Connect with us
Publicitate

Actualitate

Consiliul Local respinge din nou cererea trimisă de administratorul localului „Habitat” pentru scutirea de la plata chiriei

Publicat

Pe masa consilierilor locali s-a aflat în ședința de vineri proiectul de hotărâre prin care administratorul localului „Habitat” solicita scutirea de la plata chiriei pentru o perioadă de șase luni, respectiv din data de 10 noiembrie 2012 și până în 01 martie 2013. Aceștia nu au aprobat solicitarea, ceea ce înseamnă că Mihai Alexandru Mârza va plăti în continuare suma de minim 200 de euro pe lună.

Motivul pe care administratorul la invocat pentru a fi scutit de la plata chiriei se referă la faptul că fluxul de turiști a scăzut din cauza din lucrărilor începute în 2012 iar numărul de potențiali clienți din a scăzut și el din cauza celor două terase sezoniere de pe Traseul de Sud al cetății.

„Până acum SC Glow SRL a investi în acest spațiu aproape 200.000 de euro începând cu avizele de la Ministerul Culturii, cu Descărcările Arheologie impuse, proiectul de construcție a spațiului, canalizare curent electric, spațiile funcționale din interior, grupuri sociale etc., urmând a-și continua activitatea și pe viitor.

Pe perioada de toamă-iarnă 2012-2013, Habitat a fost singura locație deschisă din întreaga Cetate Vauban, fapt care a adus un beneficiu Cetății, dar a fost pusă în dificultate activitatea nostră, datorită faptului că accesul principal în Traseul Sudic a fost închis, iar traficul pietonal a fost inexistent în Cetate.

Noi am ținut locația deschisă pentru a nu da o idee de Cetate părăsită, dorind să încercăm împăcare cu dumneavoastră în viitor să putem Cetatea vie și pe timpul toamnei și a iernii. Suportând cheltuielile de întreținere și personal, pe lângă cele de investiție ne-a adus în situația de a apela la partenerii noștri, adică Primăria Alba Iulia, pentru a înțelege situația în care ne aflăm.

Doresc să vă cer scutirea chiriei pe acestă perioadă, pentru a nu ne fi pusă în pericol activitatea, deoarece, noi încă investim sume importante de bani în amenajarea spațiului administrat prin contractul semnat cu Primăria Alba Iulia. Vă spun toate aceste lucruri pentru a încerca să vă transmit faptul că nu am demarat acest proiect doar cu gândul unei afaceri, l-am demarat cu dorința de a promova arta și cultura în orașul nostru și am dori să facem asta, dezvoltând Cetatea Vauban împreună, cu dorința de a forma o comunitate omogenă, activă, diversă și vie!” este precizat în cererea trimisă de către administratorul Mihai Alexandru Mârza.

În raportul de specialitate este precizat faptul că „Prin contractul de asociere nr.11.072/2011 încheiat între Consiliul Local și S.C. Glow S.R.L acesteia i-au fost puse la dispoziție spațiile situate în șanțurile Fortificației tip Vauban în zona str. Eugeniu în scopul amenajării unui spațiu expozițional și a unei cafenele literare, prin contract petenta având obligație ca, pe cheltuiala sa, să restaureze și să amenajeze spațiile ce fac obiectivul contractului, urmând a achita către Consiliul Local o redevență de 10% din profitul net realizat, dar nu mai puțin de 200 euro/lună, beneficiind de o scutire de la plata redevenței pe o perioadă de 6 luni de la data semnării contractului, respectiv de la data de 14.02.2011. Facem precizarea că această dispoziție privind acordarea unei scutiri de la plata redevenței datorate se regăsește în toate contractele de asociere încheiate pentru spațiile din Șanțurile Cetății.”

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

3 Comentarii

3 Comentarii

  1. haubau

    vineri, 28.06.2013 at 20:27

    Ma intreb si eu acum, oare cat la suta din profiturile de vara trecuta au ajuns la consiliul local? Ma refer aici la serile teribile cand pretul produselor varia de la un client la altul si bineinteles luand in calcul si gradul de intoxicare.Preturi afisate nu erau, chitante si bonuri nu dadea nimeni…;)…dar acum consiliul ar trebui sa va ajute…

  2. Bogdan

    vineri, 28.06.2013 at 22:16

    Cei din consiliul local sunt aerieni. nu inteleg ce inseamna un antreprenor pentru comunitate. Probabil isi doresc ca acesta sa paraseasca locatia (prin faliment, sau insolventa) sa isi traga careva spatiul gata amenajat.

  3. Sa mor de ras!!

    vineri, 28.06.2013 at 23:05

    Cand oi vedea actele o sa te cred mai baiete ca ai investit acolo 200.000 euro, ce gluma buna!!! Mai bine zi cum ati **** spatiul de la altcineva cu ajutorul lui tata socru consilierul, gata curatat de tencuiala si cum toata iarna ai facut focul moca cu copaci toaletati de Salprest, ca acum tata socru s-a mutat acolo cu serviciul. Cat despre accese, alta minciuna, ai tot ce iti trebuie acolo ca sa iti vina turistii, Gothic de ce nu se plange, de ce nu cer scutire de chirie desi nici macar parcare nu au, se ajunge mai greu la ei decat la Habitat? Stiu ca iti este greu dar ai intrat in hora asa ca joaca! Vine vara si va fi mai bine…..

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate