Connect with us
Publicitate

Economie

Comunicat: Transavia, liderul industriei avicole din România, își dezvăluie povestea de succes la ANUGA 2023

Publicat

Transavia, cel mai mare producător din industria avicolă din România, își pregătește standul pentru a aduce produse autentice, sigure și de calitate superioară la ediția din acest an a ANUGA, cel mai important târg internațional pentru industria alimentară și a băuturilor.

În perioada 7-11 octombrie 2023, produsele și povestea succesului Transavia pot fi descoperite la standul E41 din hala 9.

Participarea Transavia la ANUGA 2023 constituie un instrument foarte bun pentru atragerea de noi clienți, dezvoltarea relațiilor personale la nivel profesional și de identificarea unor oportunități valoroase.

Acest eveniment oferă un mediu propice pentru dezvoltarea unor noi direcții de producție, cât și pentru inițierea de discuții care, ulterior, pot evolua în noi contracte de export.

Exporturi zilnice, în aproape 30 de țări

Cel mai mare producător din industria avicolă din România face în prezent exporturi zilnice, produsele sale ajungând pe mesele consumatorilor în aproape 30 de țări, între care Bulgaria, Croația, Congo, Estonia, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Lituania, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Serbia, Slovacia, Ungaria. Acest succes se datorează întregii echipe Transavia, care, de la bob la furculiță, are o contribuție importantă la siguranța și calitatea superioară și constantă a produselor oferite.

„Cel mai mare atu pe care îl avem este faptul că suntem 100% integrați, de la bob la furculiță, având mereu produse din carne de pui de cea mai înaltă calitate, sigure și savuroase.

Cei aproape 20 ani de când exportăm și-au pus amprenta pozitiv și pe imaginea României ca exportator de carne de pui, care acum este apreciată în lume.

Un avantaj enorm pe care îl avem noi este seriozitatea cu care onorăm contractele și deschiderea pe care o avem pentru a găsi soluții optime”, declară Daniel Opriș, Director Vânzări Externe Transavia.

Aproximativ 30% la sută din producția anuală a afacerii de familie din inima Transilvaniei merge către export, în mai multestate europene și de pe alte continente.

Tendințe internaționale și oportunități pentru exportul de carne de pui

Ca pentru orice lucru făcut așa cum trebuie, este necesară înțelegerea așteptărilor consumatorilor din alte țări, cum se desfășoară activitatea de export, care sunt cerințele partenerilor, care sunt punctele tari, ce trebuie îmbunătățit înla ofertă.

„Într-o lume în continuă schimbare, în care producătorii din industria alimentară sunt într-o luptă constantă pentru o cotă cât mai mare din coșul de cumpărături al categoriei din care fac parte, trebuie să fim foarte bine informați, agili și orientați către oportunități. Trendurile se schimbă cu o viteză uluitoare, iar clienții noștri de pretutindeni sunt tot mai exigenți și informați.

Participarea Transavia la ANUGA 2023 ne asigură conectarea cu cele mai recente tendințe din industrie și ne dă posibilitatea să interacționăm cu parteneri și experți de top din domeniu care se pot informa despre produsele noastre autentice, sigure, de cea mai înaltă calitate, despre modelul nostru unic de afacere în regiune, integrat 100%, de la bob la furculiță, și despre acțiunile și ambițiile noastre din sfera sustenabilității.

Mizăm pe aceste aspecte pentru a accelera distribuția noastră în afara granițelor și a ne crește în viitor cota de piață la nivel internațional”, menționează Daniel Opriș, Director Vânzări Externe Transavia.

Tema ediției din acest an, ”Creștere durabilă – îndreptarea către un viitor alimentar mai durabil împreună cu industria”, se aliniază perfect cu viziunea și eforturile Transavia de a-și reduce constant amprenta ecologică, contribuind astfel la un mediu mai sănătos pentru generațiile viitoare.

Prin strategia de sustenabilitate, de la bob la furculiță, reputata afacere de familie acționează responsabil și sustenabil în privința oamenilor, a animalelor, a comunităților și a mediului.

„La TRANSAVIA, credem că dezvoltarea economică și sustenabilitatea merg mână în mână. Suntem dedicați atât producției sigure de carne de pui de cea mai înaltă calitate, cât și respectării principiilor de afacere etică și responsabilă, de la bob la furculiță.

De altfel, suntem pionieri ai industriei, atât prin investițiile masive în soluții durabile, inclusiv energie verde, cât și prin transparența pe care o arătăm, fiind singurul producător din sector care publică voluntar, încă din 2019, Rapoarte de Sustenabilitate.

Suntem mândri să fim singura companie românească care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar, asumându-ne astfel angajamentul de a contribui la un viitor alimentar mai durabil”, declară Theodora Popa, Vicepreședinte Transavia.

În perioada 7-11 octombrie 2023, Transavia prezintă modelul unic de afacere integrat vertical 100%, povestea de succes, angajamentele de sustenabilitate și produsele sale din carne de pui autentică, sigure și de înaltă calitate, la standul E41 hala 9, de la ANUGA Meat, Köln, Germania.

Unul dintre cele mai mari de târguri pentru industria alimentară și a băuturilor din lumea duce în prim-plan cele mai noi perspective asupra dezvoltărilor de pionierat ale industriei cărnii și mezelurilor.

Transavia, liderul pieței locale de carne de pui

Transavia este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile de carne de pui Fragedo și semipreparate pe bază de pui Papane.

Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță.

În cei peste 32 de ani de activitate, Transavia a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor.

Unul dintre cei mai mari angajatori români, Transavia are în prezent aproape 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 31 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii.

În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și de pe alte continente.

Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică,ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.

Transavia este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Cojach

    marți, 03.10.2023 at 19:43

    la începutul articolului trebuia scris Articol publicitar . Mai mult pare reclama. Ați încasat ?!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate