Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Comunicat Asocierea RER Vest – RETIM: Contractul de salubrizare poate fi încheiat și online


Publicat

Asocierea RER Vest – RETIM, noul dvs. operator de colectare și transport al deșeurilor municipale, anunță utilizatorii serviciului de salubrizare că acum se pot încheia contracte simplu și ușor, folosind platforma online dedicată. Este necesară doar o fotografie a actului de identitate .

Pe lângă vizitele la domiciliu ale reprezentanților de vânzări și punctele fixe din anumite localități, Asocierea REV Vest – RETIM pune la dispoziția clienților din Alba Iulia, Aiud, Ocna Mureș, Teiuș, Sebeș, Cugir și satele apartinatoare varianta încheierii online a contractelor de salubrizare.

Avantajele încheierii online a contractului de salubrizare

  • Rapid – timpul de completare este de doar câteva minute
  • Ușor – folosirea unei interfețe intuitive, care include funcția de auto-complete
  • Confortabil – nu mai este necesară deplasarea clientului sau agentului de contractare
  • Sigur – protejează împotriva riscului de contaminare cu virusul COVID-19
  • Digital – permite arhivarea electronică a contractului

Procedura de încheiere online pas cu pas este următoarea:

  • Se accesează platforma https://retim.ro/contract/contracteonline
  • Se citește “Nota de informare privind prelucrarea datelor personale” și se bifează “Sunt de acord cu termenii și conditiile” prevăzute în nota respectivă
  • Se completează cu numele, prenumele, CNP-ul titularului de contract
  • Se completează DATELE PUNCTULUI DE COLECTARE AL DEȘEURILOR, astfel: se selectează județul Alba, Localitatea, Satul (daca este necesar), tip strada, nume stradă, număr, bloc, etaj, apartament
  • Se selectează data începerii efective a contractului. Se va trece data 01.11.2021 (pentru clienții din Sebeș și Aiud) sau 01.12.2021 (pentru clienții din Alba Iulia, Aiud, Ocna Mureș, Teiuș )
  • Se introduce în căsuța corespunzătoare numărul real de persoane din gospodărie
  • Se completează cu DATELE DE DOMICILIU ALE TITULARULUI . În cazul în care domiciliul este același cu adresa de colectare se bifează căsuța corespunzătoare, în caz contrar se completează cu datele solicitate.
  • Declarare date act de identitate – se selectează tipul de act de identitate (carte de identitate, buletin, pașaport) și se completează seria, numărul și data eliberării actului. SE ÎNCARCĂ DE PE PROPRIUL DISPOZITIV O FOTOGRAFIE DUPĂ ACTUL DE IDENTITATE. Formatele acceptate sunt jpg, jpeg sau png.
  • Va rugam sa completati toate informațiile de contact – adresă email, telefon fix, telefon mobil- pentru a putea coresponda cu dvs si pentru transmiterea facturii. Prin introducerea acestor date facilitați corespondența directă.
  • Se bifează căsuța “Doresc sa primesc factura doar pe email”. Este cea mai rapidă metodă de a primi factura de salubrizare, nemafiind nevoie de factura tipărită expediată prin poștă.
  • Finalizarea procedurii se realizează prin apăsarea butonului ÎNREGISTRARE.

Contractul este standard, aprobat de autorități, conform legislatiei, și nu poate fi modificat. Aceasta poate fi consultat pe www.retim.ro/Alba sau poate fi solicitat la adresa de e-mail contracte.alba@rervest.ro.

ATENȚIE! Este necesară completarea integrală a tuturor datelor solicitate.

După câteva zile de la înregistrarea datelor în sistemul operatorului de salubrizare, se va primi pe adresa de email declarată contractul semnat. Din acest moment, contractul de salubrizare este încheiat și valabil, asigurând baza legală a prestării serviciilor de colectare și transport al deșeurilor municipale. Acestea vor începe la data intrării efective în operare. Contractul se poate salva electronic sau printa și arhiva corespunzător.

Informații și detalii suplimentare

Pentru informații suplimentare ne puteți scrie pe adresa de email contracte.alba@rervest.ro sau ne puteți suna la numărul de Call Center +40374885694 , de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

25 octombrie: 301 de decese și 9.187 de cazuri noi de COVID în România, în ultimele 24 de ore. Bilanț parțial

Publicat

Au fost înregistrate 9.187 de cazuri de COVID-19, în ultimele 24 de ore, potrivit datelor transmise luni, 25 octombrie, de Grupul de Comunicare Strategică. Comparativ, cu o zi în urmă erau raportate 11.725 cazuri în 24 de ore.

Au fost confirmate 301 decese noi (față de 389 în 24 de ore, cu o zi în urmă).

Vezi Noile RESTRICȚII din toată țara. Carantină de noapte, magazine deschise până la 21.00, certificat verde la acces în instituții

Datele vor fi actualizate de Grupul de Comunicare Strategică. Revenim cu amănunte după ora 13.00.

Vezi CARANTINA de noapte în toată țara. Model declarație pentru deplasare după ora 22.00. Care sunt condițiile

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Curtea de Apel Alba Iulia, precizări despre ședințele de judecată și programul de lucru, în contextul noilor restricții

Publicat

Curtea de Apel Alba Iulia a făcut precizări legate de activitatea la instanță, în contextul restricțiilor care au intrat în vigoare de luni, 25 octombrie.

Activitatea va continua cu respectarea programării ședințelor de judecată anunțate anterior, fără modificarea programului de lucru cu publicul.

Vezi Noile RESTRICȚII din toată țara. Carantină de noapte, magazine deschise până la 21.00, certificat verde la acces în instituții

Se vor menține și, după caz, adapta măsurile de protecție sanitară și de organizare.

Anterior, Consiliul Superior al Magistraturii a precizat că activitatea instanțelor și parchetelor de pe lângă acestea se va desfășura în aceleași condiții ca și cele anterioare, atât în ceea ce privește actul de judecată și de urmărire penală, cât și ceea ce privește accesul justițiabililor în sediile acestora.

Anunțul de la Curtea de Apel Alba Iulia:

”Anunț important privind desfășurarea activității de înfăptuire a justiției la Curtea de Apel Alba Iulia și instanțele din circumscripția teritorială începând din 25.10.2021

Având în vedere reglementările și măsurile cuprinse în HG nr.1130/22.10.2021 care se aplică din 25.10.2021, pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, văzând prevederile Hotărârii nr. 734/12.05.2020 a Secţiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificările ulterioare, dispozițiile stabilite prin decizia Președintelui Curții de Apel Alba Iulia nr.40/2020, Curtea de Apel Alba Iulia face următoarele precizări:

Începând cu data de 25.10.2021, Curtea de Apel Alba Iulia şi instanţele din circumscripţia teritorială își continuă activitatea cu respectarea programării ședințelor de judecată anunțate anterior, fără modificarea programului de lucru cu publicul afișat la compartimentele publice, dar cu menținerea și, după caz, adaptarea măsurilor de protecție sanitară și de organizare necesare pentru desfășurarea activității instanțelor în condiții de maximă siguranță pentru sănătatea tuturor participanților la actul de justiție.

În măsura în care vor fi stabilite măsuri suplimentare privind accesul în instanțe sau desfășurarea ședințelor de judecată vom face publice de îndată modificările survenite.

Având în vedere riscul actual pentru sănătatea publică cauzat de numărul mare de infectări cu virusul SARS-CoV-2, recomandăm tuturor persoanelor care au termene de judecată în perioada următoare să evite prezența la sediul instanței, în cazul în care aceasta nu este absolut necesară, să respecte cu strictețe intervalele orare pentru care sunt programate cauzele în care sunt implicate, cu limitarea staționării în incinta instanței doar pentru timpul strict necesar îndeplinirii obligațiilor judiciare sau profesionale, folosirea exclusiv a mijloacelor electronice de comunicare cu instanța, de transmitere a documentelor și de informare disponibile permanent la nivelul instanței, în special aplicațiile Dosar Electronic și „TDS” (Trimitere Document Securizat) și nu în ultimul rând, respectarea tuturor măsurilor de protecție și prevenție recomandate de autoritățile sanitare.

Ne exprimăm speranța că, prin continuarea implementării cu succes a acestor recomandări, care depinde în mare măsură și de conduita responsabilă a publicului din instanțe, vom reuși să trecem împreună cu bine peste această perioadă dificilă”.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Prima veste bună: Viteza de vaccinare a depăşit pentru prima dată viteza de infectare în valul 4, în România

Publicat

Viteza de vaccinare a depăşit viteza de infectare pentru prima dată în valul 4-Delta, în acest weekend, a declarat medicul Octavian Jurma. 

Acesta spune că, dacă vaccinarea continuă în ritmul mediu din ultimele şapte zile, la finalul lunii decembrie România va avea 10 milioane de persoane vaccinate cu prima doză şi, în martie anul viitor, 15 milioane.

„Dacă vaccinarea continuă în acest ritm, în 2 săptămâni viteza de scădere a populaţiei neimunizate recent se va dubla. Acest fenomen va accentua viteza de ieşire din valul 4-Delta şi va scurta perioada de platou care pare să instaleze în aceste zile” a declarat acesta.

Media ultimelor zile a fost de 62.400 de persoane imunizate pe zi cu doza 1.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

CNAIR: Transfăgărășanul se închide de astăzi, 25 octombrie. Circulația rutieră va fi oprită între Piscu Negru și Bâlea Cascadă

Publicat

Luni, 25 octombrie, circulația rutieră va fi închisă pe DN 7C (Transfăgărăşan) de la km 104+000 (Piscu Negru) până la km 130+800 (Cabana Bâlea Cascadă).

Măsura a fost adoptată de către Comisia de Revizuire Specială din cadrul CNAIR conform Normativului privind circulația rutieră pe drumurile montane, DN 7C și DN 67C ”ind AND 615-2020” care prevede oprirea circulației pe Transfăgărășan.

Acest normativ reglementează unitar circulația rutieră pe DN 7C și DN 67C în vederea asigurării viabilității acestora prin prisma condițiilor meteorologice, climatice, altitudinii la care sunt situate și a caracteristicilor tehnice ale acestor drumuri montane.

Reprezentanții CNAIR au transmis că sectorul de drum închis circulaţiei va fi semnalizat corespunzător.

Aceștia reamintesc că din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile (polei și zăpadă), pentru siguranța participanților la trafic, CNAIR și Poliția Rutieră au decis ca circulația autovechiculelor să se mențină închisă pentru toate categoriile de autovehicule pe DN 67C (Transalpina), între Rânca și Obârșia Lotrului (km 34+800 – km 59+800).

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale și autostrăzi pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau accesând pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro – DISPECERAT – Situatia Drumurilor Naţionale.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate