Actualitate
Daune morale pentru un client Vodafone care s-a trezit cu încă un abonament și un telefon, pe numele său
Un client Vodafone România a obținut în instanță daune morale de 2.000 de lei pentru prejudiciul creat de operatorul telecom, care nu ar fi reușit să preîntâmpine utilizarea datelor cu caracter personal în scopuri frauduloase, respectiv încheierea de către o altă persoană, în numele reclamantului, a unui abonament pentru servicii de voce și a unui telefon marca Apple iPhone X.
Reclamantul a solicitat instanței daune morale de 10.000 de euro. El a susținut, în cererea adresată Judecătoriei Sector 2, că a primit de la Vodafone România, în iulie 2018, o factură în valoare de 497,57 lei ca urmare a faptului că o altă persoană a achiziționat, cu o lună în urmă, în numele său, un abonament de voce și un telefon iPhone X.
Reclamantul a achitat factura doar pentru a nu fi întrerupt serviciul de telefonie aferent unui alt abonament, încheiat în octombrie 2017, și a solicitat Vodafone România efectuarea de verificări în vederea identificării persoanei vinovate și anularea noului abonament.
Operatorul telecom l-a informat pe reclamant că a anulat al doilea abonament și a relocat suma achitată în plus ca plată în avans a abonamentului încheiat în octombrie 2017. De asemenea, Vodafone România a recomandat clientului să se adreseze organelor de poliție „în cazul în care identifică utilizarea frauduloasă de către o persoană neautorizată a datelor de identitate”.
Sursă și articol complet pe: Profit.ro
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News