Actualitate
Facebook a lansat Workplace, o rețea socială privată pentru companii. Se încearcă înlocuirea email-urilor de lucru
Facebook a lansat luni Workplace, o versiune a rețelei dedicată companiilor și ONG-urilor, după un program de testare în care au intrat 1.000 de companii. Este primul produs software pe care Facebook îl lansează pentru companii și există un abonament în funcție de numărul de angajați care folosesc noul produs. Facebook speră că Workplace va înlocui e-mail-ul și diversele sisteme interne de comunicare din companii, scrie AFP.
Conceptul denumit până acum „Facebook at work” a fost creat în birourile din Londra în ultimii doi ani, fiind testat pe 100.000 de angajați de la companii cunoscute precum Danone, Renault Retail group, Strabucks, RBS sau Booking.com.
Pe Workplace culoarea dominantă este gri și se regăsesc servicii populare în Facebook, precum mesageria și video streaming-urile live, însă contul din Workplace este ținut separat de cel din Facebook-ul tradițional.
Rețeaua este gândită să concureze cu servicii de productivitate precum Yammer sau Slack, dar va fi disponibilă contra unui abonament lunar cuprins între 1 și 3 dolari. Mai exact, abonamentul lunar va fi de 3 dolari/angajat pentru companiile cu sub 1.000 de oameni, 2 dolari pentru cele între 1.000 și 10.000 și un dolari pentru cele mai mari. Abonamentul cuprinde spațiu nelimitat de stocare pentru fișiere, fotografii și video și permite crearea unui număr nelimitat de grupuri.
Aplicația este disponibilă și pe mobil și nu este nevoie de cont de Facebook, angajatul putând să se conecteze cu adresa de e-mail de la muncă.
Facebook așteaptă ca un număr mare de companii să folosească noua rețea din moment ce peste 60 de milioane de firme au propria pagină în rețea.
sursa: hotnews.com
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News