Eveniment
Compania Națională de Investiții bagă 1,6 milioane de lei într-o campanie de promovare. La cine se duc banii
Compania Națională de Investiții, aflată în subordinea Guvernului, va plăti 1,6 milioane de lei pentru a se va promova timp de un an, la TV și pe internet.
Totul în baza unui contract de 1,6 milioane de lei (peste 320.000 de euro), scrie Europa Liberă, care a publicat o investigație legată de acest lucru.
Jurnaliștii scriu că firma intermediară a primit contracte de la stat de 6 milioane de euro.
Scopurile declarate ale campaniei de publicitate sunt creșterea notorietății CNI, „ca societate ce gestionează eficient fondurile publice”, și atragerea de noi beneficiari și a unui număr mai mare de urmăritori pe rețelele sociale.
Firma care se va ocupa de această campanie, All Media Company, este aceeași care a primit anul trecut peste 10 milioane de lei de la Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) pentru o campanie privind rolul justiției în societate și este printre cele care au primit bani publici pentru promovare de la PNL.
O mare parte din banii pentru campania CNI se va îndrepta spre principalele televiziuni din România.
CNI nu a răspuns la solicitarea jurnaliștilor de la Europa Liberă, care au întrebat care este oportunitatea unui contract de publicitate și relația cu firma All Media Company.
Foto: Pixabay
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News