Actualitate
CFR: Călătorii nelimitate cu trenul în Europa, cu 15% reducere, în perioada 1 august-30 septembrie. Tarifele promoţionale şi valabilitatea legitimaţiilor
CFR Călători informează pasagerii care doresc să călătorească toamna aceasta cu trenul în Europa că pot utiliza oferta promoţională InterRail Global Pass cu reducere de 15%. Această ofertă promoţională poate fi achiziţionată în perioada 1 august – 30 septembrie 2014 şi permite călătorii nelimitate în întreaga Europă începând cu data de 15 septembrie, ultima zi posibilă de călătorie fiind 28 ianuarie 2015.
Legitimaţia InterRail Global Pass oferă posibilitatea efectuării de călătorii nelimitate în 30 de ţări europene, din Scandinavia până în Turcia, şi în plus traversarea maritimă cu vaporul între Italia şi Grecia.
Perioada de valabilitate a legitimaţiilor este de la cinci zile până la o lună şi permite pasagerilor libertatea de a alege şi chiar a schimba ruta în timpul călătoriei.
InterRail Global Pass se adresează tuturor categoriilor de călători: tineri, adulţi, copii, seniori şi reprezintă o variantă de a explora continentul european, la preţuri attractive, transmit reprezentanţii CFR Călători.
Copiii beneficiază de o reducere de 50% din preţul deja redus, iar tinerii (cu vârsta până în 26 de ani) şi seniorii (cu vârsta peste 60 de ani) dispun de asemenea, de tarife reduse.
Tarifele promoţiei InterRail Global Pass, reduse cu 15%, sunt următoarele:
– perioada de valabilitate 5 zile din 10 zile (Flexi): clasa a 2-a – tânăr 156 euro, senior 215 euro, adult 239 euro; clasa I – senior 337 euro, adult 375 euro
– perioada de valabilitate 10 zile din 22 de zile (Flexi): clasa a 2-a – tânăr 229 euro, senior 306 euro, adult 339 euro: clasa I – senior 480 euro, adult 534 euro
– perioada de valabilitate 15 zile continuu: tânăr 265 euro, senior 338 euro, adult 376 euro; clasa I: senior 532 euro, adult 590 euro
– perioada de valabilitate 22 zile continuu: clasa a 2-a – tânăr 293 euro, senior 396 euro, adult 439 euro: clasa I – senior 622 euro, adult 690 euro
– perioada de valabilitate o lună continuu: clasa a 2-a – tânăr 376 euro, senior 512 euro, adult 568 euro; clasa I – senior 804 euro, adult 893 euro.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
JAF LA CFR CALATORI ???
duminică, 30.08.2015 at 18:51
„O viaţă avem români… și-o cinste! Deșteptați-vă că am dormit destul!”
“Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top.
La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care NU A MAI ORGANIZAT LICITATIE, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si INTABULAT.
Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia.
Inainte de Paste, in 2014, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei.
Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor.
In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical. Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
Fostul ministru RUS, stia probabil ca PSD-ul este o interminabila pepiniera penala. Si ce ?
In urma cu ceva timp, compania CFR Calatori a incredintat, fara licitatie , catre societatea Informatica Feroviara(UNDE ESTE MARE SEFA , SOTIA FOSTULUI MANAGER PRIVAT”SMART” DE LA CFR CALATORI, DOROBANTU VALENTIN), suma de 7.200.000 de lei pentru servicii informatice. De ce nu s-a facut licitatie?
Numai bosul CFR Calatori, Vasile Secara si ulterior Szentes Iosif, pot spune, dupa ce se vor consulta cu stapana achizitiilor de la aceasta companie- Carmen Maria Popescu.
Poate Corpul de control al ministrului Ghiocel Iulian Matache va verifica si achizitiile “in totalitate legale” de la CFR Calatori pastorite de Carmen Maria Popescu, dar si aranjamentele acesteia cu Dorobantu Valentin, Vasile Secara , Szentes Iosif si Elena Miu.
Ori poate se verifica cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus?
Ministrul Transporturilor,Ghiocel Iulian Matache , nu aude nu vede dar stie?
DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS Bv.), Carmen Maria Popescu(“regina achizitiilor” de la CFR Calatori), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(fost membru CA,inculpat), Alexandrina Gatej(fosta presedinte CA),Dana Galben Rachila(membru CA pe viata?),Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat la CFR Calatori,lasat de Dorobantu si Secara sa pastoreasca ce a mai ramas din societate) Litra Marcel,Mantoiu Cornel ,Zaharia Adrian, etc?
Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?
Ulterior, fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat?
Cei care au condus CFR Călători în ultimii ani ,cum ar fi si Dorobanţu Valentin, Secara Vasile,Szentes Iosif , au fost preocupaţi să falimenteze compania de stat?
Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor.
În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane?