Connect with us
Advertisement

Eveniment

Electrica Furnizare: schimbări la facturi din februarie. Consultanță privind noutățile, pentru clienți, până în 1 martie. Program

Publicat

Electrica Furnizare a anunțat schimbări privind facturile de energie electrică și gaze naturale. Detalii despre noutăți și modalitățile de plată vor putea fi obținute și de la punctele de relații cu clienții, unde este program prelungit.

Potrivit companiei, odată cu finalizarea optimizărilor complexe ale sistemelor informatice, au fost implementate, începând cu luna februarie, o serie de modificări ce vizează:

  • structura facturilor de energie electrică/gaze naturale
  • noile elementele de identificare alocate clienților
  • modul de realizare a plăților
  • noile perioade de transmitere a indexului autocitit.

Factura de energie electrică/gaze naturale. Modificări

Facturile de energie electrică/gaze naturale emise de Electrica Furnizare au un nou format.

De asemenea, există o serie de schimbări referitoare la elementele de identificare atribuite clienților casnici.

4 elemente noi de identificare atribuite clienților casnici

Elementele de identificare atribuite în calitate de client casnic Electrica Furnizare se regăsesc în cadrul facturilor de energie electrică/gaze naturale.

Codul de client: acest element de identificare a fost recodificat; combinația de cifre care asigură unicitate, atribuită fiecărui client în parte, este diferită față de cea anterioară optimizărilor de sistem.

Codul de client este necesar în următoarele situații:

  • la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde
  • la autentificarea în meniul interactiv Call-Center
  • la utilizarea formularului unic de contact online.

Codul de client se regăsește pe prima pagină a facturii de energie electrică/gaze naturale. Este poziționat în cadrul secțiunii intitulate „Client”.

Cod încasare: acest nou element de identificare înlocuiește codul ATM și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale.

Codul de încasare se regăsește pe prima pagină a facturii de energie electrică. Este poziționat imediat sub secțiunea intitulată „Client”, pe prima pagină a facturii de gaze naturale, în cadrul secțiunii „Date necesare pentru plată”.

ID factură: acest nou element de identificare înlocuiește simbolul variabil și îți este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale.

Codul locului de consum: acest nou element de identificare înlocuiește numărul locului de consum (NLC-ul) și este necesar în următoarele situații:

  • la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde
  • la autentificarea în meniul interactiv Call-Center
  • la utilizarea formularului unic de contact online.

Codul locului de consum se regăsește pe prima pagină a facturii de energie electrică. Este poziționat imediat sub secțiunea intitulată „Client”, pe a doua pagină a facturii de gaze naturale, în secțiunea intitulată „Detalii loc de consum”. Are denumirea „ID loc consum”.

Celelalte elemente de identificare au rămas neschimbate.

Plata facturii de energie electrică/gaze naturale

Optimizările sistemelor noastre au adus modificări și modului de realizare a plăților aferente facturilor de energie electrică/gaze naturale.

Este necesară utilizarea codului de încasare (element obligatoriu) și ID-ului facturii (element opțional), informații ce se regăsesc în cadrul facturii.

Modalitățile de plată puse la dispoziția clientului rămân neschimbate:

  • online, cu cont MyElectrica (prin aplicație sau pe site)
  • online, prin internet banking (aplicație/site bancă)
  • online, prin BRD Mobile Banking
  • online, prin aplicații Orange Money și mobilPayWallet
  • Debit direct (ING Bank, BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, CEC Bank)
  • în rețelele de plăți (magazine un-doi, puncte de plată PayPoint)
  • la ATM-uri (BCR, BRD, Garanti Bank)
  • la automate bancare/multifuncționale (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank)
  • prin Westaco Express, disponibile și în stațiile OMV/Petrom
  • la terminale de plată deținute de persoane terțe prin Idea Bank

În ceea ce privește plata prin direct debit, rămâne valabil mandatul de direct debit încheiat cu banca parteneră preferată.

Datele de identificare (cod ATM sau NLC) din cadrul acestuia vor fi actualizate în mod automat cu noile elemente de identificare implementate începând cu luna februarie (cod client), fără a fi necesară vreo formalitate.

De asemenea, în cazul încheierii unui mandat de direct debit nou, acesta va fi aferent codului de client atribuit începând cu luna februarie. Este valabil pentru toate codurile de încasare alocate acestuia.

Perioada de transmitere a indexului autocitit

Informații cu privire la noua perioadă de transmitere a indexului autocitit se regăsesc în cadrul facturii de energie electrică/gaze naturale.

Perioada de transmitere a indexului autocitit pentru energia electrică

  • 24-28 februarie în județele: Covasna, Dâmbovița, Galați, Harghita, Satu Mare, Sălaj
  • 15-21 februarie în județele Bihor, Brașov, Brăila, Clu, Prahova, Sibiu
  • 19-23 februarie în județele: Alba, Bistrița-Năsăud, Buzău, Maramureș, Mureș, Vrancea

Program prelungit la punctele de relații cu clienții

Electrica Furnizare menține programul de lucru extins în punctele de prezență ale companiei pentru încă o săptămână

  • respectiv în perioada 26 februarie – 1 martie 2024.

Clienții pot beneficia de consultanță cu privire la noutățile generate de optimizare asistemelor informatice, în intervalul orar 8.00-18.00, în cadrul următoarelor puncte de lucru:

  • OC Alba Iulia (Jud. Alba) – Bd. Ferdinand, nr. 83
  • OC Aiud (Jud. Alba) – Str. Morii, nr. 39
  • OC Sibiu (Jud. Sibiu) – Str. Uzinei, Bl. 7A
  • OC Mediaş (Jud. Sibiu) – Str. I.C. Brătianu, nr. 5
  • OC Cluj-Napoca (Jud. Cluj) – Str. Samuil Micu, nr. 2
  • OC Satu Mare (Jud. Satu Mare) – Str. Corneliu Coposu, nr. 12
  • OC Oradea (Jud. Bihor) – Str. D. Cantemir, nr. 26
  • OC Salonta (Jud. Bihor) – Str. Mărășești, nr. 2
  • PC Beiuș (Jud. Bihor) –  Str. Crișului, nr. 2
  • PC Bistrița (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Vasile Conta, nr. 11
  • PC Beclean (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Parcului, nr. 13
  • OC Baia Mare (Jud. Maramureș) – Str. George Coșbuc, nr. 14
  • OC Sighetu Marmației (Jud. Maramureș) – Piața 1 Decembrie 1918, nr. 25
  • OC Vișeu de Sus (Jud. Maramureș) – Str. Rândunelelor, nr. 3
  • PL Târgu Lăpuș (Jud. Maramureș) –  Str. Petru Rareș, nr. 1
  • OC Sfântu Gheorghe (Jud. Covasna) – Str. Daczo, nr. 2
  • PL Târgu Secuiesc (Jud. Covasna) – Str. Gheorghe Doja, nr. 22
  • OC Brașov (Jud. Brașov) – Str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31
  • OC Făgăraş (Jud. Brașov) – Bd. Unirii, nr. 1 A
  • OC Târgu Mureş (Jud. Mureș) – Str. Călărașilor, nr. 103
  • OC Reghin (Jud. Mureș) – Str. Parcul Tineretului, nr. 1
  • OC Miercurea Ciuc (Jud. Harghita) – Str. Marton Aron, nr. 38
  • OC Odorheiu Secuiesc (Jud. Harghita) – Str. II. Rakoczi Ferencz, nr.42
  • OC Ploiești (Jud. Prahova) – Str. Gheorghe Doja, nr. 37-39
  • OC Câmpina (Jud. Prahova) – Bd. Culturii, nr. 33
  • OC Boldeşti Scăieni (Jud. Prahova) – Str. Intrarea Pieței, nr. 1
  • OC Buzău (Jud. Buzău) – Bd. Mareșal Averescu, nr. 3
  • OC Brăila (Jud. Brăila) – Bd. Dorobanților, nr. 313bis
  • OC Târgoviște (Jud. Dâmbovița) – Str. Gimnaziului, nr. 15
  • OC Galaţi (Jud. Galați) – Bd Siderurgiștilor, nr. 29, bl. SD5A1
  • OC Tecuci (Jud. Galați) – Str. George Coşbuc, nr. 9
  • OC Focşani (Jud. Vrancea) –  Bd. Independenţei, nr. 2
  • PL Panciu (Jud. Vrancea) –  Str. Democraţiei, nr. 15

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

6 Comentarii

6 Comentarii

  1. pilu

    luni, 26.02.2024 at 16:36

    Mai lăsaţi mă aburelile, pe om îl interesează e ce este KWatul cel mai mare din UE. Ce politică tâmpită promovează PSD-ul .

  2. X

    marți, 27.02.2024 at 07:56

    Dar să treceți în calculul facturii indexul trimis,nu cel estimat de voi, pe când?

  3. Iordache mihail

    miercuri, 28.02.2024 at 08:36

    în factura pe care am primit-o dv mi-ați trecut 200kw în plus eu am transmis indexul dar dv nu respectați ce se transmite ,va bateți joc de oameni,pensia pe

  4. Ciocan Irinel

    miercuri, 28.02.2024 at 13:59

    Am făcut reclamație că nu ați luat în calcul indexul trimis și mă obligați să plătesc 270 lei in plus.Astept rezolvarea, dacă nu, reclamații mai departe,la ANPC,ANRE și în final schimbare furnizor…nu că v-ar păsa de unde plătesc eu dintr-o pensie mică…

  5. Gavrilă Ianc

    joi, 29.02.2024 at 03:42

    De ce nu emiteți facturi deloc,sau emiteți cu întârziere????
    Cum să plătim consumul???Nu toată lumea are card!!!!

  6. Lazăr Ioan

    luni, 08.04.2024 at 09:57

    Nu am primit factura pe luna februarie și martie!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement