Connect with us
Publicitate

AIUD

DOCUMENT: CARANTINĂ nedeclarată pentru Aiud și zece localități învecinate. Restricții de circulație între orele 18.00-22.00


Publicat

primaria aiud

Comitetul județean pentru Situații de Urgență Alba a adoptat o serie de măsuri și restricții valabile timp de 14 zile pentru municipiul Aiud și localitățile aparținătoare.

Restricțiile vizează inclusiv limitarea circulației în weekendul care urmează. 

Autoritățile consideră că în Aiud, riscul epidemiologic este de o gravitate maximă. Măsurile luate foarte asemănătoare celor de carantină.

Comitetul Județean pentru Situații de urgență a anunțat că în Aiud, riscul epidemiologic este de o gravitate maximă.

Măsurile luate sunt foarte asemănătoare celor care presupun carantina, cu toate că acest cuvânt nu se regăsește în hotărâre.

”Având în vedere situația epidemiologică din municipiul Aiud generată de coronavirusul SARS-CoV-2, care a dus la înregistrarea unei rate de infectare cu virusul SARS-CoV-2 de 5,99 la 1.000 de locuitori, în municipiul Aiud riscul epidemiologic fiind de o gravitate maximă, în circumstanțe de nerespectare a măsurilor legale în vigoare” se arată în motivarea hotărârii.

În aceste condiții, CJSU Alba a hotărât ”instituirea unor restricții temporare, în intervalul luni – vineri între orele 18:00 – 22:00, iar sâmbăta și duminica între orele 05:00 – 22:00, pe o perioadă de 14 zile, la nivelul unității administrativ-teritoriale Municipiul Aiud și localităților aparținătoare Aiudul de Sus, Gâmbaș, Măgina, Păgida, Ciumbrud, Gârbova de Jos, Gârbova de Sus, Gârbovița, Sâncrai și Țifra, județul Alba, începând cu data de 25.03.2021 ora 18:00, până în data de 08.04.2021 ora 05:00”.

În localitățile și intervalele orare prevăzute, intrarea și ieșirea din localitățile menționate este strict interzisă prin alte zone și căi de acces decât cele deschise circulației publice de pe drumurile naționale, județene, comunale și forestiere.

Documentul poate fi consultat AICI.

Citește și: ALBA: Cele mai multe cazuri noi de COVID, în ultimele 24 de ore, de la începutul anului 2021. Incidența în localități din județ

HOTĂRÂREA nr. 72 din 24.03.2021 privind propunerea de instituirea unor măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor epidemiei de COVID-19 în municipiul Aiud, județul Alba

Având în vedere situația epidemiologică din municipiul Aiud generată de coronavirusul SARS-CoV-2, care a dus la înregistrarea unei rate de infectare cu virusul SARS-CoV-2 de 5,99 la 1000 de locuitori, în municipiul Aiud riscul epidemiologic fiind de o gravitate maximă, în circumstanțe de nerespectare a măsurilor legale în vigoare;

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 24.03.2021,

HOTĂRĂȘTE:

Art.1. (1) Propunem instituirea unor restricții temporare, în intervalul luni – vineri între orele 18:00 – 22:00, iar sâmbăta și duminica între orele 05:00 – 22:00, pe o perioadă de 14 zile, la nivelul unității administrativ-teritoriale Municipiul Aiud și localităților aparținătoare Aiudul de Sus, Gâmbaș, Măgina, Păgida, Ciumbrud, Gârbova de Jos, Gârbova de Sus, Gârbovița, Sâncrai și Țifra, județul Alba, începând cu data de 25.03.2021 ora 18:00, până în data de 08.04.2021 ora 05:00, sens în care se va solicita Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției emiterea ordinului comandantului acțiunii.

(2) Perimetrul vizat de măsura prevăzută la alin. 1 este delimitat de următoarele coordonate geografice:

– 46.247108, 23.687307 DN1/E81 Aiud-Teiuș;

– 46.297560, 23.621277 Gârbova de Sus;

– 46.332759, 23.631704 DJ107I Măgina – Râmeț;

– 46.343984, 23.656213 Intersecție str. Principală Măgina cu DJ107M Aiud – Livezile;

– 46.328581, 23.677064 DJ107M Aiud – Livezile;

– 46.313514, 23.782634 DJ107E Ciumbrud – Băgău;

– 46.342139, 23.746113 Păgida;

– 46.353452, 23.721439 Gâmbaș;

– 46.326146, 23.714366 DN1/E81 Spălătorie auto;

– 46.285736, 23.738462 DJ142L Sâncrai-Rădești.

(3) În localitățile și intervalele orare menționate la alin.1, propunem următoarele măsuri:

este strict interzisă intrarea / ieșirea din localitățile menționate, prin alte zone și căi de acces decât cele deschise circulației publice de pe drumurile naționale, județene, comunale și forestiere;

circulația și staționarea în spații publice a persoanelor este interzisă, cu excepția motivelor bine justificate, pe baza

Declarației pe proprie răspundere, legitimație de serviciu sau a adeverinței eliberate de angajator;

identificarea persoanelor cu domiciliul, reședința ori adresa declarată în localitățile menționate la art. 1 alin. (1) și introducerea acestora în bazele de date dedicate;

limitarea la maximum a deplasării persoanelor şi monitorizarea permanentă a respectării acestei măsuri. Ieșirea persoanelor din locuință este permisă doar pe bază de Declarație pe proprie răspundere (Anexă), legitimație de serviciu sau adeverință eliberată de angajator, după caz;
este permisă intrarea / ieșirea pentru:

transportul de marfă indiferent de natura acestuia, al materiilor prime și resurselor necesare desfășurării activităților economice în localitățile menționate la alin. (1), precum și aprovizionarea populației;

persoanele care nu locuiesc în localitățile menționate la alin. (1), dar care desfășoară activități economice sau în domeniul apărării, ordinii publice, securității naționale, sanitare, veterinare, situațiilor de urgență, administrației publice locale, a asistenței și protecției sociale, judiciare, serviciilor de utilitate publică, agriculturii, alimentației publice, comunicațiilor și transporturilor;

persoanele care locuiesc în localitățile menționate la alin. (1) și desfășoară activitatea profesională în afara localităților menționate la alin. (1);

persoanele care realizează activități agricole sau pentru comercializarea de produse agroalimentare;

deplasarea din alte motive justificate, precum îngrijirea / însoțirea copiilor / membrilor de familie, îngrijirea unei / unui rude / afin sau a unei persoane aflate în întreținere, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, decesul unui membru de familie;

deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță;
urgențe medicale;

îngrijirea sau administrarea unei proprietăți din altă localitate; eliberarea de documente necesare pentru obținerea unor drepturi;

pentru achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu;

pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, legitimația de serviciu, adeverința eliberată de angajator sau o declarație pe propria răspundere;
pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil;

declarația pe propria răspundere trebuie să cuprindă numele și prenumele, data nașterii, adresa locuinței/gospodăriei/locului activității profesionale, motivul deplasării, data completării și semnătura olografă a declarantului.

Declarația poate fi prezentată în format letric (suport hârtie) sau pe un dispozitiv electronic;

se permite tranzitarea unității administrativ teritoriale de către persoanele care nu au domiciliul pe raza acesteia, fiind interzisă staționarea în localitate;

se permite oficierea slujbelor religioase doar în exteriorul clădirilor, cu excepția celor la care participă doar personalul bisericesc. Pentru evenimentele organizate în exterior se va respecta norma de 4 mp/persoană, cu respectarea regulilor de protecție sanitară, stabilite prin Ordinul comun al Ministrului sănătății și al Ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 45 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;
se permite oficierea slujbelor de înmormântare, cu participarea a maxim 8 persoane în interior iar în exterior cu participarea a maxim 20 persoane;

se permite oficierea evenimentelor de stare civilă cu prezența a maxim 10 persoane în interiorul clădirii, iar în exterior cu participarea a maxim 20 persoane, cu respectarea regulilor de protecție sanitară, stabilite prin Ordinul comun al Ministrului sănătății și al Ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 45 și al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare;

controlul măsurilor privind limitarea deplasării persoanelor în/din unitatea administrativ-teritorială menționată la art. 1 alin. (1) și măsurile de ordine publică vor fi organizate și coordonate de către Inspectoratul de Jandarmi Județean Alba, cu sprijinul Inspectoratului de Poliție Județean Alba, a Poliției locale, efective din cadrul DSP, DSVSA, ITM, Protecția Consumatorului, ISCTR sau alți funcționari anume desemnați prin dispoziție a primarului unității administrativ teritoriale;

  • se limitează programul de lucru cu publicul a operatorilor economici din domeniul comercializării de bunuri alimentare și nealimentare, în intervalul luni – vineri între orele 06:00 – 20:00, iar sâmbăta și duminica între orele 06:00 – 16:00, cu
  • excepția farmaciilor și a stațiilor de distribuție carburant care pot avea program non-stop;
  • se limitează numărul de persoane în incinta magazinelor/supermagazinelor/ hipermagazinelor la maximum 30% din capacitate cu respectarea normelor de distanțare fizică respectiv protecție sanitară;
  • în cazul centrelor comerciale/parcurilor comerciale se limitează accesul persoanelor astfel încât să se asigure 8 mp/persoană cu respectarea normelor de distanțare respectiv protecție sanitară;
  • operatorii economici au obligația de a afișa la loc vizibil, la intrarea în unitate, a programului de funcționare precum și a restricțiilor stabilite prin prezenta hotărâre inclusiv numărul maxim de persoane care pot avea acces simultan în interior;
  • operatorii economici care desfășoară activități de transport persoane și care tranzitează localitățile menționate la alin. 1, vor putea efectua opriri în stațiile proprii pentru urcarea sau coborârea călătorilor. Operatorii vor lua măsurile necesare pentru limitarea accesului în mijloacele de transport astfel încât să fie respectate măsurile de distanțare fizică.

Restricții inclusiv în weekend

Propunem ca în intervalul luni – vineri între orele 18:00 – 22:00, iar sâmbăta și duminica între orele 05:00 – 22:00, să se interzică circulația tuturor persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază ale persoanelor și animalelor de companie/domestice, precum și bunuri necesare desfășurării activității profesionale;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță;
  • deplasările scurte, în apropierea locuinței/gospodăriei, legate de activitatea fizică individuală a persoanelor (cu excluderea oricăror activități sportive de echipă), cât și pentru nevoile animalelor de companie/domestice;
  • deplasarea în scopul donării de sânge, la centrele de transfuzie sanguină;
  • deplasarea în scop umanitar sau de voluntariat;
  • deplasarea pentru realizarea de activități agricole;
  • deplasarea producătorilor agricoli pentru comercializarea de produse agroalimentare;
  • îngrijirea sau administrarea unei proprietăți din altă localitate;
  • eliberarea de documente necesare pentru obținerea unor drepturi;
  • participare la programe sau proceduri în centrele de tratament, inclusiv pentru vaccinare împotriva COVID-19;
  • pentru achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu;
  • alte motive justificative precum: îngrijirea/însoțirea copiilor/membrilor de familie; îngrijirea unei rude/afin sau persoană aflată în întreținere, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie, evenimente de stare civilă;

Propunem ca zilnic în intervalul orar 22:00 – 05:00, circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei să fie permisă numai pentru motivele prevăzute la alin. (4), lit. a), c), d);

la nivelul unității administrativ-teritoriale Municipiul Aiud și localităților aparținătoare menționate la alin. 1, propunem interzicerea următoarelor activități:

  • organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) în spații închise și deschise;
    organizarea de evenimente și/sau activități private pentru copii în spaţii închise cum ar fi evenimente aniversare, locuri de joacă sau altele asemenea;
  • activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, inclusiv al teraselor, în interiorul și exteriorul clădirilor, cu excepția activităților de preparare a hranei și comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;
  • activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc;
  • organizarea și desfășurarea adunărilor publice organizate în baza Legii Nr. 60/1991;
  • organizarea cu public în spații închise și deschise cum ar fi, fără a se limita la acestea, desfășurarea activităților de tipul spectacolelor și/sau concertelor, activități culturale, științifice, artistice sau de divertisment;
  • toate activitățile și competițiile sportive, individuale sau colective care se desfășoară în spatii închise sau deschise, cu excepția celor profesioniste organizate de federațiile de profil;
  • organizarea piețelor pentru produse nealimentare, a târgurilor, oboarelor, iarmaroacelor si piețelor de vechituri.

Art. 2 Propunem ca Direcția de Sănătate Publică a Județului Alba să evalueze oportunitatea și să prioritizeze testarea persoanelor de pe raza unității administrativ-teritoriale Municipiul Aiud și localităților aparținătoare menționate la art. 1, alin. (1) și să transmită solicitările de sprijin cu materiale sanitare și personal de specialitate către Institutul Național de Sănătate Publică / Ministerul Sănătății.

ART. 3 Se deleagă Centrul Județean de Coordonare și Conducere a Intervenției Alba pentru transmitere la Centrul Național de Coordonare și Conducere a Intervenției a documentelor necesare, în vederea emiterii Ordinului Comandantului Acțiunii pentru instituirea pe o perioadă de 14 zile, a restricțiilor temporare, pentru unitatea administrativ teritorială prevăzută la art. 1 alin. (1).

ART. 4 Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

ART. 5 Prezenta Hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, tuturor UAT-urilor de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Alba Iulia, 24.03.2021

PREȘEDINTELE COMITETULUI JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ ALBA, Nicolae ALBU, Prefectul Județului Alba



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comments

  1. Bardi szabolcs

    miercuri, 24.03.2021 at 20:53

    O idee bine gândită numai să fie și respectată

  2. Vasile

    joi, 25.03.2021 at 16:49

    Minciuni peste minciuni. Incalcati constitutia Romaniei in ficare zi pentru masurile aceste abuzive pe care le luati deja de un an de zile. Candva in viitorul apropiat o sa raspundeti fiecare pentru ele…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Peste 1.900 de persoane verificate în Alba pentru respectarea măsurilor anti-COVID, în ultimele 24 de ore. Câte au fost amendate

Publicat

Peste 1.900 de persoane au fost verificate în cadrul acțiunilor organizate de Inspectoratul de Poliție Județean Alba, alături de celelalte instituții de control, privind respectarea măsurilor pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Sub coordonarea Instituției Prefectului, au continuat, în sistem integrat, acțiunile de verificare cu privire la respectarea măsurilor impuse în contextul stării de alertă, în scopul prevenirii răspândirii virusului Covid 19.

Potrivit IPJ Alba, în ultimele 24 de ore au fost verificate 655 de persoane aflate în carantină, 715 aflate în izolare și au fost organizate 13 acțiuni punctuale în cadrul cărora au fost verificate 431 de persoane. Alte 102 persoane au fost verificate în cadrul altor activități în contextul pandemiei.

Au fost controlate 56 de societăți comerciale/ persoane fizice autorizate, 69 de terase, restaurante, fast food-uri, hoteluri și 60 de  mijloace de transport, din care 12 mijloace de transport în comun.

Echipele de control au depistat și sancționat 89 de persoane care nu au respectat măsurile de protecție individuală, una care nu a respectat măsura privind carantinarea/izolarea și 14 care nu au respectat restricțiile de deplasare.

Cu ocazia unei acțiuni cu efective suplimentare, organizată la Blaj, au fost legitimate 126 de persoane, au fost verificate 77 de autovehicule și au fost aplicate 23 sancțiuni contravenționale pentru nerespectarea regulilor de protecție sanitară.

”Obiectivul acțiunilor desfășurate nu este aplicarea de sancțiuni, ci acela de a-i determina pe toți cetățenii să conștientizeze necesitatea respectării normelor sanitare pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu Covid 19.

Reamintim că, în toate localitățile se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22.00 – 05.00, iar în toate localitățile, unde incidența cumulată la 14 zile este mai mare de 4 și mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori, se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în zilele de vineri, sâmbătă și duminică în intervalul orar 20.00 – 05.00.

În toate localitățile, unde incidența cumulată la 14 zile depășește 7,5/1.000 de locuitori, se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 20.00-05.00”, transmite IPJ Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: INCENDIU într-o gospodărie din cartierul Micești, Alba Iulia. Pompierii au intervenit cu trei autospeciale

Publicat

Pompierii din Alba Iulia au intervenit vineri după-amiaza pentru stingerea unui incendiu izbucnit la Alba Iulia, în cartierul Micești.

Din primele date, a fost afectată de flăcări o anexă gospodărească în care se afla un cazan de țuică.

A intervenit Detașamentul de Pompieri Alba Iulia cu trei autospeciale.

Potrivit ISU Alba, incendiul a fost semnalat pe strada Calistrat Hogaș și se manifesta cu flacără vizibilă în interiorul construcției, acesta nefiind alimentat cu electricitate sau gaze naturale.

În jurul orei 17.40, incendiul a fost localizat.

sursă imagini: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Ministrul de Interne: În noaptea de Înviere pot circula doar cei care participă la slujbele religioase. Ceilalți să rămână acasă

Publicat

paste

Ministrul de Interne spune că în noaptea de Înviere pot circula în afara domiciliului doar persoanele care participă la slujbele religioase, iar ceilalți ar trebui să rămână acasă.

„Circulația în timpul nopții este permisă în noaptea de 1 spre 2 mai, între orele 22.00 și 05.00, magazinele vor rămâne deschise până la 20.00 și în Vinerea Mare.

Sunt convins că în noaptea de Înviere, milioanele de credincioși vor da dovadă de echilibru și simț civic crescut, comportamentul fiecăruia fiind decisiv în lupta contra pandemiei.

Vezi și DOCUMENTE: MODELE DE DECLARAȚIE pe propria răspundere și ADEVERINȚĂ de la angajator

În noaptea de 1 spre 2 mai, circulația persoanelor e permisă doar pentru participanții la slujbele religioase.

Subliniez asta pentru a-i ruga pe toți cetățenii care nu participă la slujbă să rămână acasă. Chiar nu vor avea ce alte activități să desfășoare alta decât participarea la slujba religioasă.

Stațiunile de pe litoral și cele montane vor fi deschise cu respectarea tuturor regulilor, cu maxim 70% capacitate de cazare”, a spus Lucian Bode, vineri, într-o conferință de presă.

sursă: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Fost director la UM Cugir, în noul Consiliu de Administrație al Romarm. Cine sunt ceilalți membri

Publicat

Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Romarm a decis înlocuirea membrilor Consiliului de Administraţie, potrivit unui comunicat remis vineri de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului. Unul dintre cei cinci noi membri este Iulian-Cristian Simu, fost director general UM Cugir.

Noul Consiliu de Administraţie al Romarm are în compoziţie cinci membri: Bogdan Merfea, Vlad Năstase, Carmen Bahrim, Iulian-Cristian Simu şi Mihail-Dan Stan.

Noii membri ai Consiliului de Administraţie au mandate de 4 luni, cu posibilitatea prelungirii cu încă două luni.

Indemnizaţia brută lunară fixă a membrilor Consiliului de Administraţie al Romarm este de 6.454 lei, potrivit Hotărârii AGA 67/07.08.2018.

Iulian-Cristian Simu este specialist în industria de apărare, având experienţă tehnică, juridică şi managerială în domeniu. El a a asigurat, din poziţia de secretar de stat în Ministerul Economiei, coordonarea Romarm şi a filialelor sale, potrivit ministerului.

Anterior, a fost director general UM Cugir (2019-2020), șef serviciu tehnic UM Cugir (2013-2019), manager al Spitalului Orășenesc Cugir (2010-2013), Șef Serviciu Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor – Primăria Cugir (2009-2010), Șef Oficiul Prefectural Cugir (2005-2009), Inginer Proiectant Armament și Muniție (2000-2005), operator CNC UM Cugir (1988 – 2000). De profesie este inginer, absolvent al Universității Tehnice Cluj-Napoca – Facultatea de Construcții-Mașini, în 2000.

Bogdan Merfea este de profesie inginer, cu o experienţă de 21 de ani în poziţii de top executive în mai multe bănci, unde a fost responsabil cu strategia de dezvoltare, risk management şi implementarea planurilor de expansiune ale respectivelor bănci. Din aceasta calitate, a fost responsabil şi cu acordarea creditelor bancare pentru diverse companii din industria de armament, se menţionează în comunicatul Ministerului Economiei.

Vlad Năstase este expert în reorganizare şi proiecte complexe de fuziuni şi achiziţii, membru în Board-ul TMA Global (Asociaţia Globală a profesioniştilor în reorganizare), având experienţă în calitate de membru independent în Consiliul de Administraţie al TMK Artrom (companie listată la BVB) şi Fondul Român de Garantare a Creditelor pentru Întreprinzători Privaţi. Acesta conduce propria firmă de consultanţă în restructurare de business. Numirea s-a făcut sub condiţia renunţării la contractul de consultanţă între Concilium Counsulting şi UMB.

Carmen Bahrim a fost CEO la BNP Pribas Cardif Romania, are experienţă în consilii de administraţie şi pe managementul schimbării. Este specialistă în transformare de procese organizaţionale, de care s-a ocupat în mai multe companii şi asociaţii profesionale din România şi străinătate.

Mihail-Dan Stan este expert în rezoluţie bancară şi standarde financiare internaţionale (ACCA, CAFR, CECAR) şi membru în consiliul director al ACCA Romania.

Membrii fostului Consiliu de Administraţie, care au fost înlocuiţi, sunt Ionel Georgescu, Claudiu Daniel Rădulescu, Ruxandra Rodica Anghel şi Cătălina Teodorescu Hătmanu, se precizează în comunicatul Ministerului Economiei.

sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate