Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

De Centenar, Transavia, recertificată pentru a V-a oară Furnizor al Casei Regale

Publicat

Casa Regala Transavia

Luni, 26 noiembrie, Transavia a primit reconfirmarea statutului de ”Furnizor al Casei Regale” în cadrul unei ceremonii desfășurate în Sala Tronului de la Palatul Regal. La evenimentul care a reunit mai mulți furnizori, noul certificat a fost primit de Theodora Popa, Vicepreședinte Transavia, din partea Alteței Sale Regale, Principele Radu.

La 18 octombrie 2006, Majestatea Sa, Regele Mihai I al României, conferea companiei Transavia și domnului Ioan Popa calitatea de ”Furnizor al Casei Majestății Sale Regelui Mihai I”, în cadrul unei ceremonii oficiale desfășurate la Palatul Elisabeta. Calitatea de furnizor a fost reînnoită a doua oară în data 13.09.2010, apoi pe 26.10.2012 și a patra oară în data de 7 mai 2015 – pentru produsele din carne de pui.

Ceremoniile de acordare a calității de ”Furnizor al Casei Regale” și-au păstrat aura veche și nobilă. Casa Regală oferă calitatea de Furnizor al Casei Majestatii Sale Regelui ca semn de recunoaștere și de apreciere a calității deosebite a produselor sau a serviciilor oferite de o persoană sau de o companie comercială. Astfel, acordarea Calității de Furnizor implică un înalt standard al produselor și serviciilor, constanță, seriozitate și înalt profesionalism din partea companiei comerciale sau a persoanei furnizor.


Transavia este liderul pieței de carne de pui din România și cea mai prestigioasă companie FMGC din Transilvania. Business de familie cu tradiție, compania Transavia este un jucător redutabil pe piața cărnii din Europa de Sud-Est, furnizor național în aproape toate conturile internaționale de retail prin brandul Fragedo, principalul produs comercial al companiei și unul din cei mai importanți exportatori din categorie.

Siguranța alimentară și calitatea vieții consumatorilor noștri stau la baza principiilor companiei noastre. Toate produsele pe care le comercializăm la nivel național și internațional sunt produse în conformitate cu ultima versiune a celor mai înalte norme și standarde internaționale de siguranță alimentară , sub atenta supraveghere a autorităților sanitar-veterinare și de mediu. Povestea Transavia a fost scrisă în timp, cu răbdare și respect pentru valoarea muncii și cu exigență, considerată normalitate, pentru a obține în fiecare zi performanța calității produselor livrate consumatorilor. La 28 de ani de activitate, prin asumarea valorilor precum încredere, grijă și responsabilitate, Transavia poate susține promisiunea Well Made in Romania. Acest tip de abordare a consumatorului este unic pe piața din România, iar viziunea atipică a managementului a fost comunicată excepțional în această vară prin campania media memorabilă „Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie – România ar fi arătat altfel”.


Poziția de lider pe piața cărnii din România este cea mai mare realizare, iar menținerea sa este posibilă datorită asumării misiunii companiei de a oferi carnea de pui cea mai sănătoasă, pur naturală și cu cel mai bun grad de siguranță alimentară de pe piață. Această misiune a fost asumată direct pe ambalajul Fragedo printr-un icon reprezentativ- o premieră pe piața românească.  Încă o dată, ne respectăm promisiunea făcută către consumatorii de pretutindeni prin Well Made in Romania și comunicată direct pe ambalajul produselor noastre prin iconul Calitate premium asumată de familia fondatoare.

Transavia, un business de familie cu capital integral românesc, este o afacere construită de la zero pe principii și reguli solide, producând de peste 28 de ani cele mai sigure și calitative produse din carne de pui. ”Simplu și eficient, prin Well Made in Romania , dorim să transmitem consumatorilor că ceea ce cumpără nu e doar un pui, ci rezultatul unui anume mod de a face lucrurile. Iar acest mod este posibil doar dând dovadă de integritate în ceea ce facem, evitând orice fel de compromis. Suntem un business de familie, iar în familia noastră, să câștigi respectul celorlalți e o onoare, dar și o mare responsabilitate” declară Theodora Popa, Vicepreședinte Transavia.

Despre Transavia

Transavia este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești, cu o experiență de peste 28 de ani pe piață, timp în care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni. Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale. În prezent, Transavia are  peste 2000 de angajați, 27 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 70.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brandurile Fragedo și Papane.  Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Italia, Spania și Croația.

Mai multe detalii despre Transavia & Fragedo:

https://www.facebook.com/Transavia.WellMadeinRomania/

http://transavia.ro/ce-facem

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Lemn fără acte, confiscat de la o firmă din comuna Unirea. Amendă de 10.000 de lei pentru reprezentantul societății

Publicat

Polițiștii din Alba au confiscat lemn fără acte de la o societate comercială din comuna Unirea. Reprezentantul societății a fost amendat cu 10.000 de lei.

Potrivit IPJ Alba, miercuri, 10 august, poliţiştii Secției 4 Poliție Rurală Ocna Mureș au efectuat un control la o societate comercială din comuna Unirea, specializată în depozitarea, prelucrarea şi comercializarea materialului lemnos.

În urma verificărilor efectuate, poliţiştii au constatat că reprezentanţii societăţii nu au putut prezenta documente legale pentru cantitatea de 56,9 metri cubi de material lemnos.

Întreaga cantitate de material lemnos a fost confiscată, iar reprezentantul societății comerciale a fost sancţionat contravenţional, în conformitate cu prevederile art. 19 din Legea 171/2010 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor silvice, cu amendă în valoare de 10.000 de lei.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Programul de lucru al RER Vest-RETIM în județul Alba, valabil în data de 15 august 2022, sărbătoare legală

Publicat

Asocierea RER Vest – RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Alba asupra programului de lucru valabil în data de 15 august 2022, „Adormirea Maicii Domnului”, sărbătoare legală.

Colectarea de deșeuri

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Alba în care operează Asocierea RER Vest – RETIM se va desfăşura la fel ca într-o ZI OBIȘNUITĂ.

Astfel, dacă în ziua de luni, 15 august2022, erau programate colectări de la adrese, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului.

Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor, ca de obicei.

Birouri de relații clienți din Alba Iulia, Sebeș, Cugir, Aiud, Teiuș, Ocna Mureș

Birourile de relaţii clienţi vor fi:

  • ÎNCHISE în ziua de 15 august 2022, sărbătoare legală.

  • DESCHISE din data de 16 august 2022, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08:00 până la ora 16:00

Asocierea RER Vest recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.rervest.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

Asocierea rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.rervest.ro, www.retim.ro și pagina oficială de Facebook. De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 694, de luni până vineri, între orele 07:00 – 19:00.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Autoritatea pentru Reformă Feroviară cumpără 20 de trenuri electrice care vor atinge 200 de km/h. Alba Iulia, pe una dintre rute

Publicat

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) deschide seria achiziţiilor de material rulant prin PNRR, anunţul fiind publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SICAP), în urma validării de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP.

Este vorba despre 20 de trenuri de lung parcurs, electrice. Trenurile se vor putea deplasa cu o viteză maximă de 200 km/h şi vor oferi o capacitate de transport de minimum 160 locuri fixe (clasa întâi şi clasa a doua) şi minim 160 locuri în picioare.

ARF menţionează că a fost lansată, prin PNRR, procedura de atribuire în vederea achiziţiei unui număr de 20 de rame electrice RE-IR2 de lung parcurs, destinate conectării centrelor urbane din România, precum şi achiziţionarea serviciilor accesorii de mentenanţă, instruire a personalului în ceea ce priveşte exploatarea, operarea trenurilor, transportul, asigurarea, punerea în funcţiune şi asistenţa tehnică în perioada de garanţie, conform Caietului de Sarcini.

„Precizăm că perioada de mentenanţă şi servicii de reparaţii este de 15 ani, necesară funcţionării respectivelor trenuri. Astfel, contractul de achiziţii are prevăzută o clauză de revizuire, respectiv posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanţă cu încă 15 ani, fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unui act adiţional”, se arată în comunicatul ARF, citat de Agerpres.

Obiectivul Componentei 4 – Transport sustenabil, prevăzută în PNRR, este de a îmbunătăţi oferta de transport prin creşterea numărului de trenuri pe rută şi pe zi, corelat cu introducerea unei frecvenţe predictibile, asigurarea unor legături directe şi rapide între marile oraşe ale României, punerea în valoare a investiţiilor de modernizare derulate pe întreaga reţea feroviară TEN-T de pe teritoriul României, susţinerea programului de trecere la sistemul de comandă – control al trenurilor bazate pe standardul european ERTMS, precum şi înlocuirea tracţiunii diesel cu una electrică pe liniile ferate în prezent neelectrificate şi în curs de electrificare.

Ramele achiziţionate vor fi distribuite tuturor operatorilor feroviari de călători pe baza contractelor de servicii publice care urmează a fi elaborate în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 1370/2007, cu modificările ulterioare şi în baza legislaţiei din România şi vor circula pe o serie de rute de pe reţeaua feroviară publică electrificată sau în curs de electrificare.

Trenurile vor circula și prin Alba Iulia

Rutele sunt: Oradea – Cluj Napoca – Sighişoara – Braşov; Cluj Napoca – Alba Iulia – Simeria (Deva) – Târgu Jiu – Craiova – Calafat; Braşov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bacău – Iaşi; Braşov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bacău – Suceava; Galaţi – Mărăşeşti (Focşani) – Bacău – Iaşi; Galaţi – Mărăşeşti (Focşani) – Bacău – Suceava; Galaţi – Brăila – Constanţa – Mangalia.

Alte rute menţionate sunt: Iaşi – Bacău – Mărăşeşti (Focşani) – Barboşi (Galaţi) – Brăila – Constanţa – Mangalia; Suceava – Bacău – Mărăşeşti (Focşani) – Barboşi (Galaţi) – Brăila – Constanţa – Mangalia; Giurgiu – Bucureşti – Ciulniţa (Slobozia) – Călăraşi.

Valoarea estimată este cuprinsă între 1,201 miliarde lei, fără TVA şi 2,374 miliarde lei, fără TVA.

Finanţarea proiectului este asigurată prin PNRR şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

Durata contractului/contractelor aferente loturilor atribuite va fi de 208 luni. Criteriul de atribuire este dat de cel mai bun raport calitate-preţ.

„Procedura de atribuire este licitaţie deschisă, iar modalitatea de desfăşurare este online pe site-ul www.e-licitatie.ro. Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant individual ori în comun cu alţi operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporară constituite în scopul participării la procedura de licitaţie”, se mai precizează în comunicat.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 26 septembrie 2022, ora 15:00.

Potrivit sursei citate, se pot solicita clarificări cu maxim 20 de zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor. Ofertele se transmit în limba română, iar moneda de referinţă este lei.

Autoritatea de Reformă Feroviară – structură specializată aflată în subordinea Ministerului Transporturilor – are ca obiect de activitate implementarea reformei în sectorul feroviar, conform Master Planului General de Transport, care este orientată pe câteva direcţii majore, cum ar fi: restructurarea reţelei de transport feroviar, atribuirea contractelor de servicii publice către operatorii de transport feroviar, introducerea indicatorilor de performanţă care să stea la baza monitorizării contractelor de servicii publice legal încheiate, introducerea unor programe de eficientizare a activităţilor desfăşurate în sectorul de transport feroviar, precum şi achiziţionarea de material rulant care se va preda, în condiţiile legii, operatorilor de transport public feroviar de călători.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Recomandările MAE pentru turiștii români aflați în zona incendiului de pădure din insula Thassos

Publicat

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) recomandă, în contextul izbucnirii unui incendiu în insula Thassos din Grecia, zona Limenaria, ca turiștii români să evite deplasările în zona afectată.

Potrivit sursei citate, incendiul de vegetaţie afectează estul insulei. Autoritățile elene au dispus evacuarea persoanelor din zonă, în timp ce pompierii luptă pentru stingerea incendiului.

MAE informează că, până la acest moment, la nivelul misiunii diplomatice și al oficiului consular nu au fost recepționate solicitări de asistență.

MAE recomandă cetățenilor români care se află pe Insula Thassos să evite deplasările în zona afectată de incendiu și să informeze de îndată Consulatul General al României la Salonic dacă sunt afectați de efectele acestui incendiu.

Ambasada României la Atena și Consulatul General al României la Salonic continuă monitorizarea cu atenție a situației și menţin permanent contactul cu autoritățile locale, fiind pregătite să acorde asistență consulară, conform competențelor legale, în funcție de solicitări.

MAE reamintește că cetățenii români afectaţi pot solicita asistenţă consulară la următoarele numere de telefon ale Ambasadei României la Atena :+30 210 6728879, +30 210 6744544, apelurile fiind redirecționate către Centrul de Contact și Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center în regim de permanență sau la numărul de urgenţă al misiunii diplomatice: +30 697 8996222.

sursă: Mediafax

Sursa foto: Facebook, grupuri dedicate vacanțelor în Thassos

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax