Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Cetățenii se vor putea plimba în parcurile din Alba Iulia doar cu mască de protecţie. Alte MĂSURI stabilite de CLSU


Publicat

Comitetul Local pentru Situaţii de Urgenţă din Alba Iulia a decis vineri deschiderea parcurilor din municipiu, pentru plimbări în aer liber sau exerciții fizice. Potrivit deciziei, albaiulienii care vor alege să petreacă timp în parcuri vor utiliza măşti de protecţie facială care să le acopere nasul şi gura şi vor aplica toate măsurile de distanţare socială.

De asemenea, aceștia nu vor putea forma grupuri mai mari de trei persoane în cazul în care acestea nu fac parte din aceeaşi familie.  

Citește și LISTA zonelor metropolitane din județul ALBA și din țară unde declaraţia pe propria răspundere nu este necesară pentru deplasare

Potrivit unui comunicat al Primăriei Alba Iulia, în data de 15 mai 2020, s-au dezbătut și s-au aprobat de către membrii C.L.S.U. al municipiului Alba Iulia, prin intermediul on-line, următoarele:

Se deschid toate parcurile din municipiul Alba Iulia pentru plimbări în aer liber sau exerciții fizice individuale. Nu este permisă formarea unor grupuri mai mari de 3 persoane în cazul în care acestea nu fac parte din aceeași familie.  Albaiulienii care vor alege să petreacă timp în parcuri vor utiliza măști de protecție facială care să le acopere nasul și gura și vor aplica toate măsurile de distanțare socială. Se menține recomandarea purtării mănușilor de protecție de unică folosință.

Parcul Dendrologic „Dr. Ioan Vlad” din municipiul Alba Iulia se redeschide și va funcționa după următorul program: marți-duminică între orele 09:00-21:00, ultima intrare ora 20:00. Vizitatorilor nu le este permisă formarea unor grupuri mai mari de 3 persoane în cazul în care acestea nu fac parte din aceeași familie.  Vizitatorii și personalul vor utiliza măști de protecție facială care să le acopere nasul și gura și vor aplica toate măsurile de distanțare socială. Se menține recomandarea purtării mănușilor de protecție de unică folosință.

Se extinde programul Pieței Agroalimentare Centru astfel: luni, miercuri, joi și sâmbătă între orele 08:00-16:00, marți și sâmbătă între orele 07:00-16:00, duminică închis. Comercianții/producătorii și cumpărătorii au obligația purtării măștilor de protecție facială care să le acopere nasul și gura și să păstreze distanța de siguranță de min. 2m. Administrația pieței se va preocupa de derularea activităților de dezinfecție după ora de închidere a pieței. Măsura controlului de specialitate, inclusiv măsurarea temperaturii comercianților/producătorilor rămâne obligatorie. În cazul identificării de persoane cu temperatura mai mare sau egală cu 37,3° Celsius se va dispune măsura limitării acesului respectivei persoane în incinta pieței agroalimentare.

Activitarea talciocului din municipiul Alba Iulia rămâne suspendată.

Se menține măsura obligatorie de purtare a măștilor de protecție facială, care să acopere nasul și gura, în spațiile potențial aglomerate (piețe agroalimentare, magazine/supermarketuri/ hypermarketuri, magazine de bricolaj ș.a.). Aceste măsuri sunt obligatorii atât pentru vânzători cât și pentru cumpărători. Totodată se recomandă utilizarea mănușilor de protecție. Măsura distanțării sociale pentru protecția persoanelor (2 m) este obligatorie în toate spațiile potențial aglomerate (piețe agroalimentare, magazine/supermarketuri/ hypermarketuri, magazine de bricolaj ș.a.)

Toaletele publice din Cetatea Istorică Alba Iulia își reiau programul de funcționare normal (zilnic între orele 08:00-22:00). Se vor amplasa dispozitive cu dezinfectanți, se vor intensifica măsurile de dezinfecție și curățenie pentru asigurarea unui climat de siguranță a sănătății publice. Utilizatorii grupurilor sanitare și personalul vor utiliza măști de protecție facială care să le acopere nasul și gura și vor aplica toate măsurile de distanțare socială.

Se menține măsura obligatorie a controlului medical în toate sediile instituțiilor publice din municipiul Alba Iulia. Personalul de specialitate se va asigura că toate persoanele care au acces în clădire își vor dezinfecta mâinile cu dezinfectanți puși la dispoziție în mod gratuit de către adimistrația instituțiilor, respectiv va verifica temperatura fiecărei persoane care are acces în respectiva instituție. În cazul identificării de persoane cu temperatura mai mare sau egală cu 37,3° Celsius se va dispune măsura limitării acesului respectivei persoane în incinta instituției. Se menține măsura obligatorie de purtare a măștilor de protecție facială, care să acopere nasul și gura și recomandarea purtării mănușilor de protecție de unică folosință.

Bazele sportive din municipiul Alba Iulia rămân închise. Sportivii de performanță pot utiliza bazele sportive strict în baza aprobării de către Comitetul Local pentru Situații de Urgență a cererii formulată în scris către Primăria municipiului Alba Iulia. Pentru a intra în analiză o astfel de cerere, solicitantul trebuie să facă dovada legitimării la un club sportiv.

Transportul public local operat de Societatea de Transport Public Alba Iulia (STP) va respecta programul stabilit pentru perioada de vacanțe școlare. Excepție fac transporturile organizate pentru personalul agenților economici. Pentru toate situațiile de transport public de călători pe raza UAT Municipiul Alba Iulia și zona metropolitană se vor respecta toate măsurile de siguranță și protecție atât pentru pasageri cât și pentru șoferi. Măsurile de dezinfecție rămân obligatorii. Purtarea măștii de protecție facială care să acopere nasul și gura este obligatorie pentru pasageri. Măsura purtării mănușilor de protecție este recomandată. Persoanele care nu respectă aceste reguli nu vor avea acces în mijloacele de transport în comun. Aplicarea acestor prevederi revine operatorului de transport în comun.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. Stane

    luni, 18.05.2020 at 19:43

    Unde este menționat dacă cetatea se încadrează ca și parc sau nu? Din articol nu reiese dacă trebuie purtata masca în cetate, doar la toaletele publice este menționat ca trebuie. Ma refer stric la cetate

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO VIDEO: Un pompier aflat în timpul liber a prevenit o explozie și un incendiu la o cabană din satul de vacanță Vârtop

Publicat

Un pompier aflat în timpul liber, în satul de vacanță Vârtop din Munții Apuseni a prevenit producerea unei explozii într-o cabană din lemn. Mai exact, după ce proprietara cabanei a sunat la 112 și a spus că toată construcția a fost cuprinsă de fum, șeful stației de pompieri din Ștei l-a contactat pe Andrei Popa, pompier aflat în timpul liber și i-a spus să se deplaseze la cabana care putea fi mistuită de flăcări. 

Fără să stea pe gânduri, Andrei, a plecat de urgență spre cabană și a intrat în locuința cuprinsă de fum. De acolo a scos de urgență butelia, iar prin acest fapt a prevenit o posibilă explozie.

După cu ajutorul stingătoarelor cu care era dotată cabana a început să stingă focul și l-a ținut sub control până când colegii săi au ajuns cu două autospeciale de apă și spumă.

Potrivit ISU Bihor, o apelantă a numărului unic 112 a solicitat, marți 3 august, în jurul orei 10.00, intervenția echipajelor specializate pentru stingerea unui incendiu izbucnit la o cabană situată în satul de vacanță Vârtop din Munții Apuseni, aceasta precizând că imobilul pe care îl deține, construit din lemn, pe două niveluri, este în totalitate inundat cu fum.

La locul indicat s-au deplasat de urgență, pompierii militari din cadrul Stației Ștei și comandantul acestora, cu două autospeciale de lucru cu apă și spumă și cu ambulanța SMURD a subunității.

Evaluând rapid situația (pe de-o parte, distanța de la subunitate la locul evenimentului era de aproximativ 35 de kilometri, autospecialele încărcate cu mii de litri de apă fiind nevoite să parcurgă cea mai mare parte a acesteia, urcând continuu pe un drum cu serpentine-configurație a terenului ce mărește timpul de răspuns la intervenție, iar pe de altă parte, structura constructivă a clădirii favoriza dezvoltarea rapidă a arderii, cabana din lemn putând fi, în aceste condiții, mistuită de flăcări înainte de sosirea echipajelor la fața locului), comandantul Stației de Pompieri Ștei, sublocotenent Fuscaș Răzvan, a contactat telefonic un subaltern aflat în timpul liber, despre care știa că s-ar putea afla în zonă, informându-l cu privire la eveniment.

Fără să stea pe gânduri, plt. adj. Popa Andrei, conducător autospeciale în cadrul Stației Ștei, s-a deplasat de urgență la fața locului, a pătruns în cabana inundată cu fum și a evacuat butelia, pentru a preveni producerea unei explozii, după care, cu stingătoarele pe care le-a adus și cu cele procurate de la proprietarul unei cabane învecinate (care l-a și ajutat ulterior la limitarea propagării incendiului), a intervenit asupra focarelor, ținând focul sub control până la sosirea colegilor de pe tura de serviciu.

În urma evenimentului, provocat, cel mai probabil de efectul termic al curentului electric, a ars un tablou electric și o suprafață de circa 25 metri pătrați dintr-un perete de lemn.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

FOTO: Încep lucrările la acoperișurile și planșeele Palatului Principilor din Alba Iulia. Contract de 13,7 milioane lei

Publicat

Primăria Alba Iulia a semnat contractul de execuție pentru reabilitarea acoperișurilor si planșeelor peste etaj, la corpurile A, B, C, D, F ale Palatului Principilor.

Valoarea contractată cu societatea Euras SRL Satu Mare este 13.706.096 lei cu TVA, iar durata de execuție este de 18 luni, urmând ca lucrările să fie demarate chiar din această săptămână, a anunțat primarul Gabriel Pleșa.

”Vor fi lucrări extrem de complexe și supervizate inclusiv de istorici de artă și specialiști de componente artistice picturi murale, atestat MC.

Citește și VIDEO REPORTAJ: Incursiune în Palatul Principilor din Alba Iulia. Stadiul lucrărilor și când ar putea fi terminată restaurarea

Vom interveni pentru eliminarea cauzelor de infiltrații de apă meteorică (înlocuire învelitoare, înlocuire sistem de colectare și evacuare ape meteorice etc.), eliminarea atacului biologic la nivelul tuturor subansamblurilor structurale și nestructurale, reabilitarea și consolidarea zidăriilor de la nivelul podului și a șarpantei, înlocuirea planșeelor din lemn degradate, reabilitarea acceselor și scărilor din pod.

Evident, vom înlocui toată țigla existentă cu una ceramică tip solzi, inclusiv șipci și contrasipci de lemn și dispunere folie anti condens”, a anunțat primarul.

Potrivit sursei citate, în bugetul de stat este inclusă suma de 16.000.000 lei pentru Palatul Principilor și se încearcă identificarea a noi surse de finanțare pentru acest obiectiv.

Palatul Principilor, ce aparține administrativ primăriei municipiului, ocupă colțul sud-estic al cetății medievale, suprapus parțial la rândul ei pe urmele zidului castrului roman Apulum. Cunoscându-se topografia generală a castrului Legiunii a XIII-a Gemina, se poate afirma că suprafața acoperă o parte însemnată din zidul de castru şi o parte din clădirile sale interioare. Mai departe în istorie, în epoca premodernă acest ansamblu arhitectonic a servit ca reședință pentru principii Transilvaniei (1541-1703), a precizat Pleșa.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

REZULTATE finale TITULARIZARE 2021: Rata de promovare în ALBA a crescut la 47,42%, după contestații. Calendar repartizare

Publicat

sediul ISJ Alba

Rezultate finale Titularizare 2021, publicate marți de Ministerul Educației: Rata de promovare a examenului de Titularizare 2021 în Alba a urcat de la 42,7% la 47,42% (cu cinci procente), după contestații. Urmează ședințele de repartizare pe posturi.

Anul acesta, a fost doar o singură notă de 10 la proba scrisă. Comparativ, anul trecut, procentul era de 56,52% și erau două note maxime.

Vezi și TOP REZULTATE la Titularizare 2021 în ALBA: Profesorii cu cele mai bune note la examen. Un candidat a luat 10 la proba scrisă

În actualizare

Anul acesta, 131 de candidați din Alba, dintre cei 426 care au susținut proba scrisă la Titularizare 2021 au depus contestații după publicarea notelor inițiale. Este vorba despre un număr record de contestații din ultimii cinci ani. În 2021, și rezultatele au fost mai slabe. Majoritatea contestațiilor au fost depuse de candidați educatori, învățători și profesori de Educație Fizică.

Cea mai mare notă contestată a fost 8,35, iar cea mai mică 1,8.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Vezi și TITULARIZARE 2021: SUBIECTELE și baremele de corectare, pe discipline, la proba scrisă

Inițial, în Alba au fost 570 candidați înscriși, dintre care 109 din promoția curentă. Au absentat 110 și s-au retras din examen alți 34 de profesori (426 prezenți).

Repartizarea candidaților pe posturile didactice de predare vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba scrisă, se realizează în ședințe publice sau on-line, organizate de către inspectoratele școlare în intervalul 4 – 5 august.

Situația la nivel național – Titularizare 2021 – rezultate finale:

97% dintre contestațiile depuse au dus la modificarea notei inițiale, a anunțat ministrul Educației. Rata de promovare a examenului de titularizare a crescut ușor, la 46%, de la 44,47%, la nivel național.

Declarații ale ministrului Educației:

  • S-au înregistrat 6.048 de contestații, din care 6.045 de contestații s-au soldat cu schimbarea notei inițiale. Un procent de 97 la sută procent greu de explicat în condițiile în care e nevoie de încredere în evaluarea inițială.
  • La Titularizare s-au înscris în număr de 34.000 de candidați, au reușit să ajungă la proba scrisă 27.000 de candidați. Au fost înregistrate 25.000 de lucrări scrise din care 6.045 au avut nota schimbată în urma contestațiilor.
  • Prin urmare. a crescut la 47 la sută, procent asemănător cu cel din anul 2019, mult sub cel înregistrat în anul 2020. Doar 11.000 de candidați au reușit să obțină peste nota șapte necesară pentru titularizare. Este un puternic semnal de alarmă.
  • Care au nota 10 a rămas neschimbat după contestații
  • Este inadmisibil să îți dorești să fii cadru didactic și să obții nota unu la examen
  • Trebuie o evaluare digitalizată care să elimine subiectivismul uman. Mă refer la numărul foarte mare de contestații care s-au soldat cu schimbarea notei. Dacă acest lucru este posibil pentru elevii care susțin evaluările de la clasele a doua, a patra, a șasea, va trebui să fie posibil și pentru cei care susțin evaluările profesorilor
  • Rezultatele cele mai slabe sunt obținute de cei mai proaspeți absolvenți din învățământul superior.
  • Nu toți cei care au obținut peste nota șapte vor putea să obțină un post de titular, dar la unul dintre subiectele următoare – o să mă refer la rectificarea bugetară pentru care am solicitat o creștere de buget bazată pe creșterea numărului de posturi. Creșterea numărului de posturi are la bază micșorarea numărului de elevi în clasă și are la bază construcția de noi grădinițe, spre exemplu. Odată cu creșterea numărului de posturi în sistem va crește și șansa de titularizare a acelor cadre didactice care au obținut rezultate bune .
  • Pe de altă parte, numărul total al posturilor titularizabile este dat de suma deciziilor fiecărei școli de la nivelul Consiliului de Administrație. Aceste decizii trebuie să fie profesioniste, e nevoie de un management mult mai bune școli. În acest sens vom organiza concursul pentru ocuparea posturilor de directori în școli. Așa cum v-am spus, la finalul acestei săptămâni, va fi publicată metodologia de concurs. În data de 14 septembrie va debuta concursul, pe 15 octombrie vom avea proba scrisă, apoi cei care vor putea să obțină peste nota șapte la proba scrisă se vor prezenta la comisiile de interviu care vor avea o structură puternic profesionalizată, în așa fel încât înainte de sărbătorile de iarnă să se emită deciziile pentru directorii câștigători ai concursului începând cu ianuarie 2022.
  • Este al doilea motiv pentru care dorim să dăm șansa profesorilor buni, cu vocație de dascăl, se poate să obțină posturi de titulari în sistemul de educație. Pentru că avem nevoie de resursă umană, competentă în sistemul de educație.

CALENDAR TITULARIZARE 2021:

21 iulie 2021desfășurarea probei scrise

27 iulie 2021 – comunicarea rezultatelor iniţiale

27-28 iulie 2021 – înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

29 iulie-2 august 2021 – soluţionarea contestațiilor

3 august 2021 –  comunicarea rezultatelor finale

4 august 2021 – repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2021, conform prevederilor art. 74alin. (3), lit. a) sau 80 alin. (9), după caz; repartizarea candidaţilor conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) sau 80 alin. (9), după caz;

Vezi LISTA_POSTURI_PERIOADA_NEDETERMINATA – JUD. ALBA

Vezi GRAFIC_SEDINTE_REPARTIZARE_4_AUG_2021 – JUD. ALBA

5 august 2021 – ședință de repartizare, în ordine, a: (i) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. c); (ii) cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. d); (iii)cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. e); (iv)cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9), după caz

6 august 2021 – reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

9-23 august 2021 – emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră

Condiții pentru Titularizare 2021 – repartizări pe posturi

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată, candidații trebuie să obțină minimum nota 7 (șapte) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/ inspecția specială la clasă în profilul postului sau cel puțin media 8 (opt) la inspecțiile la clasă în profilul postului, în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2021, pe parcursul anului şcolar 2020-2021.

Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisa)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.

Pentru angajarea pe perioadă determinată, candidații trebuie săobțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât și la proba practică/inspecția specială în profilul postului sau cel puțin media 5 (cinci) la inspecțiile la clasă în profilul postului sau în cadrul examenului național de definitivare în învățământ, sesiunea 2020, pe parcursul anului şcolar 2020-2021.

Media de repartizare se calculează astfel: [(nota obținută la proba scrisă)*3+(nota obținută la proba practică/inspecția specială la clasă)]/4.

Pentru proba scrisă, Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie stabileşte 3 (trei) variante de subiecte şi baremele de evaluare aferente.

Cadrul didactic titular în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care se prezintă la concursul naţional pentru ocuparea unui alt post didactic/unei alte catedre declarat(e) vacant(e)/rezervat(e) în învăţământ preuniversitar şi nu ocupă post/catedră sau obţine o notă mai mică de 5 (cinci), îşi păstrează calitatea de titular în unitatea/unităţile de învăţământ din care provine.

Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2021 şi obţine media de repartizare minimum 7 (şapte) poate solicita repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care este angajat, în condiţiile în care consiliul de administraţie/consiliile de administraţie al/ale unităţilor de învăţământ confirmă, prin adresă scrisă, că postul didactic/catedra respectiv(ă) are o viabilitate estimată de cel puţin 4 (patru) ani şcolari şi poate fi ocupat(ă) pe perioadă nedeterminată. Adresa se depune la dosarul de înscriere la concursul naţional de către candidat.

În situaţia în care cadrul didactic angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei nu obţine media de repartizare minimum 7 (şapte), dar obţine cel puţin media de repartizare minimum 5 (cinci), rămâne angajat pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform deciziei de repartizare pe post/catedră.

Cadrul didactic angajat cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care participă la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pierde această calitate în situaţia în care obţine o notă mai mică de 5 (cinci) la proba scrisă din cadrul concursului naţional, sesiunea 2021, la disciplina/una dintre disciplinele corespunzătoare postului didactic/catedrei pe care este angajat, conform deciziei de repartizare.

Posturile didactice/catedrele eliberate, inclusiv posturile didactice/catedrele vacante propuse pentru a fi ocupate pe perioadă nedeterminată, care se includ în listă sub un singur cod, se ocupă în şedinţele de repartizare ulterioare.

În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate au, în ordine:

a) candidaţii cuprinşi în programe recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării, prin care se recrutează, se selectează, se pregătește și se sprijină personalul didactic de predare pentru a desfăşura activităţi didactice în unităţi de învăţământ preuniversitar situate în medii dezavantajate;

b) candidaţii cu domiciliul în localitatea în care se află postul didactic/catedra solicitat(ă);

c) candidaţii care au dobândit gradul didactic I;

d) candidaţii care au dobândit gradul didactic II;

e) candidaţii care au dobândit definitivarea în învăţământ;

f) candidaţii cu media de departajare cea mai mare

g) candidaţii cu media cea mai mare obţinută la examenul de licenţă/absolvire a studiilor, respectiv media cea mai mare obţinută la examenul de bacalaureat pentru absolvenţii liceelor pedagogice.

Vezi integral Extras Metodologie Titularizare 2021

CALENDAR REPARTIZĂRI pe POSTURI 2021 – continuare

6 august 2021: ocuparea posturilor didactice/catedrelor, rămase vacante, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie;

Începând cu data de 19 august 2021, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, în toate etapele şi ședințele de repartizare, precum şi după începerea cursurilor, au, în ordine, cadrele didactice titulare cu reducerea de activitate nesoluționată, cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care solicită completarea normei didactice de predare şi cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie.

19 august 2021 (termen limită): numirea, prin detaşare în interesul învăţământului, în funcţiile de conducere, îndrumare şi control neocupate prin concurs;

CALENDAR REPARTIZĂRI pe POSTURI 2021 – continuare

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

FOTO: Cine sunt cei 10 absolvenți ai Colegiului Militar din Alba Iulia care au ajuns șefi de promoție la academiile militare

Publicat

O instituție de învățământ din Alba Iulia își reconfirmă valoarea. Zece absolvenți ai Colegiului Militar ”Mihai Viteazul” din Alba Iulia au ajuns șefi de promoție la specializările urmate în academiile militare.

Cei 10 sunt absolvenți ai promoțiilor 2018, 2017 și 2016 și au absolvit în acest an ca șefi de promoție specializările pe care le-au urmat la Academia Forțelor Aeriene „Henri Coandă” Brașov, Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu și Academia Tehnică Militară „Ferdindand I” București, a anunțat instituția de învățământ.

Sublocotenent Maria Teodora Cardoș (promoția 2018), șef promoție la specializarea Meteorolog aeronautic – Academia Forțelor Aeriene „Henri Coandă” Brașov (foto 1);

Sublocotenent Marian Crețu (promoția 2017), șef promoție arma Aviație piloți elicopter – Academia Forțelor Aeriene „Henri Coandă”, Brașov, pentru Inspectoratul General de Aviație al Ministerului Afacerilor Interne (foto 2);

Sublocotenent Andreea Moisa (promoția 2018), șef promoție la specializarea Radiolocație – Academia Forțelor Aeriene „Henri Coandă”, Brașov (foto 3);

Sublocotenent Mircea Costea (promoția 2018), șef de promoție la specializarea Intendență – Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu (foto 4);

Sublocotenent Gabriel Noja (promoția 2017), șef promoție la programul de studii Muniții, rachete, explozivi și pulberi – Academia Tehnică Militară „Ferdinand I”, București (foto 5);

Sublocotenent Paul Țunea (promoția 2017), șef promoție la programul de studii Blindate, automobile și tractoare – Academia Tehnică Militară „Ferdindand I” București (foto 6 );

Sublocotenent Manuela Moga (promoția 2017), șef promoție la programul de studii Topogeodezie și automatizarea asigurării topogeodezice – Academia Tehnică Militară „Ferdinand I”, București (foto 7).

Sublocotenent Ruben Horvat (promoția 2018), șef promoție la specilizarea Aviație neneviganți – Academia Forțelor Aeriene „Henri Coandă”, Brașov (foto

Sublocotenent Bianca Balea (promoția 2018), șef promoție la specializarea Finanțe – Contabilitate – Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu (foto 9);

Sublocotenent Raul Roxin (promoția 2016), șef promoție la specializarea Armament, rachete, muniții de aviație și sisteme de salvare, Academia Tehnică Militară „Ferdinand I”, București (foto 10).

”Felicitări, suntem mândri de voi! Vă dorim mult succes și cât mai multe realizări în cariera militară!” au transmis reprezentanții colegiului din Alba Iulia.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate