Actualitate
Ești nemulțumit de calitatea serviciilor sau a condițiilor din vacanță? Vezi unde poți să depui o reclamație
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2012/06/litoral.jpg)
Când și cum depunem o plângere la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului?
Turiștii nemulțumiți de calitatea serviciilor prestate în domeniul turistic au dreptul de a se adresa reprezentanților MDRT. Reclamațiile depuse aici sunt înaintate inspectorilor din cadrul Direcției Control, Consiliere și Monitorizare în Turism, care vor începe verificările în cauză.
Problemele pentru care ne putem adresa MDRT sunt cele legate de legalitatea funcționării și calitatea serviciilor prestate în structurile de primire turistice cu funcțiuni de cazare, pe plaje sau pârtii, agenții de turism, structuri de alimentație publică aflate în cadrul unei unități de cazare sau din stațiuni turistice, nereguli în administrarea stațiunilor turistice sau în activitățile de agrement.
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2025/01/Tobimar-Angajari.gif)
Când și cum depunem o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului?
Turiștii nemulțumiți de calitatea slabă a serviciilor de care beneficiază în vacanță se pot adresa și reprezentanților ANPC. Sesizările legate de hotelul la care ați fost cazat, de diverse restaurante, de pachetul turistic achiziționat, de condițiile de transport sau de comportamentul personalului, pot fi înaintate comisariatelor ANPC în teritoriu, din județele în care se găsesc respectivele unități turistice. Reclamațiile pot fi depuse atât prin scrisori, cât și prin email, telefon sau fax. Vedeți mai jos lista comisariatelor județene pentru Protecția Consumatorului.
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2025/01/artinstall3.gif)
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2021/09/sigla_alba24_300-x-92-1.png)