii orașului. Am pornit de la ideea să ajutăm la promovarea turistică a orașului nostru, deoarece o dezvoltare turistică contribuie la prosperitatea economică și culturală a orașului în care trăim. Suvenirurile reprezintă practic o carte de vizită a locului vizitat și ele sunt răspândite pretutindeni de către turiști, care au un rol deosebit de important în promovarea imaginii orașului”, precizează organizatorii.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News