Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba angajează personal, FĂRĂ CONCURS. Lista posturilor disponibile și condițiile de participare


Publicat

dsp alba directia de sanatate publica

Direcția de Sănătate Publică Alba, cu sediul în Alba Iulia, B-dul Revoluţiei 1989 nr.23, telefon 0258/ 835243, Fax: 0258/ 834600, județul Alba, în baza Ordinului Ministerului Sănătății nr. 569/06.04.2020 pentru repartizarea numărului maxim de posturi prevazut la pct.I din anexa nr.2 la HG 144/2010 privind organizarea si funcționarea Ministerului Sănătții, angajează pe perioadă determinata de maximum 6 luni, fără concurs, următoarele categorii de personal contractual:

– 1 post Medic specialitate epidemiologie

– 1 post Medic specialitate igiena/ medicina muncii

– 1 post Medic specialitate medicina de laborator

– 3 posturi Medic medicina generala

– 4 posturi Asistent medical laborator

– 4 posturi Asistent medical igiena/medicina generala*

– 5 posturi Asistent medical medicina generala

– 2 posturi Biolog

– 1 post Chimist

– 2 posturi Inspectori de specialitate – specialitate economica

– 1 post Inspector de specialitate – Statistician

– 1 post Inspector de specialitate – specialitate informatică

– 1 post Consilier – specialitate jurnalism

– 2 posturi Sofer

– 2 posturi Ingrijitoare

Condiții generale de participare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare:

1.Pentru posturile de asistenti medicali:

Studii postliceale in domeniul sanitar;
Vechime min 6 luni in specialitatea studiilor necesare ocupării posturilor: laborator/igiena/MG;
Cunostinte operare pe calculator

2.Pentru 1 post de Inspector de specialitate – specialitate economică:

Studii superioare economice;
Vechime min 1 an in specialitatea studiilor
Experienta in achizitii publice(certificate de expert achizitii)

3.Pentru postul de Inspector de specialitate – specialitate informatică:

Studii superioare in domeniul IT;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Vechime min 6 luni in specialitatea studiilor

4.Pentru posturile de Sofer:

Diploma de bacalaureat
Permis de conducere categaria B
Experienta pe post similar constituie avantaj

5.Pentru postul de Consilier – specialitate jurnalism:

Studii superioare
Experienta in jurnalism/mass-media minim 3 ani

Dosarul de inscriere va conține in mod obligatoriu urmatoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;

e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae format EUROPASS;

h) certificate de membru al organizației profesionale emise de organizatia profesionala din care face parte candidatul: CMR/ OAMGMAMR/ OBBC – dupa caz, cu viza la zi.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

In cazul in care se incheie contractual individual de muncă, se va depune obligatoriu cazierul judiciar in cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 5 zile de la incheierea contractului individual de muncă.

Copiile documentelor enumerate mai sus vor fi semnate de către titular pe fiecare pagină pentru conformitate cu originalul , si vor fi transmise in format electronic (scanat) pe adresele de e-mail: salarizare@dspalba.ro si dspjrunos@gmail.com până vineri 10.04.2020, ora 16.

Relaţii telefon: 0258/ 835244, interior 21.

Afișat astazi, 08.04.2020.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Înmatricularea și radierea mașinilor s-ar putea face la Registrul Auto Român. Proiect, adoptat tacit la Senat

Publicat

Cetățenii care vor să înmatriculeze o mașină vor putea să facă acest lucru mai rapid și cu mai puține drumuri la autorități. Un proiect de lege adoptat recent de Senat prevede, printre altele, trecerea activităților de înmatriculare și radiere a vehiculelor de la Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) la Registrul Auto Român (RAR). 

Propunerea legislativă privind înmatricularea şi înregistrarea vehiculelor a fost înregistrată la Senat la sfârșitul lunii aprilie 2021. Inițiatorii proiectului sunt mai mulți parlamentari de la UDMR, PNL, PSD, USR-PLUS și AUR, printre care și deputații de Alba, Florin Roman și Radu Tuhuț.

Potrivit parlamentarilor, proiectul de lege creează un cadru unitar și prevede reducerea costurilor și a numărului de deplasări pe care cetățenii sunt nevoiți să le facă pentru înmatricularea și înregistrarea mașinilor.

Potrivit actului normativ, transferul activităților de înmatriculare trece în competența Ministerului Transporturilor, prin RAR, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor publicării legii, dar nu mai devreme de 6 luni de la publicarea acesteia.

Începând cu această dată, Registrul Auto Român este desemnat ca autoritate competentă să efectueze activitatea de înmatriculare, radiere și eliberare a autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor.

În acest sens, RAR va beneficia din partea Ministerului Afacerilor Interne de accesul la baza de date conținând evidența persoanelor.

RAR va efectua activitatea de înmatriculare sau radiere a vehiculelor, de eliberare și evidență a certificatelor de înmatriculare și a plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, precum și de eliberare și evidență a autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor, prin reprezentanțele sale teritoriale.

Registrul Auto Român se va ocupa și de confecționarea plăcuțelor cu numărul atribuit odată cu înmatricularea, autorizarea circulației provizorii sau pentru probe a vehiculelor.

De asemenea, RAR va încasa tarifele pentru obținerea documentelor de înmatriculare, confecționării plăcuțelor de înmatriculare permanentă, de probă, temporare și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial, păstrării combinației numărului de înmatriculare, furnizarea unor date privind vehiculul, respectiv contravaloarea certificatelor de înmatriculare și a autorizațiilor provizorii sau de probă.

Proiectul de lege a fost adoptat tacit de Senat în data de 16 septembrie și va ajunge la Camera Deputaților. Pentru a intra în vigoare, acesta trebuie adoptat de către deputați, promulgat de președintele țării și publicat în Monitorul Oficial.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Pfizer anunță că vaccinul său împotriva COVID-19 e sigur pentru copiii cu vârste între 5 și 11 ani. Ce doză s-a folosit la teste

Publicat

Vaccinul Pfizer BioNTech împotriva COVID-19 este sigur la copiii cu vârste între 5 și 11 ani, au anunțat reprezentanții producătorului. Potrivit acestora, vaccinul generează un răspuns imun „robust”.

Producătorii vaccinului au testat pe copii aproximativ o treime din doza folosită pentru adolescenți și adulți, la 3 săptămâni distanță. 

Studiul a arătat că vaccinul Pfizer anti-COVID este sigur și generează un răspuns imun „robust”, relatează cnbc.com.

Vaccinul a fost bine tolerat și a produs răspuns imun. Efectele secundare sunt comparabile cu cele observate în studiul efectuat pe persoanele între 16 și 25 de ani.

Efectele secundare frecvente pentru adolescenți și adulți includ oboseală, cefalee, dureri musculare, frisoane, febră și greață, potrivit Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

Datele, care au inclus peste 2.200 de copii, vor fi transmise autorităților de reglementare „cât mai curând posibil”, arată compania.

„Suntem dornici să extindem protecția oferită de vaccin la populația mai tânără, mai ales având în vedere răspândirea variantei Delta și amenințarea substanțială pe care aceasta o reprezintă pentru copii”, a spus Albert Bourla, CEO al Pfizer.

Tulpina Delta a dus la o creștere a spitalizărilor din SUA, inclusiv în rândul copiilor mici care nu se pot vaccina.

sursa: mediafax.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Sebeș: Lucrări pentru modernizarea iluminatului public pe cinci străzi din municipiu. Cât este investiția

Publicat

pixabay manfredrichter

Primăria Sebeș anunță că încep lucrările de iluminat public pe cinci străzi din municipiu.

Proiectele prevăd realizarea de rețele de alimentare LES dedicate iluminatului stradal și montarea de stâlpi din oțel galvanizat prevăzuți cu corpuri de iluminat tip LED.

În urmă cu câteva zile, Primăria Municipiului Sebeș a predat amplasamentele în vederea execuției lucrărilor pentru modernizarea iluminatului public pe străzile:

  • Augustin Bena
  • Fântânele (tronson cuprins între str. Augustin Bena şi str. Ion Creangă)
  • Viilor
  • Răstoacă
  • Simion Bărnuţiu.

Valoarea totală a acestor investiții este de 855.000 lei.

Termenul de execuție a lucrărilor este de 3 luni.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

ÎPS Andrei Andreicuț, Mitropolitul Clujului S-A VACCINAT anti-COVID, deși a trecut prin boală și are anticorpi

Publicat

ÎPS Andrei al Clujului, Maramureșului și Sălajului s-a vaccinat. Mitropolitul a confirmat informația pentru Cluj24 și a declarat că în această perioadă nu se află în România.

IPS Andrei a anunțat dealtfel încă de la Sfintele Paști că se va imuniza prin vaccinare după ce în toamna lui 2020 a trecut prin boală și a fost spitalizat timp de 10 zile.

”Eu nu m-am vaccinat, dar mă voi vaccina. Îmi veți zice de ce nu am făcut-o până acum?” a spus mitropolitul Clujului când a prezentat Pastorala de Paște în 2021

”Nu am făcut-o pentru că am trecut prin COVID. Am stat 10 zile în spital. Eu ascult de sfatul medicilor.

Atenție! Încă mai am anticorpi și parcă așa trebuie ca vaccinarea să fie la un moment potrivit, după câtăva vreme de ieșirea din spital”.

”Eu am suferit de o oboseală cruntă după ce am fost infectat”, declara ÎPS Andrei când a prezentat Pastorala de Paște.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate