Actualitate
Compania Transavia participă pentru a cincea oară consecutiv la Anuga, cel mai important Târg Internațional din industria agroalimentară

Prezența la târgul Anuga este o tradiție de mulți ani pentru Transavia, iar strategia de dezvoltare pe piața de export presupune și participarea la târguri și expoziții internaționale de profil, în contextul în care peste 25% din producția realizată anual de companie ajunge în mai multe țări europene. Transavia participă ca de fiecare dată cu stand propriu, afirmându-și și aici poziția de lider de categorie, ediția din acest an aducând companiei ocazia de a prezenta noile ambalaje ale produselor Fragedo, care au la bază cele mai moderne tehnologii de ambalare, o investiție de 2 milioane de euro realizată de companie în anul 2016.
„Participarea la târgul Anuga este o reconfirmare a activității pe care o realizăm de mai bine de 26 de ani și a produselor noastre. Pentru a menține de fiecare dată cele mai înalte standarde, realizăm investiții constante în tehnologii moderne, care să faciliteze și fluidizeze procesul de producție. Astfel, ne respectăm promisiunea făcută către consumatorii de pretutindeni, Well Made in Romania, acum și mai puternic exprimată de noua comunicare sintetizată prin iconurile diferențiatoare, precum Siguranță asumată de familia fondatoare.”, declară Ioan Popa, președintele Grupului Transavia.
Despre Transavia
Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale. În prezent, Transavia are peste 2000 de angajați, 24 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 70.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de clitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin bradurile Fragedo și Papane. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News