Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Cifră de afaceri de 300.000 euro în doar 1 an de la lansarea în online a business-ului (P)

Publicat

În urmă cu 12 luni, agenția de publicitate Oglas Advertising a început o colaborare cu un distribuitor de pompe airless și unelte de zugrăvit, specialist în domeniu.

Astăzi, clientul alături de care au implementat o întreagă strategie de marketing online se bucură de o creștere în vânzări de 3 ori mai mare, ajungând astfel la o cifră de afaceri de aproximativ 300.000 euro.

Mulți antreprenori se gândesc dacă merită într-adevăr să investești în marketing. Să luăm un caz concret prezentat de o agenție de publicitate și să vedem ce rezultate au fost generate după ce un antreprenor a luat decizia să externalizeze acest serviciu și să aibă o întreagă echipă care să se ocupe de promovarea ONLINE a afacerii sale.

Vizibilitatea online poate fi cuantificată prin numărul persoanelor care îți vizitează website-ul, prin poziția pe care te afli în căutări pe Google sau prin numărul persoanelor care interacționează cu postările tale de pe rețelele de socializare și, cel mai important, prin vânzările care ar trebui să crească de la lună la lună.

Airless Consulting înregistrează în momentul actual peste 7500 de vizitatori activi pe site, lunar. După un an în care a investit constant în marketing, a reușit să fie văzut drept un punct de reper în nișa lui: pompe de zugrăvit airless.

“Clientul nostru a adunat multe cunoștințe despre zugrăvit și echipamentele potrivite pentru fiecare tip de lucrare cât timp a fost plecat în Germania pentru a profesa în domeniul construcțiilor. Remarcând nevoia de educație pe această nișă, s-a hotărât să ofere aceste informații valoroase din propria experiență.

Drept urmare, am creat zeci de articole de blog și materiale video pentru a răspunde mai ușor nevoilor clienților lui. Toate acestea au contribuit la creșterea încrederii față de brand, fapt care s-a reflectat în VÂNZĂRI” –  Mirela Bîscă, Marketing Director la Oglas Advertising din Sebeș.

Pagina de Facebook Airless Consulting a ajuns la un impact de 334.457 la postări, o creștere semnificativă, de la aproximativ 2000.

”Practic, în loc să ne adresăm unui număr relativ mic de oameni, cu ajutorul online-ului, ne adresăm întregii țări, tuturor oamenilor care activează în domeniul construcțiilor. Primul an e destul de dificil în online, creșterile nu vin instant, dar, dacă ai o strategie bună, după câteva luni încep să apară rezultate vizibile și sănătoase. Totul depinde de perseverența și găsirea oamenilor potriviți pentru a pune în aplicare strategii de marketing eficiente care să aducă vânzări” – Sergiu Rad, fondator Airless Consulting

”Marketingul prin conținut poate fi ușor trecut cu vederea de multe companii, însă mă bucur că Sergiu a văzut potențialul de a genera vânzări prin această metodă încă de la început. Nu a fost deloc ușor să adopt un limbaj de specialitate și să creez conținut pentru acest domeniu, însă acum pot spune că aș putea vinde orice produs de pe Airless Consulting” – Sorana-Giulia Rotta, Project Manager & Copywriter la OGLAS Advertising

Indiferent de domeniul afacerii tale, ar trebui să iei promovarea online a acesteia în considerare pentru a-ți atinge adevăratul potențial când vine vorba de vânzări.

Dacă ai nevoie de o consultanță sau vrei să afli mai multe despre cum poți implementa o strategie de marketing pas cu pas, echipa OGLAS este pregătită să te ajute.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax