Economie
Facturile Hidroelectrica vor putea fi primite și pe telefonul mobil. Compania va pune la dispoziția clienților o aplicație
Hidroelectrica a anunțat că va pune la dispoziția celor peste 500.000 de mii de clienți ai săi o aplicație prin care aceștia își vor putea primi și gestiona facturile. Compania a făcut anunțul pe Facebook.
Hiroelectrica va lansa o aplicație prin care clienții vor putea gestiona facturile la curent
„Aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri”, se precizează în anunțul companiei de stat.
Hidroelectrica a lansat în sistemul de achiziții publice prin care spune că dorește să cumpere „Suport tehnic, mentenanța corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicației de management al contractelor de furnizare si facturare clienți casnici si non-casnici, mentenanța evolutiva a portalului de servicii digitale Hidroelectrica si dezvoltări de automatizări robotice.”
Plata eșalonată a facturilor la Hidroelectrica
De la începutul acestei luni clienții Hidroelectrica au început să primească facturi. Pentru cei aflați în dificultate compania a anunțat ca plata acestora poate fi făcută și eșalonat
”Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Condiția este să descărcați de pe site-ul lor un formular de plată eșalonată facturi energie electrica care poate fi descărcat sau si sa îl trimiteti pe adresa esalonari@hidroelectrica.ro.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa :
- AICI: Formular eșalonare pentru client casnic
- AICI: Formular pentru clienți noncasnici – clienți business
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.
Cum se poate plăti factura la Hidroelectrica
Până când aplicația Hidroelectrica va fi gata plățile se pot face doar în Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.
Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit:
– pentru oricine este client Hidroelectrica
– pentru câți clienți dorește
Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Cornelia
duminică, 12.03.2023 at 17:33
La anu si la multi ani!
Victor R.
duminică, 12.03.2023 at 17:33
Sunt client nou, venit prin transfer de la Enel în urmă cu 6 luni, nu am primit nici o factura de atunci, ce fac, cum plătesc?