Connect with us
Publicitate

BLAJ

Comunicat de presă PNL: Echipa mea pentru Consiliul Local Blaj! Mergeți cu Rotar și Blajul va fi bine


Publicat

Blajul și echipa formată din Blăjeni, Gheorghe Valentin Rotar – Primarul Blajului, și lista de consilieri ai Partidului Național Liberal (PNL) în Consiliul Local Blaj pot rămâne un model de bune practici în administrația publică locală pentru că împreună am arătat că formăm o comunitate în care se pot realiza mari proiecte de dezvoltare!

Vă prezint echipa de consilieri locali pe care o propun pentru Blaj, oameni cu abilități dovedite în administrație, oameni pregătiți profesional și cu atitudine morală demnă de Blaj!

Sunt convins că parteneriatul: Blăjeni – Primar – Consiliul Local Blaj va funcționa la turație maximă și în mandatul 2020 -2024!

1. ROTAR GHEORGHE VALENTIN
Economist, Primar – Primăria Municipiului Blaj

2. MUREȘAN LIVIA
Profesor, Viceprimar – Primăria Municipiului Blaj

3. BALU NICOLAE DAN
Profesor educație fizică și sport – Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj

4. NEMEȚI MIHAI
Medic specialist chirurgie cardiovasculară – Spitalul Municipal Blaj

5. PRIPON HOREA IOSIF
Medic primar obstetrică-ginecologie, Șef Secție Obstetrică – Ginecologie Spitalul Municipal Blaj

6. STOICA TUDOR CĂTĂLIN
Inginer, Inginer producție – SC Bosch Automotive SRL Blaj

7. NICUȘAN CLAUDIU ȘTEFAN
Teolog, Administrator – SC Mitromedia SRL Blaj, Șef Birou Dezvoltare Strategică – Curia Arhiepiscopiei Majore

8. MOLDOVEANU PUIU VASILE
Inginer – Departament Proiectare IAMU SA Blaj

9. POPA MARIA LILIANA
Profesor învățământ primar – Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj

10. FRĂȚILĂ IOAN BOGDAN
Cântăreț bisericesc – Biserica Ortodoxă Tiur

11. HANDREA ALEXANDRU
Lucrător gestionar – Întreprindere Individuală Mănărade

12. ZEDLER MIHAI
Economist în Management, Consilier economist Departament Achiziții Indirecte – SC Bosch Automotive SRL Blaj

13. SIDERAȘ ALEXANDRU
Jurist, Pensionar

14. DAMIAN AUGUSTIN AUROL
Profesor educație fizică și sport, Director – Liceul Tehnologic „Timotei Cipariu” Blaj

15. IUGA MARCEL
Impiegat mișcare, Expert securitate și sănătate în muncă – SC AKTOR STA

16. ROTARU EUGEN MIRCEA
Profesor legislație/instructor – SC Rotaria Impex SRL Blaj

17. MARCU ANA
Profesor limba și literatura română, Director adjunct – Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj

18. FRĂȚILĂ LILIANA EUFIMIA
Inginer, Impiegat mișcare Stația CFR Copșa Mică

19. BAN GHEORGHE
Contabil, Pensionar

20. BOGDAN VASILE
Inginer – SC Prenis SRL Blaj

21. CLEJA IOAN
Medic veterinar – SC Blackie Vet SRL Blaj

22. SINEA SILVIU SIMION
Jurist, Pensionar

23. TOMOTAȘ VALERIA CRISTINA
Profesor științe socio-umane – Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj

24. TODEASĂ VIRGIL
Profesor educație fizică și sport, Pensionar

Aveți încredere că noi împreună, Blăjeni, Gheorghe Valentin Rotar și Consiliul Local Blaj, formăm echipa câștigătoare și vă îndemn ca la alegerile locale, pe 27 septembrie 2020: să mergeți cu Rotar și… Blajul va fi bine!

Comandat de Partidul Național Liberal, distribuit de SC INDEPENDENT SRL – portal: https://alba24.ro, cod unic mandatar financiar coordonator 21200012



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Via Transilvanica: a început implementarea proiectului în județul Alba. Traseu național de promovare turistică și culturală

Publicat

În județul Alba a început implementarea proiectului ”Via Transilvanica” – Drumul care unește, a anunțat președintele Consiliului Județean Alba, Ion Dumitrel.

Via Transilvanica este un proiect național ce urmărește amenajarea unui traseu turistic și de pelerinaj de peste 1.000 km, prin ruralul românesc.

”Astăzi (sâmbătă – n.r.) am străbătut, însoțit de primarul comunei Valea Lungă, Dan Florin Aldea și reprezentanții Biroului Turism din cadrul CJ Alba, o porțiune de 15 km, între Micăsasa (județul Sibiu) și Valea Lungă”, a anunțat Dumitrel.

Via Transilvanica, drumul care unește, este un traseu de drumeție care poate fi parcurs pe jos, pe bicicletă sau călare, de la Drobeta-Turnu Severin – unde a intrat pentru prima dată în țară Regele Carol I – străbate Transilvania și toate bogățiile culturale ale acesteia și ajunge până la Putna – unde se odihnește Ștefan cel Mare.

Este un drum care își propune să promoveze natura, istoria și multiculturalitatea Transilvaniei, ce poate fi parcurs în mai multe săptămâni în totalitate sau parțial în câteva zile, după puterea și dorința călătorului.

Infrastructura „Via Transilvanica” va oferi acces, la un interval de cel mult 25 de kilometri, la apă potabilă, cazare şi masă. Drumul este semnalizat cu marcaje specific și leagă trasee turistice cu drumuri forestiere.

Proiectul a fost lansat în iunie 2018, de Asociaţia Tăşuleasa Social, la Alba Iulia. În septembrie 2018, Asociația Tășuleasa Social din Piatra Fântânele a inaugurat primii 140 de kilometri din traseu.

În iulie 2019, au fost inaugurați cei 137 de kilometri din judeţul Suceava incluşi în Via Transilvanica, la Putna, prin montarea unei borne de început al traseului de pelerinaj.

sursă imagini: Facebook (Ion Dumitrel)

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Cum poţi afla ONLINE ce vechime în muncă ai acumulat şi dacă angajatorul ţi-a plătit contribuţiile pentru pensie

Publicat

Casa Naţională de Pensii Publice şi-a actualizat serviciile electronice, astfel că oamenii pot verifica acum online ce vechime au acumulat în anii de muncă, dar şi dacă angajatorul le-a plătit contribuţiile pentru pensie.

Orice salariat din România îşi poate crea un cont de utilizator pe site-ul Casei Naţionale de Pensii Publice (CNPP) pentru a afla ce vechime în muncă a acumulat pentru pensia de stat.

Odată creat contul, poţi afla rapid vechimea acumulată, prezentată fie ca situaţie lunară, fie ca situaţie anuală, informează avocatnet.ro.

Cum poţi verifica vechimea în muncă

Trebuie să îți faci un cont online pe site-ul CNPP AICI, pentru a putea vedea vechimea ta în muncă din evidențele autorităților. În acest sens, se completează un formular online AICI care apoi trebuie tipărit și prezentat, împreună cu actul de identitate (original și copie), la orice casă locală de pensii.

Ulterior, vei primi un e-mail prin care vei putea seta parola contului, după care vei putea accesa efectiv contul tău din site-ul CNPP.

Procedura de obținere a unui cont online

Pentru crearea unui cont online vizitatorii trebuie să citească descrierea fluxului de creare utilizator şi să îşi exprime acordul pentru condiţiile de utilizare a portalului CNPP. Acordul este considerat a fi asumat prin introducerea datelor specifice cererii de creare cont.

Pentru identificarea unică a utilizatorului este necesară completarea formularului de creare cont. Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii şi salvarea cererii nu este posibilă daca acestea nu sunt completate. Datele introduse trebuie să fie conforme cu realitatea.

Structura formularului este următoarea :

Date de identificare:

  • Numele şi prenumele
  • CNP
  • Adresa de e-mail
  • Act de identitate
  • Adresa de domiciliu.

Se introduce text (Cod CAPTCHA)

Se apasă butonul de finalizare formular.

După finalizarea completării formularului se apasă butonul Print pentru a putea fi semnat olograf în original, pe hârtie.

Pentru obţinerea datelor de acces, după ce s-a tipărit cererea trebuie parcurse urmatoarele etape:

  • Se semnează cererea;
  • Solicitantul se va prezenta personal cu cererea semnată la oricare casa teritorială de pensii, împreună cu actul de identitate în original şi copie sau, după caz, cu documentele justificative în original şi copie  pentru fiecare persoană terţă căreia îi va administra  contul;
  • Cererea va fi procesată şi aprobată la nivelul casei teritoriale de pensii. După aprobare vor fi transmise datele de acces (nume utilizator şi parolă) solicitantului, pe e-mailul specificat de acesta în cerere.

Cum poţi verifica vechimea ta în muncă. PASUL 1

Primul pas este autentificarea în contul de utilizator. Apeși pe butonul „Autentificare” din colțul din dreapta-sus al site-ului www.cnpp.ro. Se va deschide o pagină în care vei introduce e-mail-ul și parola pe care le-ai setat pentru contul tău, iar apoi vei apăsa pe „Autentificare”.

Cum poţi verifica vechimea ta în muncă. PASUL 2

Odată intrat în cont, vei avea la dispoziție un meniu în partea stângă a paginii. În meniu, selectezi „Datele mele din sistemul public de pensii”.

Cum poţi verifica vechimea ta în muncă. PASUL 3

În acea secțiune, poți alege fie un document cu stagiile lunare de cotizare înregistrate în evidențele CNPP începând cu aprilie 2001, fie un document cu stagiile anuale de cotizare. Intri pe stagii lunare sau pe stagii anuale și apoi apeși pe „Generează raport actualizat”.

Cum poţi verifica vechimea ta în muncă. PASUL 4

Diferența este că în primul fișier poți vedea situația vechimii lună cu lună (zile lucrate, venituri, condiții de muncă, punctaj, angajatorii care au cotizat pentru tine, vechime totală de muncă acumulată), din aprilie 2001 și până în prezent, iar în al doilea poți vedea doar situația anuală (fără detalii lunare). Dacă vrei să vezi situația anterioară lunii aprilie 2001, trebuie selectat „Informații din carnetul de muncă” și apăsat pe „Generează raport actualizat”.

Cum poţi verifica vechimea ta în muncă. PASUL 5

După ce ai solicitat generarea unui raport actualizat (sau a mai multor rapoarte), trebuie să aștepți câteva minute până se generează efectiv în sistem și devine disponibil în contul tău. Când un raport este gata, primești un e-mail de notificare și raportul îl poți descărca, în format PDF, din contul de pe site-ul CNPP. Mai precis, te duci înapoi în pagina în care ai cerut generarea raportului și vei găsi acolo fișierul descărcabil.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

sursa: avocatnet.ro, cnpp

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la STAT: POSTURILE vacante la instituții publice din Alba. Calendar și condiții pentru candidați

Publicat

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

Direcţia Naţională de Probaţiune – Serviciul Alba

– secretar

Condiții: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; experiență de cel puțin 1 an pe o funcție ce presupune ca principală atribuție activitatea de secretariat; cunoștințe de utilizare și operare PC (Word, Excel), precum și de utilizare e-mail.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 decembrie 2021

Concurs: 17 decembrie 2021 – selecția dosarelor; în perioada 07-14 ianuarie 2022, începând cu ora 08.30 – proba practică; în perioada 20-27 ianuarie 2022, începând cu ora 08.30 – proba interviu.

Posturi similare sunt la serviciile din alte 24 de județe.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Naţionale de Probaţiune din strada Apolodor nr. 17, etaj 6, sectorul 5, Bucureşti,  telefon mobil: 0726/755.330, e-mail: sru.probatiune@just.ro.

Administraţia Naţională Apele Române – Administraţia Bazinală de Apă Mureş – Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba

șofer/ F.I. Mecanizare

Condiții: studii medii – calificare șofer profesionist cat. CE; vechime în muncă: minimum 1 an; disponibilitate la program prelungit.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 decembrie 2021, ora 15:00

Concurs: 22 decembrie 2021, ora 09:00 – proba practică; 27 decembrie 2021, ora 09:00 – proba interviu.

– agent hidrotehnic/F. I. Sebeș (2 posturi)

Condiții: studii medii/școala profesională în domeniul construcțlllor/generâle + calificare în meseriile de zidar, dulgher sau agent hidrotehnic; vechime în muncă minimum 1 an; disponibilitate la program prelungit; domiciliu în zona de activitate a F.L. Sebeș

muncitor hidrometru (1/2 normă) Stația hidrometrică Colibi

Condiții: studii medii/școală profesională; domiciliul în satul Colibi, com. Ohaba; timp de lucru inegal.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 14 decembrie 2021, ora 15.00

Concurs: 21 decembrie 2021, ora 09.00 – proba practică(agent hidrotehnic)/scrisă (muncitor hidrometru); 24 decembrie 2021, ora 09.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Administraţia Naţională Apele Române”, Administraţia Bazinală de Apă Mureş, Sistemul de Gospodărire a Apelor Aba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 7A, telefon 0258/835.578, 0258/834.426, e-mail: personal@sgaab.dam.rowater.ro.

Autoritatea Rutieră Română – A.R.R.

– inspector de specialitate debutant (S) la Agenția Teritorială Alba – Compartimentul inspecție siguranța rutieră

Condiții: studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă: științe inginerești, administrative, economice sau juridice ori studii echivalente potrivit prevederilor 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, precum și, în cazul solicitanților care au obținut actul de studii în străinătate, documentul de recunoaștere/echivalare a acestuia emis în condițiile legii de către autoritatea administrației publice centrale competente; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul; permis de conducere valabil pentru categoria B; nu are mențiuni înscrise în certificatul de cazier judiciar; cunoștințe operare calculator: Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13 decembrie 2021, ora 16.30

Concurs: 21 decembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă – la sediul Formenerg, București, bd. Gheorghe Șincai nr. 3, sectorul 4, sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați înscriși la concurs; 24 decembrie 2021, ora 10.00: proba interviu – la sediul Formenerg – București, bd. Gheorghe Șincai nr. 3, sectorul 4, sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați admiși la proba scrisă.

Posturi similare sunt în Mureș, Brașov, Arad, Bihor, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Harghita, Caraș-Severin, Mehedinți, Constanța, Galați, Ialomița, Tulcea, Vrancea, Ilfov, București.

Relaţii suplimentare, la Autoritatea Rutieră Română – A.R.R., cu sediul în Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, telefon 021/313.48.53, Serviciul Resurse Umane.

Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier I.S.C.T.R.

– inspector trafic rutier gradul IA – Inspectoratul Teritorial nr. 4 – Alba

Condiții:

studii superioare absolvite cu diplomă de licență ca urmare a absolvirii unei instituții acreditata de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, specializarea ingineria autovehiculelor sau ingineria transporturilor; cunoștințe operare calculator: MS Office, Word, Excel, e-mail, internet – nivel mediu; să cunoască la nivel mediu o limbă străină de circulație internațională

sau

studii superioare absolvite cu diplomă de licența ca urmare a absolvirii unei instituții acreditate de învățământ superior în domeniile științe juridice, științe economice și/sau științe inginerești și au o vechime în muncă în domeniul transporturilor rutiere de cel puțin 3 ani;

vechime: minimum 7 ani experiență în muncă în țară/străinătate pe studii superioare; cunoștințe operare calculator: MS Office, Word, Excel, e-mail, internet – nivel mediu; să cunoască la nivel mediu o limbă străină de circulație internațională.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 8 decembrie 2021, ora 16.00

Concurs: 16 decembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 21 decembrie 2021, ora 10.00 – proba interviu.

Posturi similare sunt în Cluj, Bistrița-Năsăud, Teleorman, Vrancea București și sediul central.

Relaţii suplimentare, la sediul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier I.S.C.T.R. din Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, telefon 0725/597.680.

ALBA IULIA

Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia

– expert, gradul IA – psiholog, pe perioadă nedeterminată, la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul sociopsihopedagogie, specialitatea psihologie; vechimea minimă în specialitatea studiilor absolvite de cel puțin 6 ani și 6 luni; atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România în domeniul de specialitate psihologia muncii și organizational, treapta de specializare minimum practicant, forma de atestare autonom; dreptul de liberă practică să nu fie suspendat în condițiile art. 18 din Legea nr. 213/2004 privind exercitarea profesiei de psiholog cu drept de liberă practică, înființarea, organizarea și funcționarea Colegiului Psihologilor din România – condiție dovedită prin prezentarea unei adeverințe sau declarații pe propria răspundere; cunoștințe de operare PC (Microsoft Word, Excel); cursuri sau specializări în domeniul psihologiei muncii și organizationale; cursuri sau specializări în domeniul psihologiei clinice reprezintă un avantaj.

Termen limită de depunere a dosarelor: 8 decembrie 2021

Concurs: 20 decembrie 2021 – proba scrisă; 22 decembrie 2021 – proba interviu.

Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă.

Interviul – în cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

Relaţii suplimentare, la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, str. I.C Brătianu nr. 1, județul Alba, telefon 0258/810.964.

Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” Alba Iulia

– muncitor calificat

Condiții: studii medii; vechime în muncă minimum – 3 ani; certificat de absolvire curs sau atestat în una dintre următoarele calificări profesionale: lăcătuș, tâmplar, electrician, mecanic, instalator instalații sanitare.

Termenul limită de depunere a dosarelor (pentru îngrijitor): 13 decembrie 2021

Concurs: 16 decembrie 2021, ora 10.00 – proba practică, 20 decembrie 2021, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul instituției din Alba Iulia, str. Octavian Goga nr. 11, telefon: 0258/811.468.

Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba

– îngrijitor – Serviciul logistic – Patrimoniu imobiliar – Echipa de întreținere și reparații imobile

Condiții: studii gimnaziale; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.

Concurs: 14 decembrie 2021, ora 12.00 – proba scrisă; 17 decembrie 2021, ora 12.00 – proba practică; 21 decembrie 2021, ora 12.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba, str. A.I. Cuza nr. 10, jud. Alba, telefon mobil: 0743/134.717.

AIUD

Primăria Municipiului Aiud

– muncitor necalificat – Biroul Administrația Pieței

Condiții: studii generale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 decembrie 2021, ora 16.00

Concurs: 16 decembrie 2021, ora 9.00 – proba practică, la sediul Biroului Administrația Pieței, situat în Aiud, str. Iuliu Maniu nr. 38; 21 decembrie 2021 – proba interviu, la sediul Biroului Administrația Pieței, situat în Aiud, str. Iuliu Maniu nr. 38.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, camera 22, județul Alba, telefon 0258/861.310, interior 1013, fax 0258/861.280, e-mail: resurse@aiud.ro.

SEBEȘ

Unitatea Militară 02213 Sebeş

– muncitor calificat II (mecanic auto) – Grupa casare și manipulare materiale.

Condiții: nivelul de acces la informații clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care dorește Să candideze privind verificarea în vederea obținerii autorizației de acces la informații clasificate sau a certificatului de securitate, în situația în care va fi declarată admisă; nivelul studiilor: studii medii sau generale absolvite; vechime: 6 ani vechime în meserie/specialitate; perfecționări specializări: certificat de calificare profesională în meseria de mecanic auto/echivalent.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 8 decembrie 2021, ora 14.00

Concurs: 16 decembrie 2021, ora 09.00 – proba scrisă; 23 decembrie 2021, ora 09.00 – proba practică; 30 decembrie 2021, ora 09.00 – proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul U.M. 02213 Sebeş, str. Călăraşi nr. 74, Sebeş, judeţul Alba, telefon 0258/731.905, interior 102, e-mail: um02213@mapn.ro sau sebescentru@yahoo.com.

Alte localități

Liceul Tehnologic Jidvei

– 0,5 secretar și 0,5 bibliotecar (1 post)

Condiții: studii universitare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 21 decembrie 2021, ora 10:00 – proba scrisă; 23 decembrie 2021, ora 11:00 – proba practică; 23 decembrie 2021, ora 12:00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se, la sediul Liceului Tehnologic Jidvei, str. Perilor nr. 19, Judeţul Alba, telefon: 0258/881.124.

Primăria Comunei Vadu Moţilor

– asistent medical, debutant – Compartimentul asistență medicală în unitățile de învățământ

Condiții: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1397 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare; certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.; adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: fără vechime.

Concurs: 15 decembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă, data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Primăria Comunei Vadu Moţilor, judeţul Alba, telefon mobil: 0764/778.786

Primăria Comunei Poiana Vadului

– guard I

Condiții: studii medii; vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu necesită.

Concurs: 15 decembrie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 16 decembrie 2021, ora 14.00 – proba practică; 17 decembrie 2021, ora 15.00 – proba interviu.

Relații suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Poiana Vadului, judeţul Alba, telefon 0786/395.317, e-mail: primaria@poianavadului.ro.

Şcoala Gimnazială „Aron Cotruş” Cergău Mare

– secretar 0,5 normă (post temporar vacant)

Condiții: studii superioare; vechime în muncă – minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 9 decembrie 2021

Concurs: 15 decembrie 2021, ora 9.00 – proba scrisă; 15 decembrie 2021, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale „Aron Cotruş” din Cergău Mare, str. Principală nr. 166, judeţul Alba, telefon 0258/719.125.

Școala Gimnazială Roșia de Secaș

– secretar 0,5 normă (post temporar vacant)

Condiții: studii superioare; vechime în muncă: minimum 6 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 9 decembrie 2021

Concurs: 13 decembrie 2021, ora 09.00 – proba scrisă; 13 decembrie 2021, ora 14.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Școala Gimnazială Roșia de Secaș, cu sediul în comuna Roșia de Secaș, Str. Școlii nr. 282, județul Alba, telefon: 0258/765.715, mobil: 0729/075.969.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ASTĂZI: LOTERIA vaccinării, a zecea extragere săptămânală. Ce numere participă și care sunt premiile

Publicat

Duminică, 5 decembrie, va avea loc cea de-a zecea extragere săptămânală la Loteria de Vaccinare.

La această extragere participă numerele de ordine din intervalul 3.061.028 – 3.173.048, corespunzătoare participanților care s-au înscris, conform Regulamentului, până vineri, 3 decembrie, la orele 12:00.

La cea de-a zecea extragere săptămânală se vor acorda 80 de premii a câte 10.000 de lei și un premiu de 100.000 de lei.

Extragerea va fi difuzată pe TVR 1, duminică, 5 decembrie 2021, la orele 20:50. Rezultatele extragerilor vor fi afișate pe site-ul Loteriei Române www.loto.ro, pe site-ul Ministerului Economiei și pe site-ul Ministerului Sănătății.

Conform Legii nr. 55 din 15 mai 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, revendicarea premiilor se face în termen de maximum 30 de zile de la data extragerii, acest termen reprezentând termen de decădere din dreptul de a revendica premiul.

Ce este Loteria Vaccinării

Loteria de Vaccinare se desfășoară pe parcursul a 14 săptămâni, în perioada 3 octombrie – 31 decembrie 2021 și constă în 19 extrageri organizate în zilele de duminică/vineri, pe parcursul a 14 săptămâni, astfel:

  • 14 extrageri, respectiv câte 1 extragere pe săptămână
  • 3 extrageri, respectiv câte 1 extragere în fiecare lună
  • 2 extrageri organizate în săptămâna 14, respectiv în ultima săptămână a acțiunii.

La Loteria de Vaccinare se acordă un număr total de 1.139 premii în valoare totală de 15.000.000 de lei, după cum urmează:

  • 81 de premii săptămânale (80 de premii a câte 10 000 lei + 1 premiu mare săptămânal de 100.000 lei);
  • 3 premii lunare, (câte 1 premiu în ultima săptămâna a fiecărei luni de 300.000 lei);
  • 2 premii la finalul Loteriei Programului național de vaccinare, respectiv în luna 3, săptămâna 14, respectiv 1 premiu de 500.000 lei și premiul cel mare în valoare de 1.000.000 lei.

Fiecare participant la Loteria de Vaccinare va avea 4 șanse de câștig, respectiv posibilitatea de a câștigă 4 premii: 1 premiu în valoare de 10.000 lei sau de 100.000 lei, 1 premiu de 300.000 lei, 1 premiu de 500.000 lei și premiul cel mare în valoare de 1.000.000 lei.

Extragerea finală la Loteria de Vaccinare are loc la 31 decembrie 2021. Premiile acordate la această extragere vor fi în valoare de 500.000 de lei și marele premiu va fi de 1.000.000 de lei.

Cum te înscrii la extragerile viitoare

Înscrierea la Loteria de vaccinare se va face pe site-ul https://certificat-covid.gov.ro/login, începând cu data de 30 septembrie 2021, de către persoanele cu schemă completă de vaccinare, după generarea certificatului digital al UE privind COVID-19 pe baza CNP-ului.

Ulterior înscrierii, participantul primește un număr de ordine, alocat cronologic, corespunzător momentului înregistrării acestuia în aplicație.

Înscrierea pornește cu numărul de ordine 1, pentru primul participant înscris, și continuă până la finalizarea Loteriei de vaccinare, respectiv până la data de 31.12.2021, ora 12.00.

Aplicația permite atribuirea unui singur număr de ordine alocat aceluiași CNP. După finalizarea operațiunii de înscriere, participantul poate vizualiza numărul de ordine alocat.

Acesta se transmite prin e-mail către contul de e-mail al utilizatorului autentificat pe site-ul https://certificat-covid.gov.ro/login.

În vederea înscrierii, participantul trebuie să accepte condițiile prevăzute în Regulament.

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate