Connect with us
Advertisement

Actualitate

”Dry January”, provocarea virală a anului 2025 pe rețelele de socializare. Care sunt obiectivele pentru noul an

Publicat

O provocare ce a devenit virală pe rețelele de socializare este ”Dry January”. Aceasta a devenit populară și în Europa.

Timp de 31 de zile, participanții aleg să renunțe complet la alcool, fie că este vorba de cocktailuri, vin sau bere.

Începutul de an vine adesea cu noi obiective. Unii oameni își propun să meargă mai des la sală sau să consume mai puține dulciuri. Pentru alții, însă, luna ianuarie devine momentul perfect pentru o pauză de la alcool. Astfel, a apărut provocarea „Dry January”, care a devenit rapid virală pe rețelele sociale, potrivit observatornews.ro.

În 2024, 42% dintre adulții americani au declarat că sunt preocupați de sobrietate sau că se gândesc la obiceiurilor lor de consum în timpul sărbătorilor, potrivit Civic Science. Acest procent marchează o creștere semnificativă față 33% în anul 2022.

Deși consumul de alcool tinde să crească în perioada sărbătorilor, 47% dintre bărbați și 40% dintre femei au recunoscut că au consumat alcool în exces în acest sezon.

”Dry January” pe rețelele de socializare

Un nou studiu arată că peste unul din patru francezi vor să participe la „Dry January” în 2025, relatează AFP.

Motivațiile sunt, în mare parte, legate de dorința de a adopta un stil de viață mai sănătos. Potrivit cercetării realizate de IFOP, cei mai mulți oameni vor să slăbească, iar alții vor să poată conduce mașina fără griji după o ieșire în oraș.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement