Administrație
Consiliul Județean Alba și-a tras ”POSTACI pe facebook”: 11.000 de euro pentru 5 luni/ 3 postări pe săptămână
Promovarea pe rețelele de socializare a devenit un must pentru orice firmă sau instituție, dar de aici până la a plăti un om cu 2.000 de euro pe lună pentru a posta câteva poze și două rânduri, copiate din comunicatele de presă, e cale lungă. Dacă vă imaginați că nicio firmă privată nu ar da această sumă unui „postac” aveți dreptate. În schimb instituțiile publice care trăiesc din buzunarele contribuabililor nu prea țin cont de bani, deci de ce să nu faci un contract, prin achiziție directă, pe 11.000 de euro pentru fix 93 de postări pe facebook și 67 pe instagram, în cinci luni. Halucinant dar adevărat. Atât a plătit Consiliul Județean Alba pentru niște postări pe rețelele de socializare.
Își cumpără cele mai noi telefoane de pe piață, fac deplasări lunare în toată lumea, au salarii peste limita bunului simț, deci toate condițiile unui job de care să te intereseze. Cu toate astea cei din Consiliul Județean Alba își bat în continuare joc de banii publici. Nu mai puțin de 52.436 lei (fără TVA) a plătit Consiliul Județean Alba unei firme, care nici măcar nu are un site funcțional ci doar o temă goală nefinalizată, pentru a gestiona conturile de pe rețelele de socializare ale instituției.
11.000 de euro pentru 3 postări pe săptămână timp de 5 luni. Cel mai profitabil contract la care visează orice persoană care se pricepe cât de cât la navigat pe internet.
Firma care s-a ales cu „cel mai bun job din lume” este TSM NEW Project SRL, deținuă de Vasile Tămaș în proporție de 95% și Mihai Ovidiu Szekely. Firma este înregistrată în Cluj și are ca obiect de activitate „Cercetare și dezvoltare în alte științe naturale și inginerie”. Administratorul firmei, Vasile Tămaș se pare că ar fi soțul unei angajate de la Primăria Alba Iulia. Din această intituție publică se pare că a venit și susținerea firmei pentru angajarea în contract cu Consiliul Județean Alba.
Caietul de sarcini întocmit de Serviciul Turism, Cultură, Tineret, Sport și Învățământ, semnat de directorul executiv Ioan Bodea, a fost făcut parcă să poată orice firmă, indiferent de domeniul de activitate, să se înscrie pentru achiziție, cu condiția să afle de aceasta.
„Prestatorul va gestiona comunicare prin intermediul următoarelor rețele de socializare: Facebook, Instagram, Twitter și Pinterest, sub coordonarea persoanelor desemnate de Consiliul Județean Alba.
Conturile vor fi gestionate în funcție de profilul fiecărei rețele, al celor două categorii de conturi/ pagini respectiv cea instituțională și cea promovării turistice.
Se va crea cont de Twiter al Consiliului Județean” se arată în Caietul de Sarcini care a fost publicat oricum așa, ca pe o formalitate atâta vreme cât achiziția s-a făcut direct cu ”specialiștii” cu rude-n Primărie și relații la partid.
Tot aici mai scrie că, potrivit „strategiei de comunicare”, se vor face 3 postări pe săptămână pe facebook, instagram si twitter și 3 pe lună pe Pinterest.
„Postările vor fi însoțite obligatoriu de un element ilustrativ, sub formă de fotografie, grafică, elemente video, animație sau infografic și de o descriere sub formă de text adaptat rețelei și tipului de cont” mai scrie în caietul de sarcini.
Pentru aceste minime cerințe pe care le putea face orice angajat care doarme prin birourile instituției, Consiliul Județean a considerat că trebuie să se mai scuture de 11.000 de euro. De acum înainte de fiecare dată când îi vedeți pe facebook, instagram, twitter sau pinterest pe președintele CJ Alba Ion Dumitrel sau pe unul dintre vicepreședinții Cucui sau Fulea să vă gândiți că la fiecare postare ați plătit din buzunarul dumneavoastră peste 100 de euro.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
A C
luni, 02.04.2018 at 08:37
Persoana care se ocupa de Relatii publice la CJ nu avea 3 minute ca sa posteze o poza si trei randuri o data la trei zile?
RUSINE DUMITREL!
CyprusMan
luni, 02.04.2018 at 09:13
Fura ăștia non stop. Fără nici o jena, ca doar au făcut caiet de sarcini:)))). Jenant, dar jena e pe banii mei nenorociților!
Tara lui Papura Voda
luni, 02.04.2018 at 09:56
Ma intreb ce poti promova si cat de bine, pe un cont cu 157 de urmaritori!
Vai si-amar!
serban
luni, 02.04.2018 at 09:59
mi-ar placea si mie sa prind asa contract .
Raul
luni, 02.04.2018 at 13:42
Dati reportare la pagina lor de fb casa o inchida !
Niste j****i de oameni ce fura din banul public !
Vadculori
luni, 02.04.2018 at 14:03
Comedie la superlativ,fie că vrem sau nu, acest trend de a mulge banii din bugetul statului prin diferite miş-maşuri nu o să dispare nici în 200 de ani,PĂCAT!
SsSs
luni, 02.04.2018 at 22:17
Penibil! Fura tot ce prind!
Cătălin
marți, 03.04.2018 at 14:38
– De ce nu se sesizează Camera de Conturi Alba? Sunt și ei ,,corupți,,?
– Care a fost necesitatea, oportunitatea și cum au justificat costurile?
– Chiar putem achiziționa orice, oricând dacă întocmim repede un caiet de sarcini cu dedicație!
x
marți, 03.04.2018 at 22:05
Daca caietul de sarcini a fost făcut să poată orice firmă, indiferent de domeniul de activitate, să se înscrie pentru achiziție, cu condiția să afle de aceasta, mai poate fi considerat ca a fost facut cu DEDICATIE?