Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Cum eviți furtul de identitate pe rețelele sociale. Nouă reguli importante recomandate de specialiști

Publicat

Furtul de identitate devine o problemă pentru mulți utilizatori ai rețelelor sociale. Hoții de identitate sunt prezenți în fiecare colț al internetului, iar platformele rețelelor sociale reprezintă un punct de plecare perfect pentru misiunea lor de a compromite identitatea și securitatea financiară a victimelor.

Utilizatorii rețelelor sociale publică adesea online informații cu caracter personal, iar acestea pot fi accesate sau vizualizate deopotrivă de prieteni și străini.

Statisticile arată că utilizatorii cu o prezență activă pe rețelele sociale au șanse cu 30% mai mari de a deveni victime ale furtului de identitate.

Numai utilizarea Facebook, Instagram și Snapchat poate crește riscurile cu 16%, potrivit cifrelor despre furturile de identitate, analizate de bitdefender.ro

Deși o prezență activă pe rețelele sociale nu este neapărat un lucru rău, neglijarea securității online și expunerea neglijentă a datelor crește semnificativ riscurile de a deveni următoarea țintă a unui hoț de identitate.

Oricât de nesemnificative ar părea datele, importanța acestora nu trebuie subestimată.

Fie că este o fotografie cu tine luând prânzul la restaurantul tău preferat, data nașterii, adresa de e-mail sau numărul de telefon mobil, infractorii cibernetici pot folosi aceste informații pentru a-ți compromite identitatea.

Împărtășirea informațiilor personale este o sabie cu două tăișuri.

Pe de o parte, îți îmbogățește profilul, permițând altora să te cunoască mai bine, dar crește și șansele ca indivizii rău intenționați să te vizeze.

Recomandări pentru protejarea identității online și prevenirea furtului de identitate

  1. Protejează-ți conturile de pe rețelele sociale cu parole puternice și unice și activează autentificarea cu doi factori.
  2. Schimbă parolele conturilor cu aceleași date de autentificare dacă unul dintre conturi este spart
  3. Fii atent la ce distribui și postezi – datele pe care le distribui pe rețelele sociale nu vor dispărea niciodată, chiar dacă îți ștergi contul, așa că gândește-te de două ori înainte de a partaja o fotografie sau o informație care ți-ar putea dăuna pe termen lung
  4. Nu oferi niciodată informații de identificare personală prin intermediul rețelelor sociale – nu pune nimic pe tavă pentru infractorii cibernetici.
  5. Nu le permite străinilor să-ți vadă adresa de e-mail, lista de prieteni, numărul de telefon, educația și experiența de muncă
  6. Revizuiește setările de confidențialitate des și asigură-te că le folosești – setările de securitate și confidențialitate de pe platformele rețelelor sociale se pot schimba.
  7. Personalizează-le pentru a te asigura că profilul tău și conținutul pe care îl distribui nu vor fi vizualizate de străini
  8. Ai grijă cu cine interacționezi și nu accesa linkurile nesolicitate – linkurile cu care interacționezi pe rețelele sociale pot face parte dintr-o campanie de phishing concepută pentru a-ți fura informațiile financiare
  9. Folosește o soluție de securitate pentru a-ți proteja datele și pentru a primi alerte dacă datele tale ajung în mâini greșite sau sunt folosite pentru a comite fraude

sursa: bitdefender.ro, sursa foto: arhivă

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Peste 3500 de accidente grave, în România, în trei ani. Cum poate preveni „regula celor două secunde” o tragedie

Publicat

Peste 3500 de accidente grave s-au produs în ultimii trei ani pe străzile din România, din cauza vitezei excesive. În cele 3.564 accidente grave, 1.038 de persoane au murit, 3.481 au fost rănite grav și 2.225 rănite ușor.​​

Viteza excesivă la care se adaugă infrastructura precară a țării duc la adevărate tragedii. În aceste condiții, polițiștii rutieri la nivel național duc o campanie de conștientizare a șoferilor cu privire la pericolul depășirii vitezei regulamentare. 

Potrivit polițiștilor, viteza a fost cauza de producere a 18% dintre accidentele rutiere grave, în ultimii 3 ani.

Nerespectarea distanței de siguranță dintre vehicule este factorul care accelerează gravitatea accidentelor. Din datele statistice rezultă că 95% dintre accidentele rutiere sunt cauzate de erori umane și doar 5% au cauze tehnice.

YouTube video

În aceste condiții polițiștii au lansat campania ”Regula celor două secunde”.

Învață din nou să numeri până la doi

Regula celor 2 secunde poate salva vieți.

În timpul condusului, la cel puțin 2 secunde trebuie să se afle mașina din fața ta. În acest fel, va exista suficient timp de reacție în cazul unei frânări bruște și se va putea opri în condiții de siguranță, evitând un accident.

Pentru a pune în practică regula celor 2 secunde, sunt necesari 3 pași:

1) se urmărește un punct de reper fix – poate fi un indicator rutier, un stâlp sau o bornă kilometrică;

2) când mașina din față trece prin dreptul acestuia, se numără 2 secunde;

3) dacă au trecut 2 secunde și reperul a fost depășit, înseamnă că nu s-a respectat distanța de siguranță.​​

Polițiștii din Alba au informat șoferii

Miercuri 9 august 2022, poliţişti Serviciului Rutier Alba din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba au desfăşurat, pe DN 1, o acțiune de informare a conducătorilor auto cu privire la regulile care trebuie respectate pentru ca circulația rutieră să se desfășoare în condiții de siguranță.

Participanții la trafic au aflat detalii legate de principalele cauze ale producerii accidentelor din țara noastră și au primit recomandări pentru o conduită responsabilă la volan precum și obiectele și materiale promoționale, care conțin mesaje preventive.

Acțiunea a fost organizată în cadrul Proiectului de Educație Rutieră ”Modelarea factorului uman prin responsabilizarea participanților la trafic pentru creșterea gradului de siguranță rutieră”, desfășurată la nivel național și care are drept scop creșterea gradului de siguranță rutieră prin informarea și responsabilizarea oamenilor, indiferent de categoria de participanți la trafic din care fac parte, așa încât un număr cât mai mare din populația României să conștientizeze pericolele din trafic la care se expune dacă încalcă regulile de circulație.

sursă foto: arhiva alba24.ro, rol ilustrativ.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Luna lui Cuptor 2022: Record absolut de temperatură în iulie la Câmpeni și pe vârful Vlădeasa, la 1800 de metri altitudine

Publicat

Temperatura maximă absolută lunară a fost depășită în iulie la 16 stații meteorologice din țară. A plouat extrem de puțin mai ales în sudul Dobrogei, Munteniei și Crișanei, în Delta Dunării și izolat, în celelalte regiuni.

Temperaturile maxime absolute au fost depășite la Câmpeni, Băișoara dar și la altitudinea de 1800 de metri pe vârful Vlădeasa din Munții Apuseni.

În luna iulie temperatura maximă absolută lunară a fost depășită la 16 stații meteorologice – Câmpeni – 37,8 grade, Băișoara – 30 grade, Batoș – 37,1 grade, Chișineu Criș – 39,6 grade, Dumbrăvița de Codru – 38,5 grade, Gurahonț – 39,2 grade, Holod – 39,4 grade, Parâng – 28,8 grade, Roșia Montană – 31,9 grade, Săcuieni – 40,3 grade, Supuru de Jos – 38,6 grade, Șiria – 38,2 grade, Ștei – 38,7 grade, Turda – 38,2 grade, Țebea – 38,7 grade și Vlădeasa 1800 – 26,2 grade – și cantitatea lunară de precipitații, maximă absolută, la Sf. Gheorghe.

Unde a fost depășită temperatura minimă absolută

În luna iulie 2022 a fost depășită temperatura minimă absolută lunară la o stație meteorologică – Oltenița – 9,9 grade.

Conform caracterizării climatice a lunii iulie, publicată de ANM, temperatura medie a lunii iulie a avut valori cuprinse între 7,4 °C, la stația meteorologică Vf. Omu și 26,1 °C, la Drobeta-Turnu Severin.

Cele mai mari valori, peste 24 grade, s-au înregistrat în cea mai mare parte a Munteniei, Olteniei și Dobrogei, în vestul Banatului și al Crișanei precum și în sudul Moldovei. Valori curpinse între 22 și 24 grade s-au înregistrat în cea mai mare parte a Moldovei și Maramureșului, în zonele deluroase din Muntenia și Oltenia, în estul Banatului și Crișanei, în zonele joase din Transilvania, pe areale din nordul și sudul Dobrogei și în Delta Dunării.

Cea mai scăzută temeperatură a lunii: 7,4 grade pe Vârful Omu

Mediile lunare de temperatură au fost cuprinse între 18 și 22 grade în cea mai mare parte a Transilvaniei, pe areale din nordul, vestul și centrul Moldovei, în zonele submontane și în zona montană joasă (la altitudini sub 1200 m), precum și în depresiunile intramontane.

În cea mai mare parte a zonei montane, temperatura medie lunară a variat între 12 și 18 grade, iar la altitudini de peste 2000 m, aceasta a avut valori sub 12 grade, ajungând la staţia meteorologică Vf. Omu, la 7,4 grade.

Abaterea temperaturii medii a aerului din luna iulie 2022 față de mediana intervalului de referință standard (1991-2020) a fost pozitivă în toată țara.

Abateri mari, peste 2,0 grade, s-au înregistrat pe areale extinse din Banat, Crișana, în nord-vestul Transilvaniei, pe areale din Oltenia și Muntenia și izolat, în zona montană.

Valori de peste 2,4 grade grade s-au înregistrat doar în Banat, Crișana și în jumătatea de vest a Transilvaniei. Cea mai mare valoare a abaterii a fost 2,7 grade, la stațiile meteorologice Șiria, Timișoara și Turda.

Căldură extremă în cea mai mare parte din România

Astfel, regimul termic a fost cald în cea mai mare parte a țării. Acesta a fost foarte cald pe areale extinse din Muntenia, Oltenia și pe areale restrânse din sudul Moldovei.

În Banat, Crișana, în centrul și nord-vestul Transilvaniei, dar și în centrul și sudul Maramureșului regimul termic a fost foarte cald și mai ales extrem de cald. Izolat, în zona montană înaltă, acesta a fost foarte cald. Regimul termic s-a încadrat în limite normale doar în jumătatea estică a Deltei Dunării.

Precipitații puține: Unde a plouat în iulie

Cantitatea totală de precipitații din luna iulie 2022 a avut valori sub 30 mm în cea mai mare parte a Dobrogei, pe areale extinse din Moldova, Oltenia, Muntenia și Crișana, în nordul și nord-vestul Banatului și în nord-vestul Transilvaniei.

Valori cuprinse între 30-75 mm s-au înregistrat în cea mai mare parte a Transilvaniei, Maramureșului și Olteniei, în vestul, centrul și nord-estul Moldovei, pe areale extinse din Banat și Crișana, pe areale din centrul, nordul și nord-vestul Munteniei și local, în Dobrogea.

În cea mai mare parte a zonei montane, cantitatea lunară de precipitații a avut valori cuprinse între 75 și 150 mm, iar pe areale restrânse din Carpații Meridionali și sudul Carpaților Orientali, aceasta a depășit 150 mm.

În sudul Dobrogei și în estul Deltei Dunării, cantitatea de precipitații din luna iulie 2022 a avut valori sub 10 mm.

Cea mai mare valoare a cantității de precipitații din această lună a fost 198,6 mm, la stația meteorologică Sinaia 1500, iar cea mai mare valoare a cantității de precipitații căzută în 24 de ore din luna iulie 2022 a fost 72,6 mm, înregistrată la stația meteo Câmpina.

Abaterea cantității de precipitații din luna iulie 2022 față de mediana intervalului de referință standard (1991-2020), calculată în procente, a fost negativă în cea mai mare parte a țării.

Valori ridicate ale abaterii negative, peste 70 %, s-au înregistrat în sudul Dobrogei, Munteniei și Crișanei, în Delta Dunării și izolat, în celelalte regiuni.

Cea mai mare valoare a abaterii negative a fost 89,1 %, la stația meteorologică Sulina. Abateri pozitive s-au înregistrat cu precădere în zona montană, dar și pe areale extinse din Muntenia și Oltenia, în celelalte regiuni fiind înregistrate doar local sau izolat.

Cea mai mare valoare a abaterii pozitive a fost 104,7 %, la stația meteo Focșani.

Regimul pluviometric a fost deficitar în cea mai mare parte a țării

Acesta a fost foarte deficitar pe areale restrânse din Moldova, Muntenia și Transilvania, în jumătatea sudică a Crișanei, în vestul extrem al Banatului, în sudul Dobrogei și izolat, în Delta Dunării și în Carpați.

Local, în zona montană și izolat, în Muntenia, Oltenia și Moldova, regimul pluviometric a fost excedentar, iar în rest, acesta s-a încadrat în limite normale.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Recensământ 2020, primele date: Populație în scădere, copii puțini, migrare dinspre marile orașe și sute de mii de case goale

Publicat

Primele date legate de recensamântul populației încep să apară și arată o scădere a numărului de rezidenți în România. Suntem în țară mai puțini cu aproape un milion față de recensământul din 2011. 

Datele recensământului din acest an arată că populația rezidentă este de aproximativ 19 milioane de cetățeni, față de 20.121.641 persoane, în 2011.

Populația rezidentă reprezintă totalitatea persoanelor cu cetățenie română, străini și fără cetățenie, care au reședința obișnuită pe teritoriul României. Aici nu intră românii din Diaspora, chiar dacă au în continuare adresă în România și care sunt câteva milioane.

Mulți dintre ei investesc în țară, în special în imobiliare, lucru evidențiat de o altă constatare interesantă a referendumului: aproximativ 600.000 de locuințe secundare nu sunt ocupate.

Primele date mai vorbesc despre o tendință: populația orașelor reședință de județ tinde să scadă în defavoarea localităților limitrofe, spun reprezentanții INS.

Migrarea spre localitățile ”dormitor” din jurul marilor orașe este dată, spun specialiștii, de prețurile mai mici la imobiliare.

Președintele Institutului Național de Statistică (INS), Tudorel Andrei, a spus că este ”pesimist în ce privește evoluția demografică”.

”În 2020, la 143 de pensionari aveam 100 de copii sub 15 ani. Înseamnă dezechilibre majore la pensii și pe piața muncii. Nu mai e piramida vârstelor, e o bază mică”, a precizat acesta

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Structura anului școlar 2022-2023: școala începe în 5 septembrie. Noutăți pentru elevi. CALENDAR cu module de curs și vacanțe

Publicat

Noul an școlar începe pentru elevi la 5 septembrie, într-o nouă structură. Vor avea module de cursuri în loc de semestre sau trimestre, mai scurte și cu vacanțe mai des.

Anul școlar 2022-2023 are o durată de 36 de săptămâni, dar este cu doar câteva zile de cursuri mai lung decât cel care a trecut. „Școala altfel” și noua „Săptămână verde” vor fi în perioada 27 februarie – 16 iunie 2023, în intervale de câte 5 zile consecutive lucrătoare.

În primăvară va fi și o vacanță de o săptămână, a cărei perioade diferă de la județ la județ, după cum s-a decis la nivel local.

Prima vacanță va fi din 22 octombrie și va fi pentru toți elevii, nu doar pentru cei din clasele primare și copiii de grădiniță.

Calendarul anului școlar 2022-2023 diferă în fiecare județ, în funcție de vacanța de o săptămână din februarie. În județul Alba, această vacanță va fi în perioada 20-24 februarie 2023 (a putut fi aleasă o săptămână din intervalul 6 – 26 februarie 2023), ceea ce influențează și finalul modulului 3 de cursuri și începutul celui de-al patrulea. Aici este diferența între județele din țară.

Structura anului școlar 2022-2023: cursuri și vacanțe – JUDEȚUL ALBA

  • cursuri (modulul 1) – de luni, 5 septembrie 2022, până vineri, 21 octombrie 2022
  • vacanţă (vacanța 1) – de sâmbătă, 22 octombrie 2022, până duminică, 30 octombrie 2022
  • cursuri (modulul 2) – de luni, 31 octombrie 2022, până joi, 22 decembrie 2022
  • vacanţă (vacanța 2) – de vineri, 23 decembrie 2022, până duminică, 8 ianuarie 2023
  • cursuri (modulul 3) – de luni, 9 ianuarie 2023, până vineri, 17 februarie 2023 (în Alba)
  • vacanţă (vacanța 3) – o săptămână: de luni, 20 februarie până vineri, 24 februarie, în Alba
  • cursuri (modulul 4) – de luni, 27 februarie 2023 până joi, 6 aprilie 2023
  • vacanţă (vacanța 4) – de vineri, 7 aprilie 2023, până marţi, 18 aprilie 2023
  • cursuri (modulul 5) – de miercuri, 19 aprilie 2023, până vineri, 16 iunie 2023
  • vacanţă (vacanța 6, de vară) – de sâmbătă, 17 iunie 2023, până duminică, 3 septembrie 2023.

Anul școlar 2022-2023 – „Şcoala altfel”, „Săptămâna verde” și încheierea cursurilor pentru clasele VIII și XII-XIII

În ziua de 5 octombrie – Ziua internaţională a educaţiei şi în zilele nelucrătoare/ de sărbătoare legală prevăzute de lege şi de contractul colectiv de muncă aplicabil nu se organizează cursuri.

Programul naţional „Şcoala altfel” şi Programul „Săptămâna verde” se desfăşoară în perioada 27 februarie – 16 iunie 2023, în intervale de câte 5 zile consecutive lucrătoare, a căror planificare se află la decizia unităţii de învăţământ.

Derularea celor două programe nu se planifică în acelaşi interval de cursuri (modul de învăţare).

Pentru clasele a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, anul școlar are o durată de 34 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 2 iunie 2023.

Pentru clasa a VIII-a, anul școlar are o durată de 35 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 9 iunie 2023.

Pentru clasele din învățământul liceal — filiera tehnologică, cu excepția claselor a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă, pentru clasele din învățământul postliceal, cu excepția calificărilor din domeniul sănătate și asistență pedagogică, și pentru clasele din învățământul profesional, anul școlar are o durată de 37 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 23 iunie 2023.

Vacanța din februarie în celelalte județe

  • Vacanță în perioada 6-10 februarie: Ilfov, Suceava
  • Vacanță în perioada 13-17 februarie: Argeș, Bihor, Bistrița-Năsăud, Călărași, Cluj, Dâmbovița, Gorj, Hunedoara, Teleorman, Prahova.
  • Vacanță în 20-24 februarie: Sibiu, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Satu Mare, Sălaj, Maramureș, Arad, Timiș, Constanța, Tulcea, Giurgiu, Ialomița, Olt, Dolj, Mehedinți, Caraș-Severin, Vâlcea, Buzău, Brăila, Galați, Vrancea, Bacău, Vaslui, Neamț, Iași, Botoșani.

Anul școlar 2022-2023 – alte noutăți

În anul școlar 2022-2023, la fiecare disciplină de studiu/modul, se încheie anual o singură medie, scrie în noul Regulament-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP), ce intră în vigoare de la 1 septembrie.

La fiecare disciplină, numărul de calificative/note acordate anual este cu cel puțin trei mai mare decât numărul de ore alocat săptămânal disciplinei în planul-cadru de învățământ.

În cazul curriculumului organizat modular, numărul de note acordate trebuie să fie corelat cu numărul de ore alocate fiecărui modul în planul de învăţământ, precum şi cu structura modulului, de regulă, o notă la un număr de 25 de ore.

Numărul minim de note acordate elevului la un modul este de două.

La sfârşitul clasei pregătitoare, evaluarea dezvoltării fizice, socioemoţionale, cognitive, a limbajului şi a comunicării, precum şi a dezvoltării capacităţilor şi atitudinilor faţă de învăţare ale copilului, realizată pe parcursul întregului an şcolar, se finalizează prin completarea unui raport, de către cadrul didactic responsabil, în baza unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului educaţiei.

În învăţământul primar, la clasele I – IV, în cel secundar şi în cel postliceal, elevii vor avea la fiecare disciplină/modul, cu excepţia celor preponderent practice, cel puţin două evaluări prin lucrare scrisă/test pe an școlar.

La fiecare disciplină de studiu/modul, se încheie anual o singură medie, calculată prin rotunjirea mediei aritmetice a notelor la cel mai apropiat număr întreg. La o diferență de 50 de sutimi, rotunjirea se face în favoarea elevului.

La clasele I – IV se stabilesc calificative anuale la fiecare disciplină de studiu.

Pentru aceste clase, calificativul pe disciplină se stabileşte astfel: se aleg două calificative cu frecvenţa cea mai mare, acordate în timpul anului școlar, după care, în perioadele de recapitulare şi de consolidare a materiei, în urma aplicării unor probe de evaluare sumativă, cadrul didactic poate opta pentru unul dintre cele două calificative, în baza următoarelor criterii:

  • a) progresul sau regresul elevului;
  • b) raportul efort-performanţă realizată;
  • c) creşterea sau descreşterea motivaţiei elevului;
  • d) realizarea unor sarcini din programul suplimentar de pregătire sau de recuperare, stabilite de cadrul didactic şi care au fost aduse la cunoştinţa părintelui, tutorelui sau reprezentantului legal.

Calificativele la purtare se consemnează în catalog de către învăţători/institutori/profesorii pentru învăţământul primar.

În învăţământul secundar inferior, secundar superior şi postliceal, mediile anuale pe disciplină/ modul se consemnează în catalog de către cadrul didactic care a predat disciplina/modulul. Mediile la purtare se consemnează în catalog de profesorii diriginţi ai claselor.

Elevii scutiți de efort fizic trebuie să fie prezenți la orele de educație fizică.

Elevii scutiţi de efort fizic au obligaţia de a fi prezenţi la orele de educaţie fizică şi sport. Acestor elevi nu li se acordă calificative/note şi nu li se încheie media la această disciplină în anul în care sunt scutiţi medical.

Mediile minime pentru promovarea anului școlar

Sunt declaraţi promovaţi elevii care, la sfârşitul anului şcolar, obţin la fiecare disciplină de studiu/modul cel puţin media anuală 5 /calificativul „Suficient”, iar la purtare, media anuală 6 / calificativul „Suficient”.

Elevii liceelor pedagogice, ai liceelor teologice şi ai liceelor militare care obţin la purtare media anuală mai mică de 8 nu mai pot continua studiile la aceste profiluri. Aceşti elevi sunt obligaţi să se transfere, pentru anul şcolar următor, la alte profiluri/licee cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor de organizare şi funcţionare a unităţilor în cauză.

Elevii de la clasele cu profil artistic sau sportiv trebuie să obţină media cel puţin 6 la disciplina principală de specialitate, pentru aceste profiluri/specializări.

Elevii de la clasele cu specializările muzică, coregrafie și arta actorului trebuie să obţină cel puţin nota 6 pentru specializarea respectivă/la examenul de sfârşit de an şcolar.

Elevii de la clasele cu specializările arte vizuale, arte plastice, arte decorative, arhitectură, arte ambientale, design, conservare-restaurare bunuri culturale trebuie să obţină la toate disciplinele practice de specialitate media anuală cel puţin 6.

Elevii de la clasele cu profil pedagogic trebuie să obţină la sfârşitul anului şcolar medii anuale de cel puţin 6 la disciplinele limba şi literatura română/limba şi literatura maternă, matematică/ aritmetică şi la disciplinele pedagogice de profil.

Elevii care nu îndeplinesc condiţiile de mai sus sunt obligaţi să se transfere, pentru anul şcolar următor, la alte profiluri/specializări, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor de organizare şi funcţionare a unităţilor în cauză.

Vezi integral: OFICIAL: Noutățile anului școlar 2022-2023. Cum se încheie mediile, câte note vor avea elevii, reguli pentru corigenți și absențe

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax