Economie
De la 1 iulie, formularul declaraţiei unice poate fi completat şi transmis online
Noutăţi privind depunerea online a Declaraţiei unice cod 112, privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate.
Până la 1 iulie 2011, declaraţia se poate depune şi în format hârtie, semnat şi ştampilat, conform legii, însoţit în format electronic pe suport electronic (dischetă, CD), direct la registratura instituţiei fiscale competente sau la oficiile acreditate de Ministerul Finanţelor Publice ori se comunică prin poştă, cu confirmare de primire.
Începând cu data de 1 iulie 2011, noul formular al declaraţiei unice va putea fi completat, semnat şi transmis online, exclusiv prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, prin intermediul portalului e-Romania.
Pentru transmiterea online a declaraţiei unice, contribuabilii trebuie să deţină o semnătură electronică obţinută prin utilizarea unui certificat digital calificat de la unul din furnizorii de servicii de certificare acreditaţi.
Cu un singur certificat, puteţi semna declaraţiile fiscale pentru mai mulţi contribuabili. În cazul în care sunt mai mulţi angajaţi pentru semnarea electronică a declaraţiilor fiscale, pentru fiecare angajat se obţine un certificat digital pe o adresă proprie de e-mail.
Informaţii pe acest subiect se pot obţine de la Biroul Asistenţă contribuabili al DGFP Alba, tel: 0258 819 825, coordonator Mirela Botaş. Aceste informaţii au fost publicate şi pe Portalul ANAF, în spaţiul destinat DGFP Alba, la adresa www.anaf.ro, la categoria Informaţii publice.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News