Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Cum se vor desfășura alegerile locale în Alba. Vezi precizările făcute de Instituția Prefectului Alba


Publicat

sediul CJ, prefectura AB

Organizarea alegerilor locale în mod echidistant şi ireproşabil este prioritatea principală a Instituţiei Prefectului Judeţul Alba, se arată într-un comunicat de presă făcut public de instituție. « Implicarea cu responsabilitate în gestionarea măsurilor privind desfăşurarea în condiţii de deplină legalitate a procesului electoral, conduita ireproşabilă şi instruirea temeinică a efectivelor MAI angrenate în misiuni, reprezintă premise majore pentru desfăşurarea în condiţii de normalitate şi siguranţă a alegerilor din 10 iunie a.c.”, precizează prefectul Dan Coriolan Simedru.

În acest sens, s-au derulat acţiuni care se înscriu în graficul calendarului pentru realizarea activităţilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2012:

  • Alegătorii au fost înscrişi în liste electorale permanente, în liste electorale complementare sau în liste suplimentare şi vor vota, la aceeaşi secţie de votare, pentru consiliul local, consiliul judeţean, pentru primar şi pentru preşedintele consiliului judeţean. Dacă sunt persoane care, cu cel puţin 3 luni înaintea scrutinului, şi-au stabilit reşedinţa într-o altă circumscripţie electorală în care au loc alegeri, acestea vor solicita înscrierea de către primar într-o listă electorală suplimentară, pe baza actului de identitate. În lista suplimentară sunt înscrise şi persoanele omise din copia de pe lista electorală permanentă, care se prezintă la vot şi fac dovada, cu actul de identitate, că domiciliază în raza secţiei de votare respective.
  • Au fost delimitate şi numerotate secţiile de votare de către toţi primarii, prin dispoziţie, fiind stabilite un număr de 431 secţii de votare (municipii – 106; în oraşe – 71; în comune: 254). Delimitarea şi numerotarea a fost adusă la cunoştinţă publică.
  • A fost comunicat numărul alegătorilor rezultat din listele electorale permanente şi complementare. Au fost înscrişi în listele electorale permanente la data comunicării către birourile electorale de circumscripţie (16 aprilie 2012) un număr de 320.038 cetăţeni cu drept de vot şi în listele electorale complementare un număr de 451 cetăţeni cu drept de vot. La data predării listelor electorale permanente către primari (26 aprilie 2012) figurau înscrişi în listele electorale permanente un număr de 319.446 cetăţeni cu drept de vot.
  • Potrivit normelor legale în vigoare, cei înscrişi în lista electorală de la secţia de votare pot să-şi exercite dreptul la vot pe baza oricărui document valabil care le atestă identitatea, după cum urmează: carte de identitate; carte de identitate provizorie; buletin de identitate; paşaport diplomatic; paşaport de serviciu; carnetul de serviciu militar (în cazul elevilor din şcolile militare).

În cazul în care sunt persoane care şi-au schimbat adresa de domiciliu după ce s-au întocmit listele electorale, acestea pot vota dacă prezintă un document valabil de identitate care dovedeşte noua adresă. După caz, acest document poate fi însoţit de certificatul de înregistrare, de cartea de rezidenţă permanentă sau de permisul de şedere permanentă care atestă adresa actuală.
Totodată, dacă au fost omişi de pe lista electorală, cetăţenii pot vota în baza oricărui document valabil de identitate, care face dovada ca au domiciliul sau reşedinţa în raza teritorială a secţiei de votare respective.

  • Alegătorii care nu se pot deplasa din cauza bolii sau a invalidităţii vor fi absolviţi de obligaţia votării la secţia de votare de care aparţin cu domiciliul. În această situaţie, însă, presedintele biroului electoral al secţiei de votare poate aproba, la solicitarea scrisă a alegătorului aflat în imposibilitatea deplasării, utilizarea urnei speciale.
    Astfel, se va forma o echipă, din cel puţin 2 membri ai biroului secţiei de votare, care se vor deplasa la domiciliul alegătorului cu o urnă specială şi cu materialul necesar votării: ştampila cu menţiunea VOTAT, buletine de vot; extras de pe copia listei electorale permanente/copia listei electorale complementare/lista suplimentara. În raza unei secţii de votare se utilizează
    o singura urnă specială, ce poate fi transportata numai de membrii biroului electoral al secţiei de votare.
  • Pentru protecţia celor 431 de secţii de votare, din judeţul Alba sunt repartizaţi 424 politişti, 238 jandarmi, 200 alte cadre din structuri din subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor. Mai mult, pentru înlăturarea oricăror suspiciuni, cadrele MAI care au rude candidaţi în localităţile unde îşi desfăşoară activitatea, au fost detaşate în alte locaţii în data de 10 iunie 2012.
  • Pentru judeţul Alba au fost tipărite 1.411.640 buletine de vot. Acestea au fost distribuite vineri 8 iunie a.c. către primari şi preşedinţii birourilor electorale de circumscripţii. Odată cu buletinele de vot au fost repartizate şi ştampilele cu menţiunea VOTAT şi timbrele autocolante

  • Au fost instruiţi preşedinţii şi locţiitorii secţiilor de votare în perioada 5-7 iunie a.c, în 12 serii la sediul Instituţiei Prefectului.

  • Au fost efectuate verificări prealabile la sediile secţiilor de votare cu privire la respectarea normelor de prevenire şi stingere a incendiilor şi cu privire la asigurarea comunicaţiilor din sediul secţiei de votare.

  • Instituţia Prefectului colaborează cu instituţiile abilitate pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice. Au fost constituite echipe din reprezentanţi ai instituţiilor implicate în acest proces, care să conlucreze în toate localităţile judeţului pentru verificarea secţiilor de vot şi a evitării incidentelor electorale. În acest sens, Instituţia Prefectului efectuează verificări la sediile secţiilor de votare în cursul zilelor de vineri şi sâmbătă, 8-9 iunie a.c. după ce acestea vor fi amenajate şi dotate corespunzător de către primarii unităţilor administrativ-teritoriale.
  • Au fost intensificate acţiunile de informare a cetăţenilor cu privire la sancţiunile prevăzute de lege în cazul votului ilegal şi a mitei electorale.

Prefectul judeţului Alba, Dan Coriolan Simedru adresează cetăţenilor o invitaţie şi un îndemn totodată, de a participa la vot şi de a realiza importanţa acestui proces în orice stat democratic: „Fiecare cetăţean are dreptul şi privilegiul de a-şi exprima opţiunea la vot şi de a nu lăsa pe altul să decidă în locul lui. Prezenţa la urnele de votare este o alegere şi decizie personală, iar eu nu vreau decât să informez şi să asigur opinia publică, că la nivelul Instituţiei Prefectului au fost întreprinse măsurile necesare organizării şi desfăşurării alegerilor în condiţii optime”.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

FOTO: Stadiul lucrărilor la noua pistă de atletism a Stadionului ”Cetate” din Alba Iulia. Se toarnă stratul de uzură

Publicat

Lucrările la Stadionul Cetate din Alba Iulia continuă. Potrivit viceprimarului Marius Filimon, sâmbătă s-a turnat o parte din stratul de uzură al pistei de atletism, lucrare care ar urma să fie finalizată săptămâna viitoare. 

”Chiar dacă este zi de sâmbătă s-a lucrat și astăzi la pista de atletism a Stadionului “Cetate”. Se toarnă stratul de uzură, o etapă foarte importantă a acestei lucrări, întrucât peste acest strat se va aplica stratul de tartan.

Stratul de uzură trebuie să aibă o pantă corectă astfel încât apa pluvială să nu băltească pe pista de atletism.

Rigolele care vor prelua această apă au fost deja montate în cursul săptămânilor trecute și au fost conectate la sistemul de canalizare.

Estimăm că la mijlocul săptămânii viitoare stratul de uzură va fi turnat pe toată suprafața de peste 6500 mp prevăzută în proiect pentru ca apoi să înceapă aplicarea stratului impermeabil de tartan, de tip sandwich, cu rezistență foarte bună la intemperii și uzuri mecanice.

În final, vor fi amenajate 8 culoare de alergare la dimensiunile standard”, a postat pe contul său de Facebook, Marius Filimon.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO ȘTIREA TA: Ploaie cu gheață la Alba Iulia. Bucăți de grindină de până la 2 centimetri

Publicat

O ploaie scurtă cu gheață a căzut sâmbătă în zona de Nord-Est a municipiului Alba Iulia. 

Bucățile de grindină au avut aproximativ 1-2 centimetri, potrivit cititorilor Alba24.

Potrivit siterurilor de meteorologie, în orele următoare vor fi doar nori sporadici, iar cerul va fi parțial însorit.

Mâine vremea va fi însorită, iar spre după-amiază, teperaturile maxime vor ajunge la 19 grade Celsius (în jurul orei 17).

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Precizările prefectului de Alba, Nicolae Albu, legate de redeschiderea restaurantelor și cafenelelor la interior, în Alba Iulia

Publicat

Prefectul județului Alba, Nicolae Albu, a transmis un comunicat de presă legat de măsurile de relaxare pentru Alba Iulia, adoptate sâmbătă de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba.

”Am ținut cont de trendul descendent și, imediat după comunicarea cifrelor oficiale de către DSP, am dispus convocarea CJSU pentru luarea hotărârilor ce se impun. Decizia este bazată pe date concrete nu pe populisme propagate prin conferințe de presă la sedii de partide” este mesajul acestuia.

Comunicatul complet al prefectului Nicolae Albu:

”CJSU Alba s-a întrunit astăzi pentru a analiza măsurile care se impun în perioada următoare, în funcție de rata de incidență, pentru fiecare localitate în parte.

Având în vedere faptul că după 14 zile de măsuri dispuse conform legii, cifrele reflectă rezultatul respectării măsurilor luate, am propus membrilor CJSU relaxarea mult așteptată în municipiul Alba Iulia începând cu data de 09.05.2021, ora 00.00.

Deși termenul prevăzut de legislația incidentă pentru luarea măsurilor este de 48 ore, am ținut cont de trendul descendent și, imediat după comunicarea cifrelor oficiale de către DSP, am dispus convocarea CJSU pentru luarea hotărârilor ce se impun.

Printre acestea doresc să amintesc pe cele referitoare la redeschiderea și în interior a restaurantelor și cafenelelor, în limita a 30% din capacitate.

Decizia este bazată pe date concrete nu pe populisme propagate prin conferințe de presă la sedii de partide, ce au contestat în permanență pandemia și au instigat populația la nerespectarea măsurilor sanitare.

Continuitatea și gradualitatea măsurilor, un principiu esențial al managementului situațiilor de urgență, au avut efectul mult așteptat, cel al scăderii incidenței îmbolnăvirilor la nivelul UAT- urilor din județul nostru.

Sănătatea cetățeanului și viața fiecărui concetățean este prioritară pentru mine ca prefect, și nu zgomotul unor vuvuzele politice. Îi asigur pe cetățeni că la Alba Iulia, urmare a măsurilor luate, putem avea un sezon turistic pe măsura dorințelor turiștilor ce vor fi primiți în special de industria HoReCa.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Restaurantele și cafenelele din Alba Iulia, se REDESCHID la interior. Hotărâre a CNSU Alba care vizează și alte 5 comune

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a emis sâmbătă o nouă hotărâre legată de măsuri anti-Covid la nivelul municipiului Alba Iulia, și al comunelor Cergău, Ciugud, Cut, Galda de Jos şi Poiana Vadului.

La Alba Iulia, activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, va fi permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

De asemenea, activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului.

Măsura este valabilă și pentru cinematograful din oraș.

HOTĂRÂREA nr. 134 din 08.05.2021

privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a

răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza municipiului Alba Iulia, comunelor Cergău, Ciugud, Cut, Galda de Jos şi Poiana Vadului

Luând în dezbatere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19, la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județ, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr. 5324/07.05.2021, pentru data de 08.05.2021;

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 08.05.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 08.05.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

(1) La nivelul comunelor Cergău şi Ciugud unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 09.05.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

La nivelul municipiului Alba Iulia, comunelor Galda de Jos şi Poiana Vadului unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 este între 1,5 și 3/1.000 de locuitori, începând cu data de 09.05.2021, ora 0000, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

a) Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

b) Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

c) Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

d) Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

e) Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

f) Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 2200-0500, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, ori decesul unui membru de familie;

g) Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este permisă în intervalul orar 06.00-22.00, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

h) Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă în intervalul orar 0600-2200, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă, este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului, cu obligația respectării orarului de lucru cu publicul între orele 0600-2200;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

La nivelul comunei Cut unde s-a înregistrat un trend descrescător de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, rata de incidență fiind de 0 cazuri la 1000 de locuitori, începând cu data de 09.05.2021, ora 00.00, încetează aplicarea măsurilor stabilite pentru diminuarea riscului, prin Hotărârea C.J.S.U. Alba nr. 116 din 25.04.2021.

În toate localitățile se permite circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în perioada 8 mai-9 mai 2021, în intervalul orar 2000-0500 pentru deplasarea și participarea la sărbătoarea religioasă specifică lunii Ramazan;

Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T.-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție.

De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Alba Iulia, 08.05.2021

PREȘEDINTELE

COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ ALBA

Nicolae ALBU

Prefectul Județului Alba

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate