Connect with us
Advertisement

Actualitate

Două posturi noi la Unitatea de Management a proiectului „Innovative Place Brand Management” – CityLogo implementat de Primăria Alba Iulia

Publicat

În şedinţa de vineri, consilierii locali din Alba Iulia vor vota modificarea regulamentului de organizare şi funcţionare şi a statului de funcţii al Unităţii de Management din cadrul proiectului „Innovative Place-Brand Management”- CityLogo (Managemetul unui brand local inovator) pentru dezvoltare locală, implementat de Primăria Alba Iulia. Potrivit raportului de specialitate, pentru buna desfăşurare a acestuia, este necesară suplimentarea echipei cu încă două posturi. Este vorba despre un coordonator al Planului Local de Acţiuni şi un responsabil achiziţii.

„Innovative Place-Brand Management”- CityLogo (Managemetul unui brand local inovator) reprezintă un proiect finanţat de Uniunea Europeană în cadrul programului european The Urban Development Network Programme Urbact II 2007-2013 prin FEDR. Primăria şi Consiliul Local Alba Iulia sunt parteneri ai unui consorţiu transnaţional coordonat de Municipalitatea Utrecht – Olanda, din care fac parte şi municipalităţile Coimbra – Portugalia, Zaragoza – Spania, Genova – Italia, Krakow – Polonia, Dundee – Scoţia, Aarhus – Danemarca, Vilnius – Lituania, Oslo – Norvegia. De asemenea, ADR Centru este partener asociat al Primăriei Municipiului.

Proiectul este dedicat creării unei reţele transnaţionale de promovare a dezvoltării locale folosind instrumente inovatoare de marketing cu scopul de a creşte vizibilitatea la nivel european a potenţialului turistico-economic al oraşelor partenere şi de a promova o mai bună poziţionare a acestora în spaţiul post crizei economice.

Perioada de implementare este februarie 2013 – 30 aprilie 2015.

Cu sprijinul unui Grup de Suport Local format din experţi din instituţii publice şi private, de la Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia şi AMPOR, Municipiul Alba Iulia va viza elaborarea unui Plan Local de Acţiuni care să stea la baza realizării unor proiecte locale de dezvoltare locală cu scopul de a creşte vizibilitatea potenţialului turistic al oraşului şi atractivitatea acestuia pentru investitori. Se vor utiliza exemple de bune practici în domeniul City Branding-ului din ţările mai dezvoltate.

Pentru buna implementare a proiectului, este necesară modificarea structurii Unităţii de Management a proiectului prin suplimentarea acesteia cu încă două posturi. Este vorba despre un coordonator al Planului Local de Acţiuni şi un responsabil achiziţii.

Aceştia vor completa echipa formată din manager de proiect, doi experţi tehnici, un responsabil PR şi un responsabil administrativ şi management financiar.

Unitatea de Management a Proiectului funcţionează în sediul din Alba Iulia, str. Bucovinei nr. 6 şi este subordonată Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement