Actualitate
Directorii Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba şi Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud rămân în funcţii încă trei ani. Au promovat concursul pentru posturile de manager
Consiliul Judeţean Alba a comunicat rezultatele concursurilor organizate pentru posturile de manageri la Spitalul Judeţean Alba, respectiv Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud. Singurii candidaţi pe aceste posturi, directorii Nicoleta Coşarcă şi Vasile Vultur, au promovat examenele ce au avut loc începând cu data de 16 decembrie.
Nicoleta Coşarcă va continua cu un mandat de trei ani la conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba. A obţinut nota 9,10. Directorul de la Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, Vasile Vultur, a fost notat cu 8,10.
Contractele de management pe trei ani ale actualilor directori expiră anul viitor, iar candidaţii care au dorit să susţină probele pentru funcţiile de conducere au putut depune dosarele de înscriere până în 6 decembrie.
Concursul a cuprins trei probe: test grilă de verificare a cunoștințelor, susținerea proiectului de management şi interviul de selecție.
Cele două concursuri au fost organizate de consiliile de administraţie ale celor două unităţi medicale şi s-au desfăşurat potrivit Regulamentelor pentru ocuparea funcţiei de manager, persoana fizică, la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, aprobate prin dispoziţia preşedintelui Consiliului Judeţean Alba nr. 356/2013.
Candidaţii au trebuit să îndeplinească următoarele condiţii: să fie absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior; să fie absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică ori să fi început acest curs sau să fie absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; să aiba 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii de învățământ superior; să nu fie condamnaţi penal sau în curs de urmărire penală; să fie apţi din punct de vedere medical; să nu aibă vârstă de pensionare conform legii, să aibă cetățenia română sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene
Pentru proiectul de management, tema cadru a fost “Îmbunătățirea calităţii serviciilor medicale furnizate de spital”, cu prezentarea situației actuale a spitalului, analiza SWOT a spitalului, identificarea problemelor critice, selectarea problemelor prioritare, cu motivarea alegerii făcute, dezvoltarea planului de management (scop, obiective-indicatori, activități, definire, încadrare în timp – Grafic Gantt, resurse necesare – umane, financiare, dotări, responsabilitați), rezultate așteptate, monitorizare, evaluare.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News