Actualitate
Comunicat finalizare proiect: Consolidarea capacității SJU Alba Iulia de gestionare a crizei sanitare COVID-19
Beneficiarul proiectului: Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia
Obiectivul general al proiectului este: Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 prin asigurarea raspunsului în timp util si eficient al sistemului medical al Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia la criza COVID -19 si consolidarea capacitatii adecvate de îngrijire si tratament a cazurilor de infectie cu virusul SAR – CoV – 2 prin dotarea cu echipamente /dispozitive/aparatura medicala necesare pentru tratamentul pacientilor.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Asigurarea disponibilitatii aparaturii si dispozitivelor medicale necesare Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, in vederea imbunatatirii capacitatii spitalului de a raspunde in timp util si eficient pentru tratarea cazurilor de infectie cu virusul SARS-CoV-2 .
2. Cresterea capacitatii de testare in vederea depistarii infectiilor cu COVID-19
3. Asigurarea conditiilor optime de siguranta atat pentru personalul propriu cat si pentru pacientii care se adreseaza Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia
Valoarea totala a proiectului conform contractului de finantare este de 13.928.181,43 lei, din care cofinantare UE: 13.928.181,43 lei.
Data inceperii proiectului: 01.02.2020
Data finalizarii proiectului: 30.12.2022
Codul SMIS: 140093
Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională/Fondul de Coeziune prin POIM 2014-2020
Date de contact beneficiar:
Municipiul Alba Iulia, România, Str. Bld. Revolutiei nr. 23, judetul Alba, cod postal 510073, România, tel. 0258820825, mail: managersjualba@gmail.com
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News