Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Explicaţii de la CAR Credit Teiuş despre situaţia de la Sucursala Abrud: „O echipă este delegată în permanenţă, pentru a clarifica situaţia fiecărui cont”

Publicat

CAR Credit Teius CAR Credit Teiuş face noi precizări, menite să-i asigure pe clienţi că, în afară de cazul privind credite false la Abrud, totul este în regulă în activitatea cooperativei de credit. Reamintim că Aneta D., o angajată a CAR Credit Abrud a fost reţinută vineri de poliţie, în dosarul cu acuzaţii de delapidare, abuz în serviciu şi fals intelectual, după ce oameni din oraş au aflat că au datorii la CAR Credit Teiuş, fără a solicita împrumuturi la această instituţie financiară.â

În acest caz, prejudiciul total estimat este de 3.220.000 lei, cauzat prin încheierea, în fals, a 374 de contracte.

Vezi şi O angajată de la CAR Credit Abrud, REŢINUTĂ de Poliţie. Sute de oameni înșelați prin operațiuni cu credite false

CAR Credit Teiuş a reamintit, într-un comunicat de presă, că, “în urma unor controale interne, s-au constatat nereguli în activitatea sucursalei Abrud”, că “imediat după această constatare, conducerea CAR Credit Teiuş a sesizat organele de poliţie, care au început o anchetă” şi că instituţia financiară “a mobilizat încă de la apariţia acestei probleme, resurse umane şi financiare necesare depăşirii cât mai rapide a acestei situaţii”.

Potrivit sursei citate, “o echipă din cadrul CAR Teiuş este delegată în permanenţă la Abrud, pentru a purta discuţii cu fiecare membru şi a clarifica împreună situaţia fiecărui cont care a fost alterat”.

CAR Credit Teiuş subliniază că are “deplina capacitate managerială şi financiară pentru a putea trece cu bine peste aceasta situaţie şi a oferi în continuare servicii financiare de bună calitate şi sigure tuturor membrilor” şi că “această situaţie priveşte numai sucursala Abrud” şi “nu aduce nicio atingere solidităţii, solvabilităţii şi lichidităţii CAR Teiuş”.

“CAR Credit Teiuş, împreună cu organele statului fac eforturi comune pentru clarificarea cât mai rapidă a situaţiei din Abrud. O vom face cu determinare şi suntem convinşi că activitatea noastră şi încrederea dumneavoastră în noi, nu vor fi ştirbite. Încă o dată, cerem scuze membrilor de la sucursala Abrud pentru neplăcerile provocate”, mai transmite cooperativa de credit.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax