Contacteaza-ne si pe
Publicitate

BLAJ

Compania JIDVEI din Alba a primit statutul de SUPERBRAND al României pentru performanțe excepționale în 2017

Publicat


Jidvei a primit statutul de Superbrand în cadrul celei de-a opta ediție a Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding. Superbrands România a omagiat 30 de branduri cu perfomanțe excepționale în anul 2017, printre acestea aflându-se și compania din județul Alba .

Jidvei – Regele Vinului din România

Cu o suprafață întinsă pe 2.500 hectare, compania Jidvei deține în județul Alba cea mai mare plantație viticolă din România și cea mai mare podgorie din Europa cu proprietar unic. Jidvei are în portofoliu cea mai longevivă marcă de vin de pe teritoriul țării – Tradițional Riesling. De asemenea, deține cea mai mare capacitate de stocare (peste 30 milioane litri) și cele mai avansate tehnologii moderne din România, fiind cel mai mare producător de vinuri cu Denumire de Origine Controlată (DOC) și oferind cea mai variată gamă de produse – vinuri liniștite, vinuri spumante, vinars și must.

Superbrands România, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a omagiat brandurile cu perfomanțe excepționale în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding

Intitulată simbolic “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”,  în onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a opta ediție a galei a onorat cu trofee 30 dintre brandurile excepționale desemnate Superbrands ale României în 2017.

Compania Jidvei se numărat printre cele 30 de branduri de excepție ale României, alături de Ariston, Bonduelle, Borsec, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Fashion Days, Garanti Bank, Gerovital, Head & Shoulders, Helpnet, Jidvei, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Karcher, Librăriile Humanitas, Medlife, Mega Image, Mobexpert, Nivea, Olympus, Orange, Provident, Radio Zu, Raiffeisen Bank și Visa, alături de lideri ai unor instituții precum Amcham, Artmark, Business  Review și Junior Achievement.

„Distincția de Superbrand înseamnă mai mult decât a investi în tehnologie de ultima oră și a avea unele dintre produsele de cea mai bună calitate. Un Superbrand trebuie să fie aproape de consumatorii săi, să îi înțeleagă, și să încerce să rezoneze cu valorile lor. Și acest lucru a fost mereu una dintre prioritățile cele mai importante ale Jidvei”, a spus Maria Necșulescu, Director General Adjunct Jidvei, în cadrul Galei Superbrands Romania, ediția a VIII-a.

Simbolurile Jidvei au origini medievale. Simbolul utilizat în identitatea vizuală a gamei Jidvei, Dragonul cu cap de femeie, care poartă struguri la urechi și are coadă din frunze de vita-de-vie, a fost găsit pe clopotul uneia dintre cele mai frumoase biserici fortificate din Romania, construită în secolul al XV-lea, în satul Bălcaciu din comuna Jidvei.

Castelul Bethlen-Haller, construit în anul 1560 și readus la lumina printr-un proces amplu de restaurare începând cu anul 1989, este simbolul din logo-ul Jidvei, iar Castelul Sânmiclauș, construcție unică ridicată de Miklos Bethlen între anii 1642-1716, se regăsește pe eticheta vinurilor Ana din gama Owner’s Choice.

 

Jidvei a fost mereu unul dintre producatorii români de vin de top, prima medalie de aur obtinuță la un concurs internațional fiind în 1958, la doar nouă ani de la înființare. Performanțele au continuat de-a lungul anilor, însă o transformare semnificativă are loc odată cu privatizarea companiei în anul 1999.

Etapa de dezvoltare, marcată de un amplu program de retehnologizare și modernizare, a fost susținută de cea mai mare investiție din industria vinurilor din România, respectiv un total de peste 80 de milioane de euro.

Pentru dezvoltarea companiei, investițiile au fost direcționate către replantarea viței-de-vie, plantarea unor noi suprafețe, precum și modernizarea sistemelor de susținere. De asemenea, s-a urmărit extinderea cramelor existente, construcția unora noi și, nu în ultimul rând, modernizarea și retehnologizarea echipamentelor mecanice. Tehnologia de ultimă generație și îmbunătățirea tehnicilor de vinificare au contribuit la obținerea numeroaselor premii.

În ultimii cinci ani, vinurile Jidvei au fost distinse cu peste 200 de medalii la concursuri internaționale de prestigiu: Concours Modial du Sauvignon, Decanter World Wine, Femmes et Vins du Monde, Mondial de Bruxelles, Mundus Vini, Concours Mondial du Rose, Chardonnay du Monde, Vinalies, Selections Mondiales des Vins Canada, San Francisco International Wine Competition, China Wine & Spirits Awards etc.

Jidvei este pionier în România în ceea ce privește inovația și implementarea tehnologiilor noi, deținând cea mai mare cramă gravitațională din Europa și singura din România, prima mașină de plantat cu GPS din Europa și primul sistem de vinificatie complet computerizat.

De-a lungul timpului, Jidvei a creat game alese și diverse, pentru ca orice iubitor de vin să se poată bucura de un vin de calitate, pe placul sau: vinuri seci, vinuri aromate, cupaje vinificate în alb și roze, dar și vinuri roșii. Diversitatea gamelor arată și preocuparea continuă pe care compania o are pentru inovația în materie de vin și de gusturi, portofoliul cuprinzând peste 56 de produse.

Gamele sunt grupate în vinuri cu indicatie geografica – Dealurile Transilvaniei (1958), și vinuri de origine controlata – Tradițional (1975), Clasic (2000), Castel (2002), Tezaur (2003), Grigorescu (2008) și Nec Plus Ultra (2010). În anul 2012, compania a lansat doua game de vinuri exclusiviste: Mysterium și Owner’s Choice – Ana și Maria.

De peste 60 de ani, Jidvei produce vinuri spumante după metoda tradițională – Spumant Jidvei (1974) și Mărgăritar (2003). Acestea se remarcă prin prospețime, finețe și echilibrul texturii.

În spiritul unei tradiții transilvanene vechi, Jidvei produce distilate din vin – Vinars Jidvei VSOP (2002) și Vatra VS (2015). Obținute din vinuri nobile și învechite în butoaie de lemn de Transilvania, acestea sunt renumite în rândurile iubitorilor de vinars.

În anul 2015, compania a lansat campania „Vin de casa din must de la Jidvei”, inițiativă care vine în sprijinul micilor producători și a gospodarilor care doresc să obțina acasa un vin de calitate autentic romanesc, soiurile disponibile fiind Sauvignon Blanc și Feteasca Regală cu Muscat Ottonel.

Parcursul și evoluția companiei au fost posibile datorită crezului unor oameni dedicați care au înțeles și au știut cum să păstreze cu deosebită grijă și demnitate vechea și bogată tradiție viticolă a României și a Târnavelor.

Pasiunea pentru vinuri s-a transmis din tată în fiu, vinurile Jidvei fiind o moștenire de familie, o emblemă pentru cei din zona și o mândrie națională. Acum moștenirea Jidvei se pregătește să treacă în mâinile celei de-a treia generații a familiei care deține compania. Tradiția se păstrează, vinurile Jidvei fiind recunoscute și premiate constant la concursurile internaționale de specialitate. Jidvei este cel mai bun exemplu că în România se poate face agricultură de calitate.

 


Vezi cele mai interesante video Alba24.ro


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EDUCAȚIE

Erou de război din Ohaba, vizitat de ziua lui de elevii Colegiului Militar din Alba Iulia. I-au făcut cadou drapelul României

Publicat

„Să fiţi cinstiţi în munca voastră şi să nu fiţi egoişti!” le-a transmis veteranul de război Vasile Munteanu, elevilor militari care l-au vizitat săptămâna aceasta cu ocazia împlinirii vârstei de 98 de ani. ”Elevul caporal Bogdan Golban, eleva fruntaş Ioana Berzescu și plutonier adjutant Ioan Mihu de la Colegiul Național Militar „Mihai Viteazul”, însoţiţi de […]

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Caravana Off-Road Adventure Romania a ajuns în cătunele inaccesibile din Alba. Cadouri pentru copiii din zonele izolate

Publicat

Moș Crăciun a ajuns anul acesta și în cele mai îndepărtate și mai inaccesibile cătune ale județului Alba. Asta grație membrilor clubului Off-Road Adventure Romania, care, ca în fiecare an, duc cadourile acolo unde nimeni altcineva nu poate să o facă.  ”Caravanele Off-Road Adventure Romania sunt acțiuni umanitare pe care le organizăm în fiecare an […]

Citește mai departe
Publicitate

CUGIR

Ce s-ar întâmpla la Alba Iulia și Sebeș, dacă s-ar RUPE barajul de la Oașa. Scenarii ”apocaliptice”, analizate de autorități

Publicat

Un document privind analiza riscurilor în județul Alba prezintă mai multe scenarii „apocaliptice” care s-ar putea produce în cazul unor avarii majore la cele cinci baraje de pe râurile Sebeș și Cugir. Potrivit acestuia, în cazul unei breșe de 200 de metri în barajul de la Oașa, unda de viitură produsă pe râul Sebeș va […]

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Călin Mătieș, deținătorul brandului ”Pita de Sântimbru”, propus consilier la ANSVSA pe problema produselor tradiționale

Publicat

Președintele ANSVSA, Robert Chioveanu, i-a propus vineri lui Călin Mătieș, președintele Federației Naționale a Producătorilor de Produse Tradiționale, un post de consilier în cadrul instituției. Mătieș este foarte cunoscut în județul Alba pentru implicarea în lansarea unui brand județean de succes: ”Pita de Sântimbru”.  Rolul acestuia la ANSVSA va fi acela de a ajuta la […]

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate