Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Consilierul local de la Aiud, Andrea Katona, a fost numită în funcția de director executiv la AJOFM Alba


Publicat

Consilierul local liberal de la Aiud, Andrea Katona, a fost numită în funcția de director executiv  al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Alba, pentru o perioadă de 6 luni, prin ordin al președintei ANOFM, Cristiana Barbu.  

Andrea Katona este şi psihopedagog la DGASPC Alba și a mai ocupat funcţia de conducere la Complexului de Servicii din Aiud.

A mai îndeplinit funcţii de reprezentare din partea Consiliului Local Aiud în comisia de evaluare și asigurarea calității în școală la Colegiul “Național Bethlen Gabor” sau cea de acordare a locuinţelor sociale. În acest mandat, face parte din Comisia pentru activităţi ştiinţifice, învăţământ, cultură, culte, sport şi agrement, sănătate, familie, protecţie socială și protecţia copilului din CL.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

5 Comentarii

5 Comments

  1. Mitica

    vineri, 15.02.2013 at 19:39

    Dar adjunct(a) cine este? Aveti grija ca acolo angajatii sunt „neamuri,neamuri” aproape toti:sotie,cumnata,copii,verisori si verisoare,nasi,si mai stie numai d-zeu ce.Starpiti cuiburile ca prea au prins unii radacini mai adanci decat arborii seculari.

  2. mimi

    sâmbătă, 16.02.2013 at 09:05

    Este f adevarat ca in institutie este o caracatita de te doare capul. Doar este institutia lui Bianu. Au proiecte si iau bani toate neamurile lui Engy si a marei doamne Bora care spera ca atat ea cat si acest afacerist Corneliu sa se intoarca.
    Va fi f greu pentru aceasta doamna sa desluseasca itele , iar angajatii sunt speriati de faptul ca nu au voie sa dea relatii despre aceasta mafie pdlista.

  3. functionar

    sâmbătă, 16.02.2013 at 10:37

    Pt comentarii corecte, documentativa mai intai si apoi aruncati cuvintele…dle Mitica

    • Dionis

      sâmbătă, 16.02.2013 at 16:45

      Lucrezi la AJOFM Alba, asta se vede! Cu cine esti ruda, @functionarule?

      • HaHaHa

        duminică, 17.02.2013 at 00:48

        Sugerez utilizarea unei carabine pentru rezultate, altfel degeaba incerci.

        Nu o sa faca doamna nimic, stuful e prea… stufos si o sa cedeze, cum e cazul mai peste tot.

        @Mimi, mfaia nu are culoare politica… ori ca e pdlista ori pnlista tot ca ilici si nastase se comporta. Fa cu mana, tai-tai, ca tot acolo ii vezi.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Sondaj CURS: Cinci procente între PNL și PSD. Ce partid a crescut în perioada crizei coronavirusului

Publicat

PNL şi PSD se află la o distanţă de doar 5 procente, potrivit celui mai recent sondaj realizat de Centrul de Sociologie Urbană și Regională. Liberalii se menţin la 32%, la fel ca în precedentul sondaj CURS, însă social-democraţii au scăzut, de la 29%, la 27%.

Cercetarea sociologică făcută în perioada 14-29 mai arată că singura creştere se înregistrează în cazul Pro România, de la 6%, la 7%.

Întrebați cu ce partid politic ar vota la alegerile locale, cei care au participat la sondaj s-au împărțit: PNL 32%, PSD 27%, USR-PLUS 12%, Pro România 7%, ALDE 5%, UDMR 5%, PMP 5%, PP-USL 3%.

69% dintre cei care intenţionează să voteze şi-au exprimat o opţiune.

Potrivit CURS, sondajul a fost făcut pe un eșantion de 980 respondenţi, votanţi în vârstă de 18 ani şi peste, marja maximă de eroare la nivelul întregului eșantion fiind +/-3,13% la un nivel de încredere de 95%.

Sursa: stiripesurse.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Patriarhia Română dă liber la pelerinaje și aplică anumite norme de siguranță pentru turiști

Publicat

Agenția Basilica Travel a anunțat reluarea pelerinajelor, începând de vineri, în condiţii speciale, cu respectarea unor reguli stricte pentru protecţie şi siguranţă.

”Cu mare bucurie, anunţăm reînceperea pelerinajelor Basilica Travel începând cu data de 05.06.2020! Vom poposi împreună în locuri atinse de istorie şi spiritualitate, ne vom reîntâlni, ne vom revedea şi vom crea amintiri împreună”, transmite Agenția de pelerinaje a Patriarhiei Române.

Pelerinajele vor avea loc în condiții speciale, cu respectarea unor reguli stricte pentru protecție și siguranță:

* La îmbarcarea în autocar ghidul va adresa întrebări privind istoricul recent de sănătate, precum şi un chestionar sumar al stărilor de sănătate;

* Se vor pune la dispoziţie dezinfectanţi pentru a fi folosiţi la fiecare urcare şi coborâre din autocar;

* Îmbarcarea în autocar se face doar prin prima uşă a autocarului, sub stricta supraveghere a însoţitorului de grup;

* Autocarul va fi curăţat şi dezinfectat la fiecare coborâre a pelerinilor de către personalul Basilica Travel;

* Distanţarea în autocar se va face conform normelor impuse de autorităţi;

* Toţi pelerinii au obligaţia de a purta masca de protecţie la urcarea în autocar;

* În momentul închinării în lăcaşurile de cult, se va păstra distanţa între pelerini de 1.5 m, iar în timpul petrecut în cadrul fiecărui obiectiv autocarul va fi igienizat;

* În lăcaşurile de cult se va intra doar cu masca pe faţă, purtată corespunzător pentru eficienţa maximă şi se va păstra disciplina la urcarea în autocar.

Pelerinii sunt rugaţi să nu întârzie la întâlnirea la autocar şi să sesizeze însoţitorul de grup în cazul în care apar neînţelegeri.

Potrivit programului anunțat de Basilica Travel, primul pelerinaj va avea loc în data de 7 iunie, din București, la Mănăstirile Ghighiu, Zamfira și Țigănești.

Sursa: basilica.ro
Foto: Ziarul Lumina

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ce se întâmplă dacă într-un hotel apar cazuri de coronavirus. Măsurile impuse de ANSVSA

Publicat

În situația apariţiei unor cazuri de infectare cu coronavirus într-un hotel, dacă acesta are stabilite circuite diferite, nu se va închide întreaga unitate, ci doar secţiunile afectate, a declarat joi Robert Chioveanu, preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA).

În timpul unei întâlniri cu antreprenorii din turism, unul dintre aceștia a afirmat că apariţia de cazuri de îmbolnăviri cu Covid-19 în marile hoteluri este inevitabilă şi l-a întrebat pe şeful ANSVSA care va fi reacţia autorităţilor.

„Dacă într-un hotel sau într-un restaurant se întâmplă (să fie identificat un caz pozitiv – n. r.) şi aveţi circuite diferite, să spunem că la camera de la etajul 1, se închide zona de acces pentru etajul 1, se face dezinfecţie, se face igienizare, se face ancheta epidemiologică, după care etajele 2 şi 3 pot funcţiona. Noi pe această idee am mers, nu să blocăm întreaga activitate”, a răspuns Robert Chioveanu.

Preşedintele ANSVSA a menţionat că măsurile de prevenţie pentru operatorii din domeniul alimentar au fost postate pe site-ul Autorităţii.

„Pe site-ul Autorităţii noastre, www.ansvsa.ro, am pus 10 reguli pe care operatorii economici din domeniul alimentar trebuie să le respecte cu privire la siguranţa alimentelor şi Covid-19, apoi sunt recomandări clare pentru reluarea activităţilor de către operatorii din domeniul alimentaţiei publice. Sunt cerinţe normale, de bun-simţ. Trei luni de zile (operatorii economici, n.r.) au fost închişi. Acum îşi deschid afacerile, deci trebuie să avem nişte cerinţe minime, specifice, să se îngrijească şi să îşi ia toate măsurile de precauţie, măsuri care înainte de reluarea activităţii să fie adecvate, pentru ca să nu existe un caz de Covid în unitate. Vă daţi seama ce s-ar întâmpla dacă s-ar duce vestea că a fost depistat un caz în unitatea dumneavoastră!”, le-a transmis Robert Chioveanu antreprenorilor din turism.

Sursa: agerpres.ro
Foto: Federației Patronatelor din Turismul Românesc

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Din 15 iunie, restricţiile impuse în urma pandemiei, inclusiv purtarea măștilor în spații publice închise, eliminate în Bulgaria

Publicat

Începând din 15 iunie, Bulgaria va elimina toate restricţiile impuse în urma pandemiei de COVID-19, inclusiv purtarea obligatorie a măştilor de protecţie în spaţiile publice închise, a informat joi guvernul de la Sofia.

Grupul de lucru responsabil pentru răspunsul la pandemia de coronavirus, înfiinţat în urmă cu 100 de zile, îşi va continua activitatea, însă nu va mai ţine o conferinţă de presă zilnică.

„Aceste briefinguri constante ale grupului de lucru creează un sentiment de nelinişte”, a declarat joi premierul bulgar Boyko Borisov în cadrul ultimei conferinţe de presă a grupului de lucru. „Trebuie să învăţăm să trăim cu virusul”, a adăugat el.

Spălarea mâinilor şi distanţarea socială voluntară sunt în continuare recomandate de către autorităţi.

În Bulgaria, o stare de urgenţă din cauza pandemiei de coronavirus a fost declarată la 13 martie şi a durat două luni. A urmat ceea ce guvernul a descris drept o „situaţie epidemică excepţională”, care se va încheia la 14 iunie, împreună cu restricţiile.

Bulgaria nu a fost afectată de epidemia de COVID-19 la fel de sever ca vecinele sale vest-europene. Această ţară cu o populaţie de circa 7 milioane de locuitori înregistrase până joi circa 2.585 de cazuri de COVID-19, dintre care 147 soldate cu decese.

În prezent, numărul de cazuri noi a scăzut, iar numărul de recuperări este în creştere, a declarat şeful grupului de lucru, Ventsislav Mutafchiyski, adăugând că acum circa 10 persoane mor ca urmare a virusului pe săptămână.

Bulgaria a eliminat deja o mare parte din restricţiile impuse ca urmare a pandemiei de coronavirus.

Călătorii din mai multe state UE au voie să intre în Bulgaria fără să fie plasaţi în carantină începând din 1 iunie, iar restaurantele, muzeele, bibliotecile, cinematografele, studiourile de fitness şi centrele comerciale au fost redeschise, cu respectarea unor măsuri stricte de igienă şi distanţare socială.

Sursa: agerpres.ro
Foto: Google Street View

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate