Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Consiliul Județean și Primăria Vințu de Jos schimbă de 4 ani hârtii pentru o oglindă și o groapă. Problema încă nu e rezolvată


Publicat

Un dialog birocratic are loc de câțiva ani între Primăria Vințu de Jos și Consiliul Județean Alba, pentru rezolvarea unor probleme în satul Mereteu, aparținând de comună. 

Primăria a cerut amplasarea unei oglinzi rutiere pe drumul județean administrat de consiliul județean și remedierea unei situații apărute pe carosabil prin acumularea de apă la fiecare ploaie.

Cele două instituții schimbă între ele pe aceste subiecte din 2016, respectiv din 2018, fără ca nici una dintre probleme să fie rezolvată.

”Pe drumul județean DJ 107A, în dreptul imobilului nr.35, aparținând d-lui Itu Nicolae din sat Mereteu, loc. Vințu de Jos, apa pluvială se strânge în fața imobilului mai sus menționat, provocându-i daune și totodată distrugerea gardului.

Menționăm faptul că în urma sesizării făcute de cetățean, o echipă împreună cu primarul comunei Vințu de Jos s-au deplasat la fașa locului unde au stabilit că cele relatate de proprietarul imobilului sunt reale.

Vă aduc la cunoștință, pe lângă faptul că imobilul acestuia este afectat, totodată și circulația, existând riscul de producere a fenomenului de acvaplanare.

Vă rugăm să luați măsurile care se impun pentru remedierea acestei situații” se arată într-o adresă semnată de primarul Iosif Ion Josan, datată 4 ianuarie 2018.

”Referitor la adresa d-voastră… privind evacuarea apelor pluviale de pe drumul județean DJ 107 A în dreptul imobilului nr. 35 din satul Mereteu, vă comunicăm faptul că drumul județean este în atenția noastră iar în anul 2018, după începerea programului de întreținere pe timp de vară și în funcție de bugetul pe anul 2018 se va interveni pe tronsonul de drum județean solicitat” a răspuns Consiliul Județean Alba, printr-o adresă din februarie 2018.

CJ Alba a răspuns, dar problema nu a fost rezolvată.

Corespondența fără efecte dintre cele două instituții este însă mai veche. În 2016, primăria a cerut administratorului aceluiași drum, Consiliul Județean Alba, amplasarea unei oglinzi rutiere într-o zonă din Mereteu în care vizibilitatea este redusă.

În același an, instituția condusă de Ion Dumitrel a răspuns că oglinzile pentru anul 2016 s-au terminat, dar în 2017 se vor cumpăra altele. În 2018, primăria a revenit cu solicitarea oglinzii.

Nici 2019 nu a fost cu noroc, astfel că oglinda promisă cu câțiva ani înainte, nu a fost montantă.

În luna mai a anului 2020, primăria Vințu de Jos a revenit cu o nouă solicitare pentru remedierea celor două aspecte semnalate: apa care se adună pe drum și montarea unei oglinzi.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Echipamente noi pentru două locuri de joacă din Alba Iulia. Investiție de peste 360.000 de lei

Publicat

Două locuri de joacă din municipiul Alba Iulia, aflate în zona Liceului cu Program Sportiv și în cartierul Ampoi III, vor beneficia în curând de echipamente noi, printr-o investiție de peste 360.000 de lei. 

Primăria Alba Iulia a lansat miercuri, 5 august, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, o licitație pentru achiziția de echipamente pentru două spații de joacă din municipiu.

Este vorba despre locul de joacă din proximitatea Liceului cu Program Sportiv (strada B.P. Hașdeu), care se desfășoară pe o suprafață de circa 695 mp și locul de joacă din cartierul Ampoi III – strada Arieșului (în spate la  SC Vinersar), care se desfășoară pe o suprafață de 1.390 mp.

Valoarea totală estimată este de 364.420 de lei, fără TVA. 

Tipuri de activități pe care trebuie să le ofere echipamentele pentru spații de joacă: urcare, coborâre, alunecare, traversare, orientare, trecere, creativitate, testare abilități, balansare, stimularea imaginației, coordonare. Fiecare modul va fi inscripționat vizibil și durabil cu datele furnizorului, categoria de vârstă, numărul de locuri, înălțimea maximă și greutatea maximă admisă.

Pentru a asigura o bună diversitate în alcătuirea acestor locuri de joacă se propune achiziționarea următoarelor echipamente:

Loc de joacă – zona Liceul cu Program Sportiv 

  • complex de joacă multifuncțional compus din 5 tobogane, 2 turnuri, 1 platformă, 1 pod fix legatură, scară de acces și jocuri interactive – 2 buc
  • complex de joacă multifuncțional compus din 2 tobogane, 2 turnuri, 1 pod fix legătură, scară de acces și cățărătoare – 1 buc,
  • complex de joacă multifuncțional compus din 2 tobogane, 2 turnuri, pod fix de legătură, scară de acces, cățărătoare și jocuri interactive – 1 buc
  • balansoar 2 persoane cu figurină – 1 buc
  • figurină pe arc – 4 buc,
  • hintă 2 scaune plate – 2 buc
  • hintă 2 scaune tip bebe – 1 buc
  • hintă 2 scaune cu protecție – 1 buc
  • carusel 4 persoane – 1 buc
  • cățărătoare metalică – 1 buc
  • gard lemn – 150 ml
  • pavele cauciuc – 112 ml
  • borduri cauciuc – 215 ml
  • bănci – 6 buc
  • panou informativ – 1 buc

Loc de joacă – zona cartier Ampoi III

  • complex de joacă multifuncțional compus din 5 tobogane, 2 turnuri, 1 platformă, 1 pod fix legătură, scară de acces și jocuri interactive – 1 buc
  • complex de joacă multifuncțional compus din 3 tobogane, 3 turnuri, 1 pod fix legătură, scară de acces, 4 scaune hintă și jocuri interactive – 1 buc
  • complex de joacă multifuncțional compus din 2 tobogane, 2 turnuri, 1 pod fix legătură, scară de acces și cățărătoare – 1 buc
  • complex de joacă multifuncțional compus din 2 tobogane, 2 turnuri, pod fix de legătură, scară de acces, cățărătoare și jocuri interactive – 1 buc
  • balansoar 2 persoane cu figurină– 2 buc
  • figurină pe arc – 4 buc
  • hintă 2 scaune plate – 1 buc
  • hintă 2 scaune tip bebe – 1 buc
  • hinta 2 scaune cu protecție – 1 buc
  • carusel 4 persoane – 1 buc
  • cățărătoare metalică – 1 buc
  • gard lemn – 132 ml
  • pavele cauciuc – 118 ml
  • borduri cauciuc – 222 ml
  • bănci – 8 buc
  • panou informativ – 1 buc

Caietul de sarcini prevede și dezafectarea modulelor de joacă existente pe amplasamentele studiate, montarea ansamblurilor noi, a pavelelor și a bordurilor, transporul echipamentelor la locații.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

ITM Alba: Amenzi de 25.000 de lei după controale la zeci de angajatori din județ. Pentru ce au fost sancționați

Publicat

sediul ITM Alba

Inspectorii de muncă din Alba au dat amenzi în valoare totală de 25.000 de lei după controale la zeci de firme din județ, săptămâna trecută. 

Potrivit ITM Alba, în perioada 27 iulie–2 august, în domeniul relaţiilor de muncă, au fost controlați 36 de agenți economici, cu 765 de salariați în total. Inspectorii au depistat 74 de nereguli și o persoană în situație de „muncă nedeclarată”.

Inspectorii de muncă au dat în total 13 de sancțiuni, din care 2 amenzi în valoare totală de 25.000 lei (o amendă de 20.000 lei pentru muncă nedeclarată/ șomaj tehnic) și 11 de avertismente.

Principalele deficienţe stabilite în controale :

primirea în lucru a salariaţilor fără întocmirea în formă scrisă a contractelor individuale de muncă;

neplata orelor suplimentare și neacordarea concediilor legale de odihnă, anuale;

neplata drepturilor salariale la termenul prevăzut în contractul individual de muncă;

neacordarea repausului săptămânal și a sporului aferent;

neconducerea corectă a evidenţei timpului lucrat ;

netransmiterea în termenul legal în Revisal a suspendărilor de contracte individuale de muncă;

În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, au fost controlate 28 de unități și constatate 68 de nereguli. Au fost sancționați 16 de angajatori.

Principalele deficienţe stabilite în controale :

Lipsa fișelor de aptitudini eliberate în urma examinării medicale la angajare și/sau periodică a lucrătorilor.

Lipsa evaluarii riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru activitățile desfășurate.

Lipsa autorizării inițiale și a verificărilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementărilor ISCIR.

Lipsa instruirii periodice a lucrătorilor.

Organizarea necorespunzătoare a activității la nivelul unităților, conform noilor reglementari din H.G. nr. 955/2010 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006.

Lipsa instrucțiunilor proprii de securitate a muncii pentru activitățile desfășurate.

Desfășurarea activității fără efectuarea examenului medical la angajare și/sau periodic a lucrătorilor.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

TITULARIZARE 2020: Zeci de contestații înregistrate în Alba, după proba scrisă, majoritatea la Educație fizică și sport

Publicat

examen

Zeci de profesori din Alba au depus contestații după publicarea rezultatelor la Titularizare 2020. Majoritatea sunt profesori de Educație fizică, dar au fost nemulțumiți de note și educatori sau învățători.

Potrivit datelor IȘJ Alba, marți și miercuri au fost înregistrate 87 de contestații la proba scrisă. Comparativ, anul trecut erau 84 de contestații.

Primele rezultate au fost publicate marți, 4 august.

În Alba, au fost 2 note de 10, 235 între 7 și 9,99, 120 între 6,99 și 5 și alte 80 sub 5. Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Vezi și TITULARIZARE 2020: REZULTATELE la examen au fost publicate. NOTELE profesorilor la proba scrisă

Până miercuri, ora 12.00, au fost contestate lucrări evaluate cu note începând cu 1,85 până la 8,95. Sunt 20 de contestații la disciplina Educație fizică, 19 la educatori, 15 la învățători, 8 la Română, 6 la Matematică, 5 la Muzică, 3 la Istorie, 2 la Psihopedagogie specială, 2 la Mecanică și câte una la Informatică/TIC, Franceză, Engleză, Chimie, Biologie, Agricultură-Horticultură, profesori documentariști.

Vezi TITULARIZARE 2020: 80 de profesori din Alba au luat note sub 5. Rată de promovare de 54% a concursului, în județ

Rezultatele finale vor fi cunoscute în 11 august.

CALENDAR TITULARIZARE 2020 – după publicarea primelor rezultate și perioada de depunere a contestațiilor:

5-10 august 2020 – soluţionarea contestațiilor în centrele naţionale.

6-7 august 2020 – înregistrarea cererilor candidaților care solicită repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante în alt județ sau în municipiul București, diferit de cel în care au susținut proba scrisă: candidaţii depun/transmit cererile la inspectoratul școlar din județul/ municipiul București în care aceştia doresc repartizarea; candidaţii transmit informări, în scris, la inspectoratul  școlar din județul/ municipiul București în care au susţinut proba scrisă, cu privire la faptul că solicită repartizarea în alt judeţ

11 august 2020 – comunicarea rezultatelor finale ale concursului național.

Vezi TOP REZULTATE la Titularizare 2020 în ALBA: Profesorii cu cele mai bune note. Doi candidați cu 10 la proba scrisă

În Alba, sunt 115 posturi titularizabile și 728 neocupate în total.

Vezi AICI lista posturilor în Alba.

ŞEDINŢE DE REPARTIZARE

12 august 2020 – Şedinţa pentru repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în condiţiile art. 62 alin. (13) din Metodologie;

13 august 2020 – Şedinţa de repartizare a candidaților care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor;

14 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

completarea normei cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) și alin. (6), respectiv a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, rămase cu norma didactică incompletă din etapele anterioare;

soluţionarea restrângerilor de activitate: cadrele didactice titulare, a căror restrângere de activitate a apărut în perioada aprilie-iulie 2020 și cadrele didactice titulare rămase cu restrângerea de activitate nesoluționată din etapele anterioare, în vederea soluționării restrângerii de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată;

candidații cu statut de cadre didactice titulare în învățământul preuniversitar anterior înscrierii la concursul naţional, sesiunea 2020, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020;

cadrele didactice debutante, prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) și alin. (6) din Metodologie, care au promovat examenul național pentru obținerea definitivării în învățământ, sesiunea 2020, și au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020;

(Pct. 3 şi pct.4 – ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor)

ocuparea posturilor didactice, rămase vacante, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

17 august 2020 – Detaşarea în interesul învăţământului pentru funcţiile de conducere, îndrumare şi control.

18 august 2020:

Ocuparea posturilor didactice pentru detaşare în interesul învăţământului – dosare ale titularilor, înregistrate pentru detaşare în interesul învăţământului în perioada: 10-12 iunie 2020.

Ocuparea posturilor didactice, rămase neocupate, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

19 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

cererile de completare a normei didactice pe perioadă nedeterminată/determinată a cadrelor didactice titulare;

cererile de completare a normei didactice pe perioadă determinată a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

cererile cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

cererile cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

Începând cu data de 19 august 2020 şi după începerea cursurilor, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor, în toate etapele și ședințele de repartizare au, în ordine, cadrele didactice titulare cu reducerea de activitate nesoluționată, cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care solicită completarea normei didactice și cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

20 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

cererile de completare a normei didactice pe perioadă nedeterminată/determinată a cadrelor didactice titulare;

cererile de completare a normei didactice pe perioadă determinată a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

cererile cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

cererile cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

solicitărilor pentru detașare la cerere prin continuitate;

solicitările pentru detașare la cerere în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la proba scrisă a concursului naţional – sesiunea 2020.

20-21 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

cadrele didactice titulare pentru completarea normei didactice pe perioadă nedeterminată/ determinată;

cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată;

cadrele didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

candidații care au obținut cel puțin nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în ordinea descrescătoare a notelor

[au prioritate candidații care beneficiază și de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul școlar 2020-2021 în baza mediei de repartizare minimum 7 (șapte), în condițiile prevăzute la art. 61 și 85 din Metodologie]

24 august 2020 – Şedinţă de repartizare pentru detașare la cerere prin concurs specific în ordinea descrescătoare a punctajelor.

25-26 august 2020 – Şedinţă de repartizare a cadrelor didactice care îndeplinesc condițiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul școlar 2020-2021, conform prevederilor art. 85 din Metodologie.

26-28 august 2020 – Şedinţă de repartizare la nivelul inspectoratului școlar, a posturilor didactice rămase neocupate, conform prevederilor art. 90 din Metodologie, în următoarea ordine de prioritate:

a) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) şi cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică incompletă pentru completarea normei didactice, conform prezentei Metodologii;

b) cadre didactice titulare rămase în restrângere de activitate prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

c) cadre didactice titulare rămase nerepartizate care solicită continuitate prin detaşare la cerere sau detaşare la cerere prin concurs;

d) candidaţi care au obţinut minimum nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional din sesiunea 2020, în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, cu respectarea prevederilor prezentei metodologii, având prioritate candidaţii care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional, sesiunea 2020, şi care beneficiază de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2020-2021 în baza mediei de repartizare de minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile naţionale, sesiunile 2019 şi/sau 2018, respectiv 2019, 2018, 2017 şi/sau 2016 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, în condiţiile prezentei metodologii;

e) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) şi cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor art. 8 alin. (3);

f) cadre didactice care solicită detaşare la cerere prin concurs specific;

g) candidaţi care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021;

h) candidaţi care au obţinut minimum nota 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul concursului naţional din sesiunea 2020, în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, în ordinea descrescătoare a notelor, cu respectarea prevederilor prezentei metodologii;

i) abrogat;

j) candidaţi care au participat la concursuri naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), în profilul postului solicitat (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

k) candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2020, care au susţinut proba scrisă în profilul postului şi proba practică/orală în profilul postului conform , în ordinea art. 89 alin. (4) descrescătoare a mediilor;

l) candidaţi care au participat la concursuri naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017 şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2019, iulie 2018 şi/sau iulie 2017 şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a

mediilor de repartizare;

m) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2020, şi care au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) la proba scrisă, în ordinea descrescătoare a notelor;

n) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursurile naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017, şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci) (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

o) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul naţional din sesiunea 2020 şi au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) la proba scrisă, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

p) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

q) candidaţi care au obţinut cel puţin media 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2016, 2015 sau 2014 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare.

r) candidaţi cu a doua specializare care au obţinut cel puţin media 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2016, 2015 sau 2014, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor;

s) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare care au obţinut cel puţin media 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2016, 2015 sau 2014 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

t) candidaţi care au renunţat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

Pentru angajarea pe perioada nedeterminată, candidații trebuie să obţină minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă.

Pentru angajarea pe perioada determinată, candidații trebuie să obţină minimum nota 5 (cinci) la proba scrisă.

Pot fi repartizați în baza mediilor de repartizare obținute la concursurile naționale din perioada 2014-2019 candidații care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naționale sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naționale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e).

Candidaţii eliminaţi din concurs pentru fraudă sau tentativă de fraudă nu sunt repartizaţi pe posturi didactice /catedre în anul şcolar 2020-2021.

conform art. 62 alin. (8) şi (9) din Metodologie, în limita numărului de posturi didactice/catedre vacante/rezervate din lista afişată pentru concurs, cu respectarea condiţiilor Metodologiei.

În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs se aplică, pentru departajare, prevederile art. 63 alin.(1) şi (2) din Metodologie.

În situaţia în care candidaţii care nu sunt titulari, repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, renunţă la opţiunea făcută sau nu se prezintă la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi, se mai pot prezenta la o altă repartizare înainte de atribuirea orelor în regim de plata cu ora, conform Calendarului. Situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Ministerului Educației și Cercetării.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Tânăr din Bistrița-Năsăud, prins la volan în Alba Iulia, fără permis și sub influența alcoolului

Publicat

politie noaptea

Un tânăr din județul Bistrița-Năsăud este cercetat penal la Alba Iulia după ce a condus băut și cu permisul suspendat. A fost oprit de polițiști, în noaptea de marți spre miercuri, pe Bulevardul Horea.

Potrivit IPJ Alba, în jurul orei 3.20, polițiștii Biroului de Ordine Publică din cadrul Poliției Municipiului Alba Iulia l-au depistat pe un tânăr de 25 ani, din comuna Budești, județul Bistrița Năsăud, în timp ce conducea un autoturism pe Bulevardul Horea din Alba Iulia, având dreptul de a conduce autovehicule suspendat.

În urma testării conducătorului auto cu aparatul etilotest, a rezultat valoarea de 0,36 mg/l alcool pur în aerul expirat.

Față de tânăr, cercetările sunt continuate pentru săvârșirea infracțiunii de conducerea unui vehicul având dreptul de a conduce suspendat.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate