Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Concurs pentru post vacant la CJ Alba. Înscrieri până în 19 februarie pentru funcţia de la Direcția de amenajare a teritoriului. Vezi unde se mai fac angajări

Publicat

sediul CJ, prefectura AB

În februarie şi martie se organizează concursuri pentru trei posturi vacante în administraţia judeţeană şi locală din Alba. Este vorba despre o funcţie de consilier clasa I la Consiliul Judeţean Alba, şef serviciu la Casa de Pensii şi referent la Primăria Jidvei. Toate posturile sunt permanente.

Consiliul Județean Alba organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Biroul accesare coordonare proiecte – Direcția amenajarea teritoriului și urbanism. Candidaţii vor avea de susţinut o lucrare scrisă în 3 martie, de la ora 10.00, la sediul instituţiei.

Condițiile pe care trebui să le îndeplinească sunt să aibă studii superioare economice de lungă durată, absolvite cu diplomă, vechime minimă de 9 ani în specialitatea studiilor necesare ocupării postului şi cunoștințe de operare pe calculator.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până în data de 19 februarie 2014, ora 16.00, la Biroul resurse umane din cadrul Consiliului Județean Alba și va conține în mod obligatoriu: formularul de înscriere, copia actului de identitate, copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, cazierul judiciar, adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; declarație pe propria răspundere că nu a efectuat activități de poliție politică.

Copiile acestor acte se prezintă însoțite de documentele originale sau copii legalizate, pentru a fi certificate pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Bibliografia concursului este stufoasă şi cuprinde 16 legi, regulamente, ordonanţe de guvern sau hotărâri de guvern din domeniul administrației publice locale, dezvoltării regionale, fondurilor europene și publice naționale aferente, atribuirii contractelor de achiziție publică. Mai multe detalii puteţi găsi pe site-ul CJ Alba.

La Casa Judeţeană de Pensii Alba este o funcţie publică vacantă de şef Serviciu Plăţi Prestaţii. Concursul de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a acesteia este organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Proba scrisă este programată de la ora 10.00, în 25 februarie, iar data interviului va fi comunicată ulterior.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice sau juridice;

studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;

– să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului (24 ianuarie 2014) și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din HG 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.

Primăria Comunei Jidvei organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacantă, de referent clasa III, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, Impozite şi Taxe. Concursul se desfăşoară în 24 februarie, ora 10.00, iar data limită de depunere a dosarelor este 11 februarie, ora 16.00. Condiţiile de participare la concurs sunt cele generale prevăzute de Statutul funcţionarilor publici, la care se adaugă studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat şi vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax