Actualitate
„Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”: Noua campanie de comunicare a companiei Transavia
La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia, liderul pieței cărnii de pasăre din România, face un pas în afara categoriei și propune un exercițiu de imagine dur, dar absolut real, adaptat societății actuale.
Astfel, la 100 de ani de România, avem ce sărbători? Suntem mândri de ceea ce suntem? Lucrurile ar fi putut fi altfel? Sunt întrebări pe care ar fi trebuit să ni le punem de mai multă vreme. Într-o societate în care cinstea, integritatea și respectul par să fie doar un set de principii lăsate în urmă, Transavia încearcă să reamintească tuturor că fără ele nu putem deveni mai buni. Iar celebrarea centenarului poate fi un moment important pentru a discuta și despre ceea ce pare că ne lipsește. Toate acestea într-un spot TV unic, atipic și memorabil, produs de Transavia cu ajutorul agenției Papaya Advertising.
Transavia, un business de familie cu capital integral românesc, este o afacere construită de la zero pe principii și reguli solide, producând de peste 27 de ani cele mai sigure și calitative produse din carne de pui.
”Simplu și eficient, noi ne respectăm promisiunea făcută consumatorilor de pretutindeni prin Well Made in Romania, promisiune comunicată direct pe ambalajul Fragedo prin iconul Calitate premium asumată de familia fondatoare. Dorim să transmitem consumatorilor că ceea ce cumpără nu e doar un pui, ci rezultatul unui anume mod de a face lucrurile. Iar acest mod este posibil doar dând dovadă de integritate în ceea ce facem, evitând orice fel de compromis. Suntem un business de familie, iar în familia noastră, să câștigi respectul celorlalți e o onoare, dar și o mare responsabilitate. Noi am obținut-o făcând lucrurile așa cum trebuie.” declară Ioan Popa, președintele Transavia.
Despre Transavia
Transavia este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești, cu o experiență de peste 27 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni. Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale. În prezent, Transavia are peste 2000 de angajați, 27 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 70.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brandurile Fragedo și Papane. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Italia, Spania și Croația.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News